Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viina ei kolise minulle: jos juon pullon se ei tunnu missään ei maistu hyvälle ja sitten nukahdan!

Vierailija
23.12.2024 |

kaljakorista sen sijaan tulee tasaiseen humalaan ja sen juomisesta jopa nauttii aikansa, tosin siitäkin menee aina muisti koska tulee juotua aina se koko kori

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juon nytkin kirkasta viinaa ja kohta lähden Kannel-pubiin.

N32

Tulen siihen nurkka pöytään.  Tunnistat farkkuhaalareista, näytän nuorekkaalta kolmekymppiseltä.  Nähdään siellä 

Tuln kolmen aikaan kännissä olen !

N3 2

Vierailija
22/25 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kilisee minun pullot !

N26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa nykyisin vähän sama. Kymmenen vuotta sitten tulin vielä muutamasta lonkerosta tms. hyvään mukavaan humalaan. Nyt neljän puolen litran lonkeron jälkeen tuntuu että on ihan vesiselvä. Jos juon viinaa shotteina niin sekään ei tunnu aluksi oikein missään, ei tulee sellaista hyvän olon tunnetta.

Mutta sitten jossakin vaiheessa kun se kihahtaa kunnolla hattuun lähtee muisti ja tulee sekoiltua kaikenlaista. Seuraavana päivänä on sitten aivan tolkuton krapula ja hirveän huono olo.

N34

Vierailija
24/25 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän tuo oikeasti johtuu, että mitä vanhemmaksi olen tullut pystyy juomaa vaikka kuinka eikä tule känniin? Kyse ei ole toleranssista, koska en juo usein. Viimeksi kesällä olin hotellissa miehen kanssa ja juotiin puoliksi 3litran hanaviini..tuntui ettei mitään vaikutusta. Nyt joulukuussa olin pikku jouluissa ja join 6siideriä ja tuntui etten olisi juonut mitään. Kesän ja joulun välissä en ole juonut ollenkaan. Nuorema muistan kuinka jo se ensimmäinen siideri sai lämmön poskiin ja pienen hiprakan aikaan.

Vierailija
25/25 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän tuo oikeasti johtuu, että mitä vanhemmaksi olen tullut pystyy juomaa vaikka kuinka eikä tule känniin? Kyse ei ole toleranssista, koska en juo usein. Viimeksi kesällä olin hotellissa miehen kanssa ja juotiin puoliksi 3litran hanaviini..tuntui ettei mitään vaikutusta. Nyt joulukuussa olin pikku jouluissa ja join 6siideriä ja tuntui etten olisi juonut mitään. Kesän ja joulun välissä en ole juonut ollenkaan. Nuorema muistan kuinka jo se ensimmäinen siideri sai lämmön poskiin ja pienen hiprakan aikaan.

Jos olet ollut pikkujouluissa vaikka 6-8 tuntia ja sinä aikana ottanut 6 siideriä niin ei tuolla juoma määrällä kukaan juuri humalaan tulekkaan. Ainakaan jos ne on ollut jotakin 0,33 siidereitä ja maksimissaan 5-6% niin alkoholimäärä ei vaan ole riittävä että pääsisi känniin.

On taitoa osata ottaa aluksi sen verran tanakka satsi että promillet on jossakin vajaassa yhdessä melko nopeasti ja siitä sitten ylläpitää pientä nousuhumalaa koko yön aina kotiintuloon asti. Laskuhumala tuo pahan olon ja jos promillet menee johonkin kahteen tai yli niin voi olla jo liian kännissä.