Näin vahingossa mieheni ostamat joululahjat
Pihavajassa. Olen järkyttynyt ja suorastaan pöyristynyt! Lastemme toiveet olivat uudet iphonet, mopoauto, rakennekynnet, Gantin toppista ja sellasta jotain Louis Vuittonin veskaa. Jotain merkkituotteita siis. Mies on niitä näemmä ostanut Janicalle ja Miikolle. Mutta kenelle se KEPPIHEVONEN on!!!!!??? Minullekko?
Tv. Vaimo ( ehkä joulun jälkeen sinkku) Mia 37v.
Kommentit (11)
Ja minä kun ajattelin, että sinulle oli käynyt niin kuin eräälle Dianalle aikoinaan, joka oli nähnyt miehensä saaman lahjan.
Jestas sentään, menikö sinulla elämä pilalle?
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on provo...
Vierailija kirjoitti:
No kyllä tuli ankea joulumieli. Ahkerasti olen jo kuukauden verran leiponut kaikkia makeita jouluherkkuja. Torttuja, jouluhalkoja, suklaanameja, taatelikakkuja ym. Ja tietysti olen maistellut niitä myös liköörin kera. Mutta että keppihevonen joululahjaksi minulle!
Tv. Ap
Siis mies ostanut lahjoja lapsille?
JSS!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä tuli ankea joulumieli. Ahkerasti olen jo kuukauden verran leiponut kaikkia makeita jouluherkkuja. Torttuja, jouluhalkoja, suklaanameja, taatelikakkuja ym. Ja tietysti olen maistellut niitä myös liköörin kera. Mutta että keppihevonen joululahjaksi minulle!
Tv. Ap
Se varmaan haluu että leikitte sillä kaksistaan jouluyönä😁
Se on sen syrjähypystä syntyneelle lapselle.
Aika tavis maku sun lapsilla. Ymmärrän, että hävettää, kun muksuilla ei ole mitään luovuutta, mutta hillitön tarve sopeutua massaan.
höpö höpö