Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sanotaan että rakkaus löytyy kun sitä vähiten odottaa?

Vierailija
23.12.2024 |

Miksi sanotaan että rakkaus löytyy kun sitä vähiten odottaa? Kun ei vttu löydy.

-N32

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se sanonta tulee sen takia että energiat toimii niin. Kun sä et etsi mitään vaan keskityt itseesi ja omaan hyvinvointiinsi niin sun oma energia alkaa vetämään toista siihen rinnalle. Sit jos sä taas kokoajan tyrkytät niin se sun oma energia puskee sitä toisen energiaa pois ja aina vaan kauemmas susta. 

Bah. Olen keskittynyt omaan hyvinvointiini viimeiset 12 vuotta ja unohdin miehet suurimmaksi osaksi kokonaan, ei ole ketään ilmestynyt vierelle mistään. 

Sama, tosin minulla on mennyt 18 vuotta. Olen myös muuttanut, vaihtanut työpaikkaa, opiskellut ja reissannut paljon maailmalla, ihan yksikseni. Ei ole missään päin tarttunut ketään mukaan, vaikka miten olen keskittynyt vain nauttimaan elämästäni ja hoitamaan omaa hyvinvointiani.

Jos suomalaisia puliukkoja ei lasketa, kiinnostuneita miehiä 18 vuoden aikana on ollut 0.

Varmaan tähdet oli väärässä asennossa parisuhteeseen nähden jo syntymäni aikaan.

Vierailija
42/42 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä dynamiikka "kun pariudun niin kysyntää tulee" johtuu ainoastaan siitä että ihmiset on niin perseestä että koettaa viedä aina toisilta. Ainahan se toisen oma kiinnostaa muttei muuten jos käsiin ajelehtii vapaana.

Niin, ei se ihan tuulestatemmattu juttu ole että miehillä usein auttaa nainen baarissa kaverina herättämään muiden naisten huomion siinä missä yksin tai mieskaverin kanssa olisi täyttä ilmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän