Minkälainen ihminen ostaa einespuuroa!!!
Jopa teen valmistaminen on vaikeampaa kuin puuron.
Kommentit (59)
Mä olen joskus ostanut. Mitä haluat tietää?
Kiireinen..mutt en kyllä osta.Noita nopeita ostan käy väli,iltapalaksi.Mustikkas ja mansikkaa sisältää..
Olen kyllä kiitollinen, että on eineksiä, myös niitä puuroja. Ne pelastaa monta vanhusta nälkäkuolemalta.
Einespuuro, en ole koskaan kuullutkaan. Se täti-ihminen, joka tekee kaiken ruuan alusta asti.
Sellainen joka tahtoo yhden annoksen maitoon keitettyä puuroa.
Kaikilla ei ole (työpaikalla) liettä ja kattilaa. Mikro löytyy.
Ruismarjapuuron tekeminen on aika työlästä ja ei sitä kattilallista jaksa syödä ostan sen valmiina.
Uusavuton.
Valmiiksi pilkotut sipulit yms. kaupassa voi vielä ymmärtää, koska kaikki vanhukset tai vajaakuntoiset eivät pysty pilkkomaan. Mutta jos ei puurohiutaleiden laittaminen kuumaan veteen onnistu, niin siihen ei ole muuta selitystä kuin täysi avuttomuus, semminkin kun valmispuuron mikrotus ei ole edes merkittävästi nopeampaa.
Pienen puuron tarve, voihan sitä einespuuroa tuunata.
Jospa hän ostaa ne toiselle henkilölle !
Entä jos haluaa haudutettavaa puuroa vain yhden annoksen?
Syön yhden lautasellisen puuroa joten ostan sen valmiina.
Toipilas, hammas juuri poistettu.
MILLAINEN IHMINEN JANKUTTAA SAMAA PASKAA JATKUVASTI?
Vierailija kirjoitti:
Uusavuton.
Valmiiksi pilkotut sipulit yms. kaupassa voi vielä ymmärtää, koska kaikki vanhukset tai vajaakuntoiset eivät pysty pilkkomaan. Mutta jos ei puurohiutaleiden laittaminen kuumaan veteen onnistu, niin siihen ei ole muuta selitystä kuin täysi avuttomuus, semminkin kun valmispuuron mikrotus ei ole edes merkittävästi nopeampaa.
Suksi vttuun. Riisipuuroa on hyvin hankala tehdä yhden hengen taloudessa vain yksi annos. Kokeile.
Täti-ihmiset joilla on omat vanhusten trendit. Einespuurot, sosekeitto, ennakkoäänestys, nastakengät ym.