Lue keskustelun säännöt.
1v lapsela ollut mahatauti torstaista asti!!
26.02.2007 |
oksentanut ei ole torstain jälkeen muta ripuloinut on.. nyt tullut selkään kummallisia finnin näkösiä näppyjä.. liittyköhän näpylät tautiin vai mitköhän ovat
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla