Miksi sanotaan että rakkaus löytyy kun sitä vähiten odottaa?
Miksi sanotaan että rakkaus löytyy kun sitä vähiten odottaa? Kun ei vttu löydy.
-N32
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Hymyilkää, olette piilokamerassa
Point taken.
Se on kohteliaisuus, samalla yritetään tsempata ja pitää hyvät fiilikset yllä ettei kannata luovuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Se sanonta tulee sen takia että energiat toimii niin. Kun sä et etsi mitään vaan keskityt itseesi ja omaan hyvinvointiinsi niin sun oma energia alkaa vetämään toista siihen rinnalle. Sit jos sä taas kokoajan tyrkytät niin se sun oma energia puskee sitä toisen energiaa pois ja aina vaan kauemmas susta.
Jep. Onnellinen, itsensä löytänyt tasapainoinen ihminen vetää puoleensa. Epätasapainoiset - oli se tarvitsevuutta, keskenkasvuisuutta, epämukavuutta omassa elämässään - vetävät puoleensa lähinnä hyväksikäyttäjiä.
Mä en tarvii mitää vtun rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Se sanonta tulee sen takia että energiat toimii niin. Kun sä et etsi mitään vaan keskityt itseesi ja omaan hyvinvointiinsi niin sun oma energia alkaa vetämään toista siihen rinnalle. Sit jos sä taas kokoajan tyrkytät niin se sun oma energia puskee sitä toisen energiaa pois ja aina vaan kauemmas susta.
Mitäs silloin energialle tapahtuu kun ei todellakaan halua ketään vaan haluaa olla yksin. Vetääkö se silloinkin ihmisiä väkisin luokse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo tyrkyttänyt. Deittisivujakin testasin ekaa kertaa kolmekymppisenä :D Oon ennemmin pitänyt itseni vksusti piilossa deittimarkkinoilta kaikkialla.
-ap
Minulla meni pari vuotta, että yritin tyrkyttää itseäni kaikkialle mahdollisiin tilaisuuksiin, ja ketuikshan se män. Paremmin sujui kun elin niinkuin oikeasti halusin. Silti sinkku, ja nyt elän ihan hemmetin liikaa itselleni, eli juon liikaa, syön liikaa ja, no koska parisuhteen kaikki puolet ovat poissuljettuja, voitte arvat mitä teen myös liikaa. Liika on aina liikaa. Kohtuus kaikessa. Paitsi sen jälkeen kun täyttää 56 vuotta.
Aika huvittava lause. 46n ja sinkku.
Epätoivo paistaa läpi --> ei ole houkuttelevaa.
Tuolla tarkoitan sitä, että jos päällimmäiseksi mielessä on kumppaninen etsiminen se "peittää" kaiken muu alleen.
Jos törmää johonkin vaikka harrastuksessa ja mennään yhdessä kahville, jos tunnelma on vain se että kahvitellaan vaan =rentoa ja mukavaa.
Vs. Kahvitellessa toinen miettii onko kiinnostusta, sopiiko puolisoksi, miten yhdessä voisi asua, haluaako lapsia =ahdistavaa.
Tämä dynamiikka "kun pariudun niin kysyntää tulee" johtuu ainoastaan siitä että ihmiset on niin perseestä että koettaa viedä aina toisilta. Ainahan se toisen oma kiinnostaa muttei muuten jos käsiin ajelehtii vapaana.
Olen tullut valikoivammaksi ja keskittynyt itseni kehittämiseen ja hyvinvointiin, olen lisäksi iloinen ja kannustava muita kohtaan, nyt on tullut kiinnostusta, mutta ei sopivia.
Varatut ja oudot ovat kiinnostuneet, joten ei vielä ole löytynyt.
Klisee mikä klisee. Sit toisaalta sanotaan, ettei se kotoakaan hakemaan tuu. Joka tilanteeseen löytyy sopiva klisee, teitpä niin tai näin.
Vierailija kirjoitti:
Klisee mikä klisee. Sit toisaalta sanotaan, ettei se kotoakaan hakemaan tuu. Joka tilanteeseen löytyy sopiva klisee, teitpä niin tai näin.
Niinpä. Kun on aina ollut sinkku mutta treffeille päässyt ja jos mahd joskus vielä saan tilaisuuden, niin luultavasti onnustun pilaamaan treffini liiallisella innokkuudella kuvitellen ja luullen, että treffikunppanini olisi oikeasti minusta kiinnostunut, kun saapui treffeille ja kysyi minultakin jotain.
Tai pilaan treffini kun miekessäni juokseva nauga esittää valikoituja pätkiä siitä kuinka eri tavoin minun annetaan ymmärtää, että on aina jokin parempi vaihtoehto kuin yrittää edetä parisuhteeseen kanssani.
Ja kun mielessä tarpeeksi kirkkaana mielikuva, että taas pian saan pakit, niin osaanko enää itsekään käyttäytyä ja tomia asiaan kuuluvalla tavalla sillä ei uhriutuminen kuin liiallinen innokuuskaan varmasti ole ne, jotka sytyttäisivät 2.kiinnostuksen ja halun.....
Sanonta joka on keksitty lohdutukseski, mutta jolla ei ole todellisuuspohjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo tyrkyttänyt. Deittisivujakin testasin ekaa kertaa kolmekymppisenä :D Oon ennemmin pitänyt itseni vksusti piilossa deittimarkkinoilta kaikkialla.
-ap
Minulla meni pari vuotta, että yritin tyrkyttää itseäni kaikkialle mahdollisiin tilaisuuksiin, ja ketuikshan se män. Paremmin sujui kun elin niinkuin oikeasti halusin. Silti sinkku, ja nyt elän ihan hemmetin liikaa itselleni, eli juon liikaa, syön liikaa ja, no koska parisuhteen kaikki puolet ovat poissuljettuja, voitte arvat mitä teen myös liik
Siis nytkö ei tarvitse enää olla kohtuullinen? OK, paan ranttaliksi! T.N57
Vierailija kirjoitti:
Paskat. Mä en tyrkytä itseäni kenellekään enkä etsi ketään. Eikä kyllä ole kukaan mies kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että kun alan seurustella, niin johan miehet huomaa kaupungilla ja baarissa ja tulee lähestymisiä. Sinkkuna sai olla suht rauhassa
Olen huomannut, että kun osalke naisista on kertonut, vastaukdena heidän kysymykseensä, ettei ole eläessään ollut pidemmässä parisuhteessa, niin saa aikaan aika hämmentäviä ja viiltäviäkin kommentteja, joista livemmät ovat kysymykset seksualisesta suuntautuneisuudesta tai olenko, joku hih-huli tai muu (äärikonservatiivi) uskovainen, joka ei voisi esinerkiksi harrastaa seksiä ennen kuin vasta papin aamenen jälkeen Tai vaadinko vain mahdottomia mahd.kumpoaniltani......
Juurikin tämä. Kun ei huoli ketä tahansa niin ensimmäisenä kyseenalaistetaan seksuaalinen suuntautuminen ja pidetään estyneenä. sivusta
En ole odottanut yhtään kolmeenkymmeneen vuoteen. Miten odotus voi tästä vielä vähentyä?
Vierailija kirjoitti:
Olen tullut valikoivammaksi ja keskittynyt itseni kehittämiseen ja hyvinvointiin, olen lisäksi iloinen ja kannustava muita kohtaan, nyt on tullut kiinnostusta, mutta ei sopivia.
Varatut ja oudot ovat kiinnostuneet, joten ei vielä ole löytynyt.
Oletko sinäkin jo noin 40 vuotias, kuten minä? Koska olen vuosia ollut ja elänyt sinkkuna se on saanut minut joitain kertoja haastamaan ja kysymään, että mihin minä (mies) oikeastaan tarvitsen rakkautta tai vaikka "vain" rakkautta osoittvan kumppanin, jolle vastaavasti voisin osoittaa rakkauteni ja kiintymykseni.
Tällainen ajatus on tietysti ainalin vähän pöhkö, jonkun mielestä kenties täysin vinksahtanut. Koska näinhän tulen rinnastaneeksi rakkauden ja tai haluni saada rakkautta itseäni kohtaan osoittava kumppani olevan kuin jokin tarvekalu tai esine, jonka tulisi tehdä ja mahdollistaa minulle jotain. Tau, jolla itse voisin tehdä jotain. Mutta ei minusta täysin väärinkään.
Koska miksi kummankasn kannattaisi asettua parisuhteeseen jollei saisi ja jollei samalla haluaisi antaa ja mahdollistaa " riittävän paljon" lisäarvoa ja merkitystä toiselle.
Kun mieluummin jatkan itse " aidosti sinkkuna" kuin alkaisin esittämään ja näyttelemään parisuhteessa elävää sellaisen kumppanin rinnalla, jolle minä olen täysin arvoton ja merkityksetön kuten hänkin minulle.
Mutta mitä on tuo "riitävän paljon" lisäarvoa? Se olkoon jonkun toisen kirjoituksen aihe ja sisältö.- Osaisinko sitä edes verraten erinomaisen kokemattomana uskottavasti kuvatakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tarvii mitää vtun rakkautta.
Hyökkäys paras puollustus?
Ihminen tai ainakin suurin osa meistä on laumaeläimiä. Erakoitakin varmasti on mutta kuten sanottu uskon heidän olevan vähemmistössä.
Ja luultavasti itsekin kokisin parisiuhde haaveeni ja unelmani toisella tavoin ellei minulla olisi muita monin tavoin rakkaita ja merkittäviä ihmissuhteita; ei niiden määrä, vaan laatu(!)
Eivät nämä tietenkään sulje toisiaan pois. Uskon vain, että useimmille jatkuva yksin oleminen ilman kosketuspintaa muihin ei ole hyväksi. Mutta vielä kamalampaa on vastentahtoinen yksinäisyys joka saattaa olla vaarana, ellei yksin ollessa onnistu pitämään yllä suhdetta muihin/ kehenkään toiseen.
Olen huomannut, että kun osalke naisista on kertonut, vastaukdena heidän kysymykseensä, ettei ole eläessään ollut pidemmässä parisuhteessa, niin saa aikaan aika hämmentäviä ja viiltäviäkin kommentteja, joista livemmät ovat kysymykset seksualisesta suuntautuneisuudesta tai olenko, joku hih-huli tai muu (äärikonservatiivi) uskovainen, joka ei voisi esinerkiksi harrastaa seksiä ennen kuin vasta papin aamenen jälkeen Tai vaadinko vain mahdottomia mahd.kumpoaniltani......