Mihin aikaan menette joulusaunaan tai suihkuun?
Tänä vuonna ei ole varaa lämmittää saunaa, joten käymme joulusuihkussa vain joulua juhlimaan tulleen suvun kesken. Toivotaan että kaikille riittää lämmintä vettä.
Kommentit (38)
Meillä on sauna koko päivän lämmin.
Ihan edullista sähköä tänään jopa joulusaunaan
Vierailija kirjoitti:
Oho, olette varmasti sitten hyvätuloisia. Onko myös sähköauto, oma ja vierailla?
Savusauna lämpiämässä ja pihasauna lämmin koko loppuviikon.
Mää menen illan hämärtyessä savusaunaani ja saunon ihanassa tuoksussa lyhtyjen valossa pitkään.
Merkillistä ronklaamista sähkön kanssa joillakin. Jopa jouluna.
Mikä ihmeen joulusauna? Ihan normaali arkipäivä tänään on.
Kuntosalille, töitä, pelailua ja nukkumista. Ei kai kukaan täysjärkinen aikuinen muuta tee?
Pihasaunassa käytiin jo heti aamulla. Sen jälkeen joulupuuro ja kinkkumaistiaiset.
Suihkussa sitten tiukasti vaimoa vyötäröltä kiinni ja siinä sitten alkaa siementyä hiljalleen.
Nojuu, tuleehan sille hintaa joku 0,30 €.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, olette varmasti sitten hyvätuloisia. Onko myös sähköauto, oma ja vierailla?
Joo, kyllähän sitä pitää miljonääri olla että on varaa laittaa kaksi euroa saunan lämmittämiseen.
Kävimme joulusaunassa eilen ja tänään ainakin itse käyn suihkussa ennen illallista.
En käy taloyhtiön joulusaunassa. Vain omalla vuorollani käyn ja se ei ole tänään. Väärään aikaan eli 12 alkaisi naisten joulusauna ja miesten klo 16. Meillä ehkä taloyhtiön mielestä oudot ajat millonka mitäkin aattona tehdään. Eilen kävin suihku on saanut riittää jouluisin.
Sauna lämmitetään puilla, ei siihen sähköä tarvita.
Asun yksin ja minun jouluperinteeni on se, että olen kolme päivää peseytymättä. Vain kädet pesen, milloin on tarve.
Sauna on lämpimänä koko päivän. Osa vieraista kävi jo aamusaunassa.
Kävin suihkussa jo 6 aikaan. Vauva heräsi maidolle ja sen jälkeen nukahti sopivasti
Vierailija kirjoitti:
Pihasaunassa käytiin jo heti aamulla. Sen jälkeen joulupuuro ja kinkkumaistiaiset.
Miten ihminen pystyy käymään saunassa aamulla? Mikään ei olisi inhottavampaa!
Mitä kyselet ihmisten sauna- ja suihkuajoista? Meinaatko mennä lahja varkaisiin?
Paljonko se saunominen sitten maksaa? Anna mun kaikki kestää...