Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun puolison haluttomuus tekee kaikesta läheisyydestä kidutusta

Vierailija
23.12.2024 |

Onko muilla kokemusta ja näkemystä? Meillä tosiaan tilanne se että puoliso ei halua / kykene mihinkään seksuaaliseen. Meillä on kuitenkin aina ollut ja on edelleen tosi paljon kaikkea muuta läheisyyttä ja kosketusta. Aina aiemmin ajattelin että voisin vaikka elää ilman seksiä, mutta ilman muuta läheisyyttä en. Nyt kuitenkin olen huomannut että se kaikki läheisyys ja kosketus on alkanut tuntua lähinnä kidutukselta. Se on kuin lupaus jostain ihanasta, joka on siinä ihan ulottuvilla, mutta jota en kuitenkaan voi saada. Tiedän että mun puoliso nauttii kaikesta kosketuksesta ja hänelle se riittää. Mutta minä en tiedä kykenenkö siihen enää. 

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kyvytön, se ei puhumalla ratkea. Jos mies kykenisi mutta ei ala hommiin niin valehtelee tietoisesti tai tiedostamattaan haluistaan.

Eniten epäilyttää se että ennen ongelmia teillä oli kuitenkin se kerta / viikko seksiä. Kun kerroit toivovasi enemmän, niin aloitkin saada vähemmän. Toisen pään sisälle en pääse mutta normaalisti mies kyllä haluaa lähes aina jos / kun vaan kykenee. Tai no, ainakin minä. 

Vierailija
102/108 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluton mies olisi unelmamies. Tavalliset miehet on aina vonkaamassa seksiä ja mikään ei riitä. Olet löytänyt harvinaisen helmen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on kyvytön, se ei puhumalla ratkea. Jos mies kykenisi mutta ei ala hommiin niin valehtelee tietoisesti tai tiedostamattaan haluistaan.

Eniten epäilyttää se että ennen ongelmia teillä oli kuitenkin se kerta / viikko seksiä. Kun kerroit toivovasi enemmän, niin aloitkin saada vähemmän. Toisen pään sisälle en pääse mutta normaalisti mies kyllä haluaa lähes aina jos / kun vaan kykenee. Tai no, ainakin minä. 

Ilmeisesti siitä aiheutui miehelle niin paljon paineita että se suoriutuminen vaikeutui. Joskus hän sanoi miettivänsä että minkälainen suhde mulla oli entisten miesten kanssa ollut. 

Mä luulen että kyse oli oikeasti stressin ja myöhemmin myös suorituspaineiden aiheuttamasta kyvyttömyydestä, joka tosiaan vain paheni joka kerta kun asiasta puhuttiin, ja johon hän ei lopulta enää löytänyt mitään muuta keinoa kuin eron. 

Oletettavasti vaihtamalla paranee. Hänen tilanteensa siis. Mun olisi vaan pitänyt osata olla erilainen. Yritän oppia tästäkin kokemuksesta. 

T. Ap 

Vierailija
104/108 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot huono sängyssä ja se toinen puolisko ei uskalla kertoo sitä sulle. Mieti. 

Tämähän se olisi

Vierailija
105/108 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole edes läheisyyttä. Vaimo täysin haluton.

Ei kuulosta vaimolta. Eikä edes parisuhteelta. Kämppäkaveruudelta korkeintaan. Ei jatkoon.

täälä oli ihan sama..täysin haluton avovaimo ja ei saanut läheisyyttäkään pitkään aikaan..ero tuli

kaikki oli hyvin aikaisemmin..syytä en ole saanut selville..hormooni päissään halus eron

M

Vierailija
106/108 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska huomio ketjun lopusta. Kaksi ihmistä on tullut haluttoman puolison jättämäksi. Nainen syyttää itseään (olisi pitänyt olla erilainen), mies syyttää naista (oli hormonipäissään). Tyypillistä? 

Anteeksi, ei se tietysti hauska huomio ole. On aina surullista kun jonkun sydän särkyy. 

Vierailija
107/108 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska huomio ketjun lopusta. Kaksi ihmistä on tullut haluttoman puolison jättämäksi. Nainen syyttää itseään (olisi pitänyt olla erilainen), mies syyttää naista (oli hormonipäissään). Tyypillistä? 

Anteeksi, ei se tietysti hauska huomio ole. On aina surullista kun jonkun sydän särkyy. 

Ensinnä tulee mieleen miksi vaimojen halut on menneet. Ovat tainneet pettyä seksin laatuun ja miehen tekemiseen tai asenteeseen seksistä ja rakastamisesta ylipäätään. Perusteluna tähän se, että tutkimusten mukaan alle puolet naisista saa tyydytyksen naisen ja miehen välisessä seksissä. Eli pettyneitä naisia on paljon.

Vierailija
108/108 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnä tulee mieleen miksi vaimojen halut on menneet. Ovat tainneet pettyä seksin laatuun ja miehen tekemiseen tai asenteeseen seksistä ja rakastamisesta ylipäätään. Perusteluna tähän se, että tutkimusten mukaan alle puolet naisista saa tyydytyksen naisen ja miehen välisessä seksissä. Eli pettyneitä naisia on paljon.

Eivät olleet haluttomia vaimoja molemmat. Luitko edes ketjua?