Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sitten tietää, että haluaa lapsia? lapsettomana vielä kysyn..:)

Vierailija
23.12.2024 |

Olen  lapseton nainen ja ei ole tullut sellaista vauvakuumetta. Olen jo reilusti päälle 30v. Tuleeko se sitten "joskus?" Mistä tiesit että halusit lapsen?

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli vaan kauhea vauvakuume 😊 Mut jos jollekin ei tule, niin kandee asiaa miettiä perinpohjin jo heti 30:n alussa. Jos meinaan haluaa vaikka kaksi lasta, niin 35 vuotiaana voi yksikin olla jo suuri työvoitto. 

Itse onneksi sain ekani jo 24 v, niin on hyvin ehtiny vielä kolme muutakin saada. Lapset on mun pääasiallinen urani, vaikka olen kouluja pitkälle käynytkin ja sen mukaisissa töissäkin olen.

Voitko selittää miltä se vauvakuume tuntuu?

Se on vaan tunne, syvä kaipuu ja halu saada oma lapsi. Se on täysin biologiaa, muuten ihmiset olisivat kuolleet sukupuuttoon jo aikoja sitten.

Tämä. Naiset poikivat lisää ja lisää vaikka valmiiksi ylikansoitetulle saastune

-----

Sun kaltaisten takia olis hyvä jättää ne lapset tekemättä.

Aina on riski, että syntyy kehitysvammainen.

Vierailija
82/88 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen saaminen on normaalia elämää, ihan kuin hammaslääkärillä käynti.

Ei, hammaslääkärillä käynti on terveydenhoitoa. Lapsen tekemistä ei sellaiseksi voi sanoa hyvällä tahdollakaan. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule jätä lapsenteko nuoremmille.

Keski-ikäinen muijahan sä jo oot.

25-v on keski-ikäinen. Mikä ihmeen este keski-ikäisyys olisi lasten saannille, eiköhän se ole justiin se paras aika tehdä lapset. Jos kovin nuorena teet, voi jäädä henkinen kehitys vähän kesken, kun lapsena hoidat lasta ja jumahdat siihen. Sitten keski-ikäisenä elelet uudestaan kadotettua nuoruuttasi, etkä opi ikinä mitään.

Vierailija
84/88 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset hankitaan tarpeeseen. Olen ollut onnettomin lapsettomana. Meillä lapset nyt 16v, 12v, 10v, 9v, 7v, 5v, 3v ja 6kk.

N30

Lapset pitäisi hankkia ennen kaikkea lapsen etua ajatellen, eikä vain omaa itsekästä tarvetta tyydyttämään. Oletko koskaan miettinyt, mikä on se tarve/tyhjiö, jota olet jo 8 lapsen kautta yrittänyt täyttää? Rohkenen väittää, että ei se sinulla täytykään vaikka hankkisit vielä 20 lasta lisää. 

Ristiriitainen ohje. Lapsen etu ei ole hankkia hänet, se on puhtaasti vain oma etu.

Vierailija
85/88 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule jätä lapsenteko nuoremmille.

Keski-ikäinen muijahan sä jo oot.

25-v on keski-ikäinen. Mikä ihmeen este keski-ikäisyys olisi lasten saannille, eiköhän se ole justiin se paras aika tehdä lapset. Jos kovin nuorena teet, voi jäädä henkinen kehitys vähän kesken, kun lapsena hoidat lasta ja jumahdat siihen. Sitten keski-ikäisenä elelet uudestaan kadotettua nuoruuttasi, etkä opi ikinä mitään.

No ei todellakaan ole 25v keski-ikäinen!!

Ei ainakaan Suomessa, en tiedä mistä kehitysmaasta sinä olet kotoisin 

Vierailija
86/88 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on parasta mitä elämässä tiedän.

Vierailija
87/88 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu, että olen aina tiennyt haluavani lapsia tai en ainakaan muista hetkeä, jolloin minun olisi pitänyt pohtia asiaa.

Täällä hyvin outoa sakkia kun alapeukuttavat sitä, että lapset ovat jollekin se paras asia elämässä. Mikä ihme sen sitten pitäisi olla ja mikä tässä on negatiivista? Ihmeellinen asenne. Oletteko pysähtyneet miettimään, ettei teitä olisi olemassa jos vanhempanne olisivat ajatelleet samoin?

Vierailija
88/88 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itse en halua lapsia, kun parisuhteeni eivät onnistu, joten ei edes ole tullut eteen tilannetta, että voisi vakavasti edes harkita lasten hankkimista. En nimittäin missään nimessä halua olla yh-mutsi. Se on raskasta eikä minulla olisi siihen varaa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän