Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä pankin asiakas olet?

Vierailija
17.12.2024 |

Itse olen Op:n asiakas (asiakasomistaja) ja sitten tietysti S-Pankki, koska s-bonuket ostoista. OP on mulle se ykkös pankki luonnollisesti, mutta olen miettinyt välillä, että jos avaisi vielä kolmannenkin, mikä olisi paras vaihto? Omistaja-asiakkaana OP on edullinen, kun maksaa sen yhden kerran 100€, tulee pitkässä juoksussa edullisemmaksi vs tavallisena asiakkaana

Mikä on sun ykkös pankki?

Vaihtoehdot

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rahaa olla minkään pankin asiakas, mutta pakosta olen s-pankin, kun joku idiootti on keksinyt että jokaisella kansalaisella pitää olla pankkitili, jotta pääse tunnistautuminen yhteiskunnan palveluihin. 

Vierailija
2/10 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole rahaa olla minkään pankin asiakas, mutta pakosta olen s-pankin, kun joku idiootti on keksinyt että jokaisella kansalaisella pitää olla pankkitili, jotta pääse tunnistautuminen yhteiskunnan palveluihin. 

Tottakai jokaisella täytyy olla pankkitili, koska sinne ne rahat (palkka tai kela) maksetaan. Ei me eletä missään kehitysmaissa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OP on edullinen, jos olet omistaja-asiakas. Kerran kun maksat sen 100€, saat jatkossa koko helahoidon 3,95 eli 52% edullisemmin, koska tavalliset asiakkaat maksaa 8,25€. 

Kyllä siinä menee se pari vuotta, että omistaja-asiakkaana edullisemmat palvelut maksaa itsensä takaisin, mutta sitten kun se on maksanut itsensä takaisin, on OP edullinen 

-Ap

Omistaja-asiakas; 100€+3,95€x24kk=194,8€/24kk

Tavallinen asiakas; 8,25€x24kk=198€/24kk

Kuten sanoin; kaksi vuotta siinä menee, että omistaja-asiakkuus maksaa itsensä takaisin

Vierailija
4/10 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kyllä kannatan s-pankkia kun se nuoripari pistää vauvankin alulle pankissa

Vierailija
5/10 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bankinter ja Deutsche Bank.

Vierailija
6/10 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperma ja veripankin.

Vierailija
7/10 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOPin ja SYPin ja SKOPin

Vierailija
8/10 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viiden pankin asiakas. Tietääkseni. Yksi niistä on sellainen, että en ole tiliäni käynyt katsomassa varmaan 20 vuoteen. 

Vierailija
9/10 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danskebank, aina toimii niin korttimaksaminen, kuin nettipankkikin. Matkat kun maksaa luottokotilla, saa matkavakuutuksen  ilmaiseksi ym.

Vierailija
10/10 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OPn tietenkin.

Hyviä etuja.

Kesällä tuli kutsu Törnävän kesäteatteriin ilmaiseksi.

Puurojuhla ja aamuaistarjoilu tässä joulun alla.

EP Osuuspankki