Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tunnusti, että lähestyi mua alunperin ajatuksella "tuota naista tuskin kukaan pyytää treffeille"

Vierailija
24.12.2024 |

Piti minua siis niin rumana ja epäviehättävänä, että ajatteli minun olevan helppo kohde?? Olo on ihan kauhea ja joulu pilalla. En tiedä miksi halusi tuollaisen edes kertoa :(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten olet superkaunis?

Juu, sellaistahan ei kukaan pyytäisi treffeille :DD

Joskus nuorena oli paha mieli, kun kavereihin oli ihastunut vaikka kuinka moni, saivat treffikutsuja ja sitämyöten poikaystäviä, myöhemmin baareissa tultiin hakemaan tanssimaan jne. Ja itse olin aina seinäruusu. 

Jostain silloiselta nuorten foorumilta luin kommentin, että joskus voi tällainen johtuakin siitä, että on niin kaunis, ettei kukaan uskalla lähestyä.

Ja koska nuori minä oli hieman naiivi, niin minähän uskoin siitä lähtien, että tämänhän on oltava syynä...

No, ei ollut. Parisuhteita sittemmin on ollut, muttei yhtään oikeasti onnellista, vaan sellaisia, josta tullut hyvin selväksi, että minuun on tyydytty. Ilmeisesti jokin tarve on kertoa, että en olisi kanssasi jos joku kauniimpi olisi kiinnostusta osoittanut.

Tuo ei johdu susta vaan niistä miehistä. Ne haluaa lytätä sua, koska ovat itse epävarmoja ja luulevat sun tyytyneen ja lähtevän jonkun toisen matkaan.

T. Se kaunis, jota myös aina lytättiin suhteissa. Löysin onneksi fiksun miehen, joka ei ole epävarma eikä lyttää.

Vierailija
22/25 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä.

Minulle ehkä n. puolet 35-55 v hoikista, sopusuhtaisista naisista kelpaisi ULKONÄKÖNSÄ puolesta kumppaniksi. Mutta sitten on se persoona, joka pudottaa vielä arviolta puolet pois potentiaalisista kumppaniehdokkaista.

En silti ymmärrä, miksi kukaan sanoisi naiselleen noin, mitä ap kirjoitti. Ellei sitten olla Porvoossa.

Vierailija
24/25 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten olet superkaunis?

Juu, sellaistahan ei kukaan pyytäisi treffeille :DD

Joskus nuorena oli paha mieli, kun kavereihin oli ihastunut vaikka kuinka moni, saivat treffikutsuja ja sitämyöten poikaystäviä, myöhemmin baareissa tultiin hakemaan tanssimaan jne. Ja itse olin aina seinäruusu. 

Jostain silloiselta nuorten foorumilta luin kommentin, että joskus voi tällainen johtuakin siitä, että on niin kaunis, ettei kukaan uskalla lähestyä.

Ja koska nuori minä oli hieman naiivi, niin minähän uskoin siitä lähtien, että tämänhän on oltava syynä...

No, ei ollut. Parisuhteita sittemmin on ollut, muttei yhtään oikeasti onnellista, vaan sellaisia, josta tullut hyvin selväksi, että minuun on tyydytty. Ilmeisesti jokin tarve on kertoa, että en olisi kanssasi jos joku kauniimpi olisi kiinnostus

Tuo ei johdu susta vaan niistä miehistä. Ne haluaa lytätä sua, koska ovat itse epävarmoja ja luulevat sun tyytyneen ja lähtevän jonkun toisen matkaan.

T. Se kaunis, jota myös aina lytättiin suhteissa. Löysin onneksi fiksun miehen, joka ei ole epävarma eikä lyttää.

No, tuo kuvio kun muutamaan kertaan toistunut, niin ei ihan hirveästi enää usko tuohon "olet vaan niin kaunis" -teoriaan.

Sen huomaa hyvin jo deittisovellusta kokeillessa. Monihan valittelee, kun on niin paljon keskustelunaloituksia, ettei kaikkiin ehdi vastata?

No, itselläni tätä ongelmaa ei ollut. Mätsejä toki tuli, kun moni taitaa pyyhkäistä kaikki oikealle. Mutta keskusteluja ei monikaan aloittanut, omia aloituksiani ghostattiin tai poistettiin osumista. Jos joku jutteli, niin tyyliä yksi viesti kerran päivässä/parissa. 

Että joo, siitä nyt ihan viimeistään ymmärsi, ettei todellakaan ole mikään "niin huippukaunis, ettei kukaan uskalla lähestyä".

Vierailija
25/25 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reikä se on rotallakin.

Kaikkien miesten tietämä sanonta.

Tietää mutta ei kaikki ole tuota mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän