Mihin aikaan menette joulusaunaan tai suihkuun?
Tänä vuonna ei ole varaa lämmittää saunaa, joten käymme joulusuihkussa vain joulua juhlimaan tulleen suvun kesken. Toivotaan että kaikille riittää lämmintä vettä.
Kommentit (38)
Kävimme saunassa jo aamulla. Säästimme sähköä ja korvasimme kylppärin ja saunan sähkövalot kynttilöillä! Sai myös kivan tunnelman...
Ilta menee kuitenkin pitkäksi sukuloidessa, niin tämä on hyvä näin. Harmittaa kyllä, ettei hiukset ehdi kuivua ennen jouluruokailua mutta yritän saada ne mahtumaan pipon alle matkan ajaksi. Auttaiskohan saunan jälkilämpö, voisin mennä kokeilemaan.
Ei ehdi saunaan. Nyt riisipuuro ja graavilohi.
Kohta kahvit sitten jouluhartauteen. Sitten ruoka. Sitten pukki. Sitten kahvit.
Vierailija kirjoitti:
Asun yksin ja minun jouluperinteeni on se, että olen kolme päivää peseytymättä. Vain kädet pesen, milloin on tarve.
Entä perse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihasaunassa käytiin jo heti aamulla. Sen jälkeen joulupuuro ja kinkkumaistiaiset.
Miten ihminen pystyy käymään saunassa aamulla? Mikään ei olisi inhottavampaa!
Avaamalla saunan oven ja astumalla sisään, kuvittelisin?
Oliko teillä joulusaunassa snu snu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun yksin ja minun jouluperinteeni on se, että olen kolme päivää peseytymättä. Vain kädet pesen, milloin on tarve.
Entä perse?
Miksi se pitäisi pestä, kun haistelemassa ei ole kuin minä? Välillä ajattelen etten edes pyyhi takamustani, vaikka olisi ripuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihasaunassa käytiin jo heti aamulla. Sen jälkeen joulupuuro ja kinkkumaistiaiset.
Miten ihminen pystyy käymään saunassa aamulla? Mikään ei olisi inhottavampaa!
Avaamalla saunan oven ja astumalla sisään, kuvittelisin?
Johan jouluvitsin murjaisit. Heko, heko!
Jätän väliin ja haisen pahalle tässä neukkukuutiossa ihan yksikseni. Ei mun rahaa tarvitse säästää, mutta ei vaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Siskon kanssa käytiin heti aamusta joulu suihkussa. Oli sen verrat paikat tahmeena.
Loppusuvun kanssa käydään illalla ja nautitaan toisistamme.
Jaa että semmonen insestijoulu teillä! No, pitäkää hauskaa siellä maaseudulla. En voi uskoa, että Fatim Diarra oli oikeassa...
Vierailija kirjoitti:
Mitä kyselet ihmisten sauna- ja suihkuajoista? Meinaatko mennä lahja varkaisiin?
Hyvä kun muistutit. Laittakaapa vielä osoitteet tähän, niin tiedän tulla sopivaan aikaan ikkunan taakse.
Eilen ja ylihuomenna. Toivottavasti pukki tuo lahjaksi dödön.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sauna koko päivän lämmin.
Meillä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siskon kanssa käytiin heti aamusta joulu suihkussa. Oli sen verrat paikat tahmeena.
Jaa että semmonen insestijoulu teillä! No, pitäkää hauskaa siellä maaseudulla. En voi uskoa, ettnä Fatim Diarra oli oikeassa...
Tuo on ihan yleistä jossain Jyväskylässä ja muissa pikkupitäjissä.
13.00, siis ihan kohta lähen... hyvä lojua, eiks
Hyvää Joulua :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä perse?
Miksi se pitäisi pestä, kun haistelemassa ei ole kuin minä? Välillä ajattelen etten edes pyyhi takamustani, vaikka olisi ripuli.
Mahtaa sohvasi olla valtavan perseinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä perse?
Mahtaa sohvasi olla valtavan perseinen.
Istun sohvalla vain silloin, kun "persu" on pesty!