Tarvitsin nyt naisten mielipiteitä. Törmäsin tilanteeseen, jossa loukkasin naispuolista ystävääni aika pahasti.
Naispuolinen ystäväni sanoi minulle että olisin hyvää "aviomiesmatskua" jos hankkisin kunnon työn ja ansaitsisin enemmän rahaa. Naiset pitäisivät vasta silloin minua vakavasti otettavana vaihtoehtona.
Minä otin tämän suurena loukkauksena. Tuntui kuin hän olisi vihjannut, etten ole nykyisin naisille tarpeeksi kiinnostava, vaan pelkästään sellainen hyvä "turvasatama" sitten kun heille tulee ikää eikä komeita miehiä enää ole jonoksi asti.
Heitin hänelle sitten takaisin "No, tuskin kukaan mies haluaa tässä vaiheessa enää naimisiin kanssasi, kun sinulla on ollut niin monta yhden yön juttua." Se taisi osua häntä todella arkaan paikkaan. Hän suuttui eikä ole enää puhunut kanssani.
Nyt ihmettelen, olenko täysin pilannut ystävyytemme vai voinko mitenkään paikata tämän tilanteen. Hän on minulle oikeasti tärkeä ihminen, mutta samalla olen kyllä yhä loukkaantunut siitä, mitä hän sanoi minulle.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oliko teillä fwb suhde vai olitteko oikeasti pelkkiä kavereita?
Yläasteelta lähtien ystäviä, eikä meillä koskaan mitään juttua ole ollut.
Sen takia tiedän niin paljon hänen miesjutuistaan.
Ap
Onko varma, että kumpikaan ei ole kiinnostunut enemmästä?
Ei hän ainakaan ole sitä ilmaissut mitenkään.
Ap
Olisitko sinä kiinnostunut hänestä sillai?
Enpä nyt tiedä. Varmaan ei olisi ystävyyssuhteeseen enää paluuta jos se parisuhde ei toimisi.
Ja rehellisesti sanottuna, kyllä se minua hä
Kyllä se nyt vaan on faktaa ettei kovin moni mies mitään kylänpyörää halua. Ja onhan siinä naisessa pakko olla jotain vikaa jos lukuisista suhteista mikään ei ole toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
No, tuo keskustelu paljasti sen, mitä oikeasti ajattelette toisistanne.
Olette kavereita, koska teillä on sama ongelma: olette jämätavaraa alelaarin pohjalla. Jaksuhalit!Ihminen jämätavaraa? Kammottava sanonta.
Eikös se nainen sitä vihjaillut kun tuon koko jutun aloitti? Jos et tienaa X olet pelkkää roskaa naisille.
Tuo kyllä kieltämättä paljasti jutun keksityksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Olette kavereita, koska teillä on sama ongelma: olette jämätavaraa alelaarin pohjalla. Jaksuhalit!Ihminen jämätavaraa? Kammottava sanonta.
Eikös se nainen sitä vihjaillut kun tuon koko jutun aloitti? Jos et tienaa X olet pelkkää roskaa naisille.
Tuo kyllä kieltämättä paljasti jutun keksityksi.
Jaajaa, ja kaikki ne tyypilliset vauva palstan kliseet eivät sua siitä vinkanneet siitä (kull ikaruselli, jännä miehet, naisten hypergamia)?
Toki ne teemat olivat verhottuna sivistyneisiin sanoihin, mutta ei pitäisi olla vaikeata nähdä sen läpi.
Vaikea uskoa, että nainen olisi sanonut noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystäväsi kommentti oli hyödyllinen mutta sinun kommenttisi oli vain todella ilkeä ja meni henkilökohtaisuuksiin. Todellisuudessa jos nainen on kyennyt olemaan ilman seksiä vuosikaudet niin samaa on mitä suurimmalla todennäköisyydellä luvassa avioliitossakin. Miehet ei aina ajattele järkevästi näissä kumppaninvalinta-asioissa. Vai mitä järkeä on siinä, että itse seksinhimoisena ryhtyy persaukisena perustamaan perhettä sellaisen naisen kanssa, jolle seksi ei todistettavasti elämän historiansa perusteella juurikaan maistu?
Eri asia etsiä seksiseuraa kuin elämänkumppania. Sinusta on paljon järkevämpää etsiä joku joka on ollut läheisessä suhteessa ja intiimisti 50+ muun miehen kanssa koska tiedät että seksi maistuu? Todennäköisesti kun hänellä on noin monen muun kanssa mennyt sukset ristiin niin menee vielä sinunkin kanssasi tai on muu vika
Jos mies haluaa suhteen seksin takia kannattaa valita se todistetusti korkealibidoinen nainen, ei mitään hyveellistä "vaimomatskua" ja kuvitella että naisen vuosikausua uinunut sisäinen villipeto vapautuisi kaikista maailman ihmisistä juuri hänen kanssaan. Ei tule tapahtumaan.
Ja olen siis itse matalalibidoinen nainen joka stressaantuu parisuhteessa kuoliaaksi jos mies vonkaa päntiönään. Toisin sanoen olen sinkku.
"Kyllä se nyt vaan on faktaa ettei kovin moni mies mitään kylänpyörää halua. Ja onhan siinä naisessa pakko olla jotain vikaa jos lukuisista suhteista mikään ei ole toiminut"
Ei ne kaikki ole välttämättä olleet mitään suhteita, vaan irtoseksiä ja hupia. Kuvittelisi monen miehen hyvin ymmärtävän tällaisen päälle. Hetken hupi ja next please.
Vierailija kirjoitti:
Omenainen olo naiselle, niin kaikki on taas hyvin.
Omenainen olo = posket punaisina ja siemenet sisällä
Hyvää Joulua!
Mun ystävä oli ns surkimus. Työtön, sinkku, asui kotona. Kävin vanhempia moikkaamassa ja törmäsin häneen, tämä tapahtui n 20 v sitten.
Ensiksi haki työharjoitteluun pk seudulle, pääsi sitä kautta töihin. Asui halvassa kimppa asunnossa, keräsi pääomaa ja hankki ason. Lyhyt, pyöreä ja kalju. Sanoin et pääse Suomessa edes treffeille. Etsi sellainen nainen, jonka kanssa pääset. On naimisissa thaimaalaisen naisen kanssa, vaimo yrittäjä, 3 ihanaa lasta.
Ei tänä päivänä miehiä kiinnosta puolison eletty elämä, mutta työtön, rahaton, luottotiedoton voi jäädä ilman puolisoa. Huonosti tienaavalla sama kohtalo. Olit ilkeä
Olisit sanonut totuuden, että miksi ottaisit suomalaista rahanahnetta naista loisimaan. Hänhän selkeästi ilmaisi, että naiset ovat vain kiinnostuneet rahasta, joka pitää täysin paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystäväsi kommentti oli hyödyllinen mutta sinun kommenttisi oli vain todella ilkeä ja meni henkilökohtaisuuksiin. Todellisuudessa jos nainen on kyennyt olemaan ilman seksiä vuosikaudet niin samaa on mitä suurimmalla todennäköisyydellä luvassa avioliitossakin. Miehet ei aina ajattele järkevästi näissä kumppaninvalinta-asioissa. Vai mitä järkeä on siinä, että itse seksinhimoisena ryhtyy persaukisena perustamaan perhettä sellaisen naisen kanssa, jolle seksi ei todistettavasti elämän historiansa perusteella juurikaan maistu?
Eri asia etsiä seksiseuraa kuin elämänkumppania. Sinusta on paljon järkevämpää etsiä joku joka on ollut läheisessä suhteessa ja intiimisti 50+ muun miehen kanssa koska tiedät että seksi maistuu? Todennäköisesti kun hänellä on noin monen muun kanssa mennyt sukset ristiin niin menee vielä sinunkin kanssa
Minä taas olen korkealibidoinen nainen, joka harrastaa seksiä vain parisuhteessa. Sinkkuaikoina se seksipeto todellakin uinuu, koska pelkkä random muna itsessään ei ole niin ihmeellistä, että sitä himoitsisin ihan vaan pelkkänä munana. Kyllä se munan omistaja on tärkein seksielementti.
Eipä kukaan kunnollinen nainenkaan halua miestä joka on antanut kymmenille eri naisille. L o r t t o mies ei ole aviomiesmatskua. Jos yhden illan juttuja on kymmeniä niin se on kyllä ehdoton nou nou
Miksi ana joku sanoi että satu tai trolli. Ei kukaan huvikseen keksi aloituksia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ana joku sanoi että satu tai trolli. Ei kukaan huvikseen keksi aloituksia.
Juu, ei varmaan...
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaverilta voi pyytää anteeksi? Laita vaikka tekstari, että "Anteeksi kun sanoin pahasti, olin loukkaantunut, kun arvostelut taloustilannettani. Hyvää joulua!"
Millainen diiva pitää miehen oikein olla, jos hermostuu kun kuulee totuuden?
Hän tietää nyt, että pidät häntä l utkana. Miksi olisi enää ystäväsi?
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Olette kavereita, koska teillä on sama ongelma: olette jämätavaraa alelaarin pohjalla. Jaksuhalit!"...olette jämätavaraa alelaarin pohjalla." Tuskin enää ilkeämmin voisi sanoa, vaikka kuinka yrittäisi. Siivoa suusi. Kynis.mies
Miksi? Olen nainen voin tehdä ja sanoa ihan mitä vain hyvällä omatunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan aloituksen olleen kliseistä päätellen pelkkä provo mutta tosiasia on se, että mikäli OSA naisista jaksaa jankuttaa miehen korkean tulotason tärkeydestä ja OSA miehistä siitä, että naisen kuuluu olla neitsyt niin OSA ihmisistä ei koskaan kohtaa niin että suhteita syntyisi. Ap:n tarkoituksena on mukamas tuoda esiin naisten p*skuus ja pinnallisuus mutta on paljon naisia joille miehen korkea palkka ei ole niin tärkeä asia.
Rumat valaat jotka ei saa rikasta miestä. N28