Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jouluaattonne on sujunut?

Vierailija
24.12.2024 |

Minä juon glögiä ja katson joulurauhan julistusta.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potut kiehuu...kohta syödään, sitten saunaan, vihta on tietenkin. 

Vierailija
42/61 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson Bachelor Suomi 2024, pelaan pasianssia, syön Reissumiestä, jonka päällä on tonnikalapasteijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ilmoitti, että haluaa erota. On kesästä saakka pettänyt minua. Nyt ihmettelen miten tyhmä ja sokea olenkaan ollut. Onneksi siskoni tulee kohta hakemaan minut heille. 

Ei se ole sinun vikasi sillä eihän ihmisen täydy ollakkaan koko ajan epäluuloinen ja silmät selässäkin jos on parisuhteessa. Miehen uusi suhteen luominen on vaatinut varmasti aikaa ja kuinka hän on selittänyt ne poissaololot sinun kanssasi vietetystä ajastasi. Onko sellainen tapaus että on voinut työhönsä vedoten olla poissa kotoa kuten kaikki monet muutkin jotka pettävät.

Vierailija
44/61 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla katsottiin tyttöni kanssa Joulupukin kuumaa linjaa. Sitten syötiin riisipuuro ja katsottiin Lumiukko-elokuva. Nyt valmistaudutaan lähtemään sukulaisille kylään, syödään heillä jouluateria. Illaksi tullaan kotiin ja joulupukki tulee käymään 😊

Vierailija
45/61 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn merkeissä tässä. Illalla sitten sikaa syömään.

-Kylmät kädet Ry

Vierailija
46/61 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä uhoa lurttana kun ei sinusta ole ketään hankeen ajamaan."

Älä sinäkään juoppo äijän rääpäle täällä uhoa kun ei sulla ole ketään muuta kuin yksinäsi mussutat

jossain 35 neliön yksiössäsi äitiäsi muistellen.

Vierailija
47/61 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni t.appoi itsensä

Jeesus laittoi sen h.elvettiin.

Äiti elää en tiedä missä se on.

Hengitän elän ..kusen paskon, trollaan

Kunnes kuolen kuin heikki kinnunen

Exkaunotar56v

Vierailija
48/61 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattelin joulupukin kuumalinjaa, kävin lenkillä ja tein ruokaa. Shoppailin torissa. Kohta kaverilla käymään.

Miksi minä en saanut jouluna lahjoja?

Saako sinne pukille soittaa aikuiset, joista pukki ja jeesus ei lapsena välittäneet

Exkaunotar56v

Vierailija
49/61 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä uhoa lurttana kun ei sinusta ole ketään hankeen ajamaan."

Kyllä lähtisit hankeen alle aikayksikön ja on sinne niitä lähetettykin.

Jos et ole vielä päässyt niin laittaisin sut sinne välittömästi.

Vierailija
50/61 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potut kiehuu meilläkin. Pian syödään kunnolla, ja perinteisesti, hyvää punaviiniä tottakai myös, sitten noin klo 16 saunaan, vihta on meilläkin, mies käy ennen saunaa sytyttämässä kaikki pihan  kynttilät ulkolyhtyihin ,  niitä on yht 12 kpl.  Illalla lahjat, lapsille näyttää olevan lähes kaikki :) 

Vierailija
51/61 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa kaikki hyvää tarkoittava joulupaska

Exkaunotar56v

Vierailija
52/61 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin salilla, söin aamupalan ja katselen netfilxistä sarjaa ja joskus illellemmalla lähden käymään kaupassa ja ostan ruuat ja lahjat huomiselle kun lapset tulee käymään. 

Teillä kaupat auki illalla??

Vierailija
53/61 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautausmaalla kävin ja mikros lämmitin valmisruokaa.

Vierailija
54/61 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ruokkimassa lähimetsän kesyjä oravia ja tiaisia sekä sorsatkin tulivat sinne sattumalta läheiseltä järveltä.

Vierailija
55/61 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähä tuo on vuan tuassii männynnä.Hyvin männöö mutta mänköön sitten vuan.

Vierailija
56/61 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kimpassa kaurapuuroa särpien ja särkyjä potien.

Vierailija
57/61 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusta asti kitannut punkkua. Vi#uttaa tää sotkunen läävä ja saamaton ukko ei ole taaskaan tehnyt mitään, kun itse olen vaan painanut töitä. Jossain vaiheessa täytyy siirtyä täältä lauteiden alta murjottamaan joulupöytään. En voi sietää kinkkua näin kasvissyöjänä - onneksi on edes uusi leikkuulauta. Saksetkin teroitettu lahjojen avaamista varten. Illalla kännissä perhe hankeen ja huutelemaan torille.

T: Ritu Kyliltä

Vierailija
58/61 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla katselin vähän Joulupukin kuumaa linjaa, menin töihin, palasin kotiin, söin jouluruokaa ja nyt olen tietokoneella. Pian avaan telkkarin.

Katselen jouluna paljon kaikenlaista lapsekasta ja kevyttä ohjelmaa, ihan vain nostalgian ja rauhan takia. Lasten elokuvien yms. lisäksi seuraan myös ohjelmia, joissa lauletaan joululauluja tai tehdään jouluruokaa. Koska asun yksin, on mukavaa ja rentouttavaa seurailla toisen ihmisen häärimistä keittiössä edes ruudun kautta.

Vierailija
59/61 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärvistelyähän tämä ollut.

Mietin, et soittasinko pirssin ja lähtisin kylille? En, en tee sitä. ... Koska pappavainaa oli (ilmeisesti suuttunut) vanhempiinsa, valjastanut hevosen ja lähtenyt kylille, tappelemaan. Hänen naapuri ja samalla sotakaveri oli tuonut sitten hänet kotiin, rattaissa (pappa oli saanut kunnolla "motoon"). Lie pappa sitten myös purkanut jotain sotatraumoja tai jotain.

- m59 

Vierailija
60/61 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kattelin joulupukin kuumalinjaa, kävin lenkillä ja tein ruokaa. Shoppailin torissa. Kohta kaverilla käymään.

Miksi minä en saanut jouluna lahjoja?

Saako sinne pukille soittaa aikuiset, joista pukki ja jeesus ei lapsena välittäneet

Exkaunotar56v

Kyllä se on niin päin, ettei ihminen välitä Jeesuksesta. Sen asian voi kyllä helposti korjata vaikka heti, ryhtymällä etsimään häneen yhteyttä ja suhdetta, lukemalla Raamattua, puhumalla hänelle ajatuksiaan, murheitaan ja suuttumustaan.... "Sitä joka tulee minun tyköni, minä en heitä pois", hän lupaa Raamatun kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä