Muita joilla jo joulu pilalla?
Minä muutin lapsen kanssa 1 kk sitten uuteen asuntoon, kaksioon kolmiosta. Kaikki muuttojut edelleen kesken, laatikot nurkissa jne, tavaraa on tänne liikaa ja tavarat huonosti pakattu. Olen totaali yh ja lapsi minun kanssani 24/ 7. Nyt ajattelin kun oli 2 lomapäivää ennen joulua että laitan kaiken kuntoon niin lapsi sairastui, on ollut kova kuume jo 2 vrk ja oksentaa yöt limaa. Kaikki oksennuksessa. Eilen oli pakko jättää yksin 3 tunniksi jotta sain lahjoja ostettua, ei ollut varaa niihin ennen perjantain lapsilisää. Ne on paketoimatta. Itsellä myös kurkku kipeä. Täällä istumme nyt molemmat sairaana laatikoiden keskellä ilman joulukuusta tms. Tiedän että asiat voivat olla huonomminkin mutta ei tämä kivaa ole. Äitini piti tulla meille nyt ei uskalla tartunnan pelossa. Lapsen isää ei kiinnosta, no yhden paketin osti ja sanoi että hae jos haluat sen. En ole juuri 2 yöhön nukkunut Lapsen oksentamisen takia. Ei ole yhtään joulumieltä enkä enää jaksa kuusta laittaa eikä se mahdu mihinkään. Hyvää joulua!
Kommentit (66)
Mun joulu on pilalla koska nykymaailmassa tunnistatuminen eri palveluihin on tehty niin irrallisiksi, ettämm. pankkiin on odotettava 3pv et saa edes yhteyden siis nykyään!
Onnea uuteen kotiin. Hienoa, että sitä ei tarvitse jakaa tuollaisen nuilottajaukon kanssa.
Joululle annetaan minusta ihan liikaa painoarvoa. Sinulla on siellä oma koti ja lapsi, ei tosiaankaan asiat kurjimmalla mahdollisella tavalla. Viettäkää sellainen joulu, mihin nyt tänä vuonna on mahikset. Yksinäisyys on kurjaa, tietenkin. Mutta voisiko vaikka soittaa mummolle tai kummille videopuhelun?
Tsemppiä! <3
Raskasta Joulua tulee töllöstä.
Karseeta kurkkukiljuntaa oli hinttarilta.
Ja seuraava uikuttaja / huutaja.
Uskonmiehiä vai Rahastajia.
Suomen yllä on pimeys. Suomalaisten sydämessä synkkyys ja kylmyys.
Hei ap. Me olemme kolmihenkinen yh perhe. Minä ja 2- ja 4 vuotiaat rasavillipojat .Muutimme 1.122024 . Jo pakatessa heitin pois tai annoin tutuille kaiken turhan. Käyn kokopäivätyössä, mutta parin viikon sisällä kaikki laatikot oli purettu ja siisti koti.
Jouluksi leivoimme valmiista taikinoista tortut ja piparit lasten ja omaksi iloksi, Taikinat ja luumuhillo maksoi 7.60e.
Pullaa ei paljon syödä, mutta joulun kunniaksi leivoimme 50kpl pullataikinan lasten iloksi.
Lähikaupalta haimme kuusen 30e. Oli ihana helppo ja edullinen joulu.
Kannattaisiko nyt ihan googlata tuota joulun alkuperää ja historiaa ja oppia jotakin!