Miten jouluaattonne on sujunut?
Minä juon glögiä ja katson joulurauhan julistusta.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Kivasti on mennyt! Heräsin aikaisin ja nautin rauhassa pari kuppia kahvia. Tehtiin pikainen siivous ja on valmisteltu jouluateriaa.
Pian syödään lounasta, iltapäivällä voikin vaan chillata ja illalla sitten syödään ja pelataan lautapelejä. Ihana, kiireetön joulu!
Miten helvetissä te jaksatte niitä iänikuisia pölyisiä lautapelejänne? Mä laitan pleikka vitosen tulille ja PELAAN!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tänään, huomenna ja tapaninpäivänä töissä. Tuplapalkka juoksee eikä tarvitse nähdä anoppiakaan :)
Hoitajat peukuttaa. Eikö teidän pitäisi tehdä töitä ?
Harmaudessa
Loska lätisee renkaissa
Aamupalaksi riisipuuroa rusinakiisselillä. Tein joululaatikoita kuumaa linjaa kuunnellen. Äsken join glögin ja söin palan erityisen mehevää taatelikakkua. Nyt nautin joulun tunnelmasta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapsuli-pullo on jo tyhjennetty ja akka että kersat lähtee hankeen, tässä kun ilta pimenee ja känni syvenee. Näin keveällä seitinohuella ei vielä viitsi alkaa puuhaamaan niitä pihalle.
Toteutatko oman lapsuuden perheesi jouluperinteitä kun juoksit itse hankeen. 😅
Kyllä, perinteet velvoittavat! Pojasta se polvi paranee!
Laitoin pesukoneen päälle kun en jaksanut pestä eilen pyykkiä. En tiedä pörssisähkön hinnoista kun itselläni on kiinteähintainen sähkösopimus. Yritin kuunnella Radio Suomea, mutta sieltä tuli hirveitä tulkintoja joululauluista. Sitten kuuntelin vähän YleX-kanavaa, jossa ei ollut joululauluja, mutta muuten outo meininki, joten en jaksanut sitäkään. Alan varmaan katsomaan kohta jotain elokuvaa, joka on todennäköisesti huono. Olen tässä viime päivinä katsonut kolme tai neljä elokuvaa, jotka kaikki ovat olleet huonoja. Olen nukkunutkin huonosti, joten kunnon yöunia toivoisin.
Kattelin joulupukin kuumalinjaa, kävin lenkillä ja tein ruokaa. Shoppailin torissa. Kohta kaverilla käymään.
Huonosti. Äiti teki taas oharit eikä halua tulla haudoille ja syömään.. Ärsyttäääääääää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapsuli-pullo on jo tyhjennetty ja akka että kersat lähtee hankeen, tässä kun ilta pimenee ja känni syvenee. Näin keveällä seitinohuella ei vielä viitsi alkaa puuhaamaan niitä pihalle.
Minä laittaisin sen miehen sinne hankeen, putkaan jos uskaltaisi alkaa päissään räyhäämään. Minä en ole se joka lähtisin kotoani minnekkään enkä ole koskaan joutunut hankeen tässä elämässä enkä aio. Terveisin Justiina. Sun poikasi lähtee hankeen seuraavaksi jos ei polvi parane. 🤣
Hyvin
Lämmitää näin vanhemman naisen elämää kun tapan perheeni jälleen
Tavallinen päivä.En ostanut mitään jouluruokaa,.
Joulukattaus valmiina kun vain syöjät saapuvat
Mies ilmoitti, että haluaa erota. On kesästä saakka pettänyt minua. Nyt ihmettelen miten tyhmä ja sokea olenkaan ollut. Onneksi siskoni tulee kohta hakemaan minut heille.
Kohta perheen kanssa sukulaisiin jouluaterialle. Raskasta, mutta onneksi pääsee hyvissä ajoin kotiin lepäämään. Kai tämän kerran vuodessa jaksaa. Pitää yrittää ajatella positiivisesti. Jollain tai monella on huonommin.
Klo 14 syödään ja klo 16 saunaan..ei nyt minuutillen noin, mutta perheemme perinnettä vaalien.
Kauhea stressi. Vanhemmat ovat päättäneet vaihtaa jouluaikataulua eikä itselläni ole lainkaan mahdollisuutta kiireen keskellä palautua. Vanhempani kun kuvittelevat, että koska minulla ei ole lapsia voin tuosta vain vaihtaa myös aikatauluani.
Vihaan Joulua. Vihanut lapsesta lähtien. Ikinä ei voi rentoutua ja vaan olla. Taitaa olla itselleni viimeinen joulu, kun menen yhtään mihinkään.
Jännitys tiivistyy, lahjojen saajien pettymystä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä laittaisin sen miehen sinne hankeen, putkaan jos uskaltaisi alkaa päissään räyhäämään. Minä en ole se joka lähtisin kotoani minnekkään enkä ole koskaan joutunut hankeen tässä elämässä enkä aio. Terveisin Justiina. Sun poikasi lähtee hankeen seuraavaksi jos ei polvi parane. 🤣
Älä uhoa lurttana kun ei sinusta ole ketään hankeen ajamaan.
Laatikot uunissa, potut kohta kiehuu ja kinkun kastike on melkein valmis. Lääkekuuri niin ei voi nauttia punkkua kun kokkaan mut ei se mitään :) joulurauha Turusta katsottu. Rauhallisesti mennyt tähän asti.
Voi teitä köyhiä.