Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen ostaa einespuuroa!!!

Vierailija
23.12.2024 |

Jopa teen valmistaminen on vaikeampaa kuin puuron. 

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täti-ihmiset joilla on omat vanhusten trendit. Einespuurot, sosekeitto, ennakkoäänestys, nastakengät ym. 

Terveisiä äidillesi. Hienon lapsen on sinusta kasvattanut.

Vierailija
22/59 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista kuvailua ap toivoo? Itse olen 50+ sote-alan pikkupomo, 2 aikuisen lapsen äiti ja mieheni onnellinen  vaimo.

Tiedän, että myös aikuinen poikani ostaa noita. Parikymppinen yliopisto-opiskelija, töissä kaupassa. Seurustelee kolmatta vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Einespuuron syöminen on JUNTTIA

Vierailija
24/59 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot

Vierailija
25/59 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukako ostaa? Nooh vaikka sellainen joka tarvitsee nopean välipalan tai lounaan työn ohessa. Meillä tehtaalla tauot on tiettynä aikana ja tietyn mittaisia. Ei siinä hifistellä tai keitellä vesiä pikapuuroa varten. Siksi valmispuuro nopsasti mikroon ja menoksi. Puuron voimalla jaksaa seuraavaan taukoon.

Minä ainakin olen todella tyytyväinen noista. Ei tarvitse syödä jogurttia ja ylimäärästä sokeria joka välissä :D Mitä ap voikin sitten ihmetellä seuraaavaksi, miksi joku ostaa valmista jogurttia kaupasta kun voi hankkia kotiin koneen joka hapattaa maidon jogurtiksi XD

Vierailija
26/59 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole (työpaikalla) liettä ja kattilaa. Mikro löytyy.

Kaikilla työpaikoilla ei ole edes vedenkeitintä, jolla voisi keittää vettä pikapuuroa varten. Tai sitten se on niin hidas, ettei lyhyellä tauolla ehdi odotella veden kiehumista jos tahtoo syödä ja ehkä tehdä jotain muutakin. Mikropuuro on monesti nopeampi vaihtoehto, jos mikro on heti vapaana. 

Vierailija
27/59 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glaugoomaa ja Parkinsonin tautia sairastava äitini. Hän rakastaa riisipuuroa ympäri vuoden, joten hän tilaa sitä usein kaupasta. Onko vaikeaa kuvitella sellaista?

Vierailija
28/59 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan valmista riisipuuroa. Asun yksin enkä käytä maitoa muuten, joten olisi energiantuhlausta keittää kattilassa tai valmistaa uunipuuroa vain yksi kerta-annos. Olen siis se ap:n halveksima uusavuton, yhteiskuntakelvoton otus.

Vierailija
29/59 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin ostaa. Meidän perheessä on tasan yksi, joka haluaa jouluna riisipuuroa, muut eivät sitä syö. Aika turhalta tuntuu yhtä annosta hämmentää liedellä, kun sen ajan voi käyttää johonkin muuhunkin jouluruoan tekemiseen.

Vierailija
30/59 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen joskus ostanut. Mitä haluat tietää?

Miten usein syöt kasvissosekeittoa?

Vierailija
31/59 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että sellainen joka ei sillä hetkellä kerkeä, jaksa tai pysty keittämään sitä puuroaan. Tai ei vain huvita, tykkää valmispuuron mausta jne. 

miksi tällainen ihminen kiinnostaa sua niin kovasti?

Vierailija
32/59 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täti-ihmiset joilla on omat vanhusten trendit. Einespuurot, sosekeitto, ennakkoäänestys, nastakengät ym. 

Terveisiä äidillesi. Hienon lapsen on sinusta kasvattanut.

Eli osui ja upposi sinuun!

PS

Unohdin trendeistä läpällisen puhelinkotelon ja käteisen käytön. 

Vierailija
33/59 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoile Jeesusta niin pelastut.

Vierailija
34/59 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska ruoanlaittaja. Kuuskymppinen kotirouva itse, enkä tod. viitsi keitellä yhden ihmisen annosta. Kuten en muutenkaan välitä kokkailla itselleni niinä aikoina kun olen yksin kotona. 

Vierailija
35/59 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homot

Sitä huutaa mitä toivoo.

Vierailija
36/59 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että tämä aihe aiheuttaa mummoissa persekipeyttä. 

Ap

Vierailija
37/59 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä tätä nyt ihan koko joulu! 

Vierailija
38/59 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan valmista riisipuuroa. Asun yksin enkä käytä maitoa muuten, joten olisi energiantuhlausta keittää kattilassa tai valmistaa uunipuuroa vain yksi kerta-annos. Olen siis se ap:n halveksima uusavuton, yhteiskuntakelvoton otus.

Pikku kattilallisen keittäminen energiantuhlausta? Mikä äiiripihi kitupiikki oikein olet?

Vierailija
39/59 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruismarjapuuron tekeminen on aika työlästä ja ei sitä kattilallista jaksa syödä ostan sen valmiina. 

Oletko koskaan kuullut, että kaikkea ei tarvitse syödä yhdellä kertaa? Myös itsetehdyt puurot voi lämmittää mikrossa.

Vierailija
40/59 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista kuvailua ap toivoo? Itse olen 50+ sote-alan pikkupomo, 2 aikuisen lapsen äiti ja mieheni onnellinen  vaimo.

Tiedän, että myös aikuinen poikani ostaa noita. Parikymppinen yliopisto-opiskelija, töissä kaupassa. Seurustelee kolmatta vuotta.

Millainen äiti sellaiset lapset. W T. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi