Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1v lapsela ollut mahatauti torstaista asti!!

Vierailija
26.02.2007 |

oksentanut ei ole torstain jälkeen muta ripuloinut on.. nyt tullut selkään kummallisia finnin näkösiä näppyjä.. liittyköhän näpylät tautiin vai mitköhän ovat

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän