Minkälainen ihminen ostaa einespuuroa!!!
Jopa teen valmistaminen on vaikeampaa kuin puuron.
Kommentit (59)
Nyt haisee kyllä tätiten seliseliseli kauas!
Tarjouksen perässä menin ostin kaksi ohrapuuroa 3 eurolla. Ajattelin nauttivani pitkään haudutetusta puurosta, kun en yhdelle halua tehdä.
Se olikin tehty maitoon. Se oli kamalaa, karmeeta. Koiralle meni loput ja naapurille toinen.
Ostan myös toisinaan raparperikiisseliä, kun oikein äidyn itteäni hemmottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kukako ostaa? Nooh vaikka sellainen joka tarvitsee nopean välipalan tai lounaan työn ohessa. Meillä tehtaalla tauot on tiettynä aikana ja tietyn mittaisia. Ei siinä hifistellä tai keitellä vesiä pikapuuroa varten. Siksi valmispuuro nopsasti mikroon ja menoksi. Puuron voimalla jaksaa seuraavaan taukoon.
Minä ainakin olen todella tyytyväinen noista. Ei tarvitse syödä jogurttia ja ylimäärästä sokeria joka välissä :D Mitä ap voikin sitten ihmetellä seuraaavaksi, miksi joku ostaa valmista jogurttia kaupasta kun voi hankkia kotiin koneen joka hapattaa maidon jogurtiksi XD
Jugurttikone ei maksa itseään takaisin ja teollisuudella on käytössään erilaisia hyödyllisiä bakteereja.
Vierailija kirjoitti:
Arvasin että tämä aihe aiheuttaa mummoissa persekipeyttä.
Ap
Voi kulta pieni, menikö kakka housuun? Soita heti äitill,e niin saat opastusta miten potalla toimitaan ja sen jälkeen pöntöllä. Ja ota sormi pois suustasi.
No esim. tämmönen viisvitonen ukkeli, joka syö joskus einespuuroa. Millä tavalla teen valmistaminen on sinusta vaikeaa?
Minkälaiset ihmiset jaksavat päivästä toiseen miettiä sitä, mitä muut ostavat kaupasta?
Töissä on eväsmeininki. Monikin ostaa valmispuuroja/valmisruokia/valmissalaatteja evääksi.
Minkälainen ihminen ei laita kysymyksen perään kysymysmerkkiä?
Suuremmalla todennäköisyydellä työssäkäyvä, kommentoinnista päätellen. Tollaiset ap:n kaltaiset tissiposket eivät kasvatukselleen voi mitään tai kasvatuksesta huolimatta eivät ole kyenneet oppimaan.
Kuvittevat vain sen mikä on heille tuttua, olevan ainoa normi, kuinka asioiden kuuluu olla.
Heikkoa egoa on pyrittävä nostamaan milloin milläkin, pääosin nostamalla muille kuvitelemansa "heikkoudet" tikun nokkaan. Eli heikkoutta on kaikki se mitä tehdään tämän heikkoegoisen normien ulkopuolella.
Kaikki on mustavalkoista, kaikki tai ei mitään. Surullinen tyhjä elämä.
No esimerkiksi minä,ostan joskus lapsille välipalaksi koulun jälkeen riisipuuroa. Siitä saa hyvän välipalan marjojen tai mehukeiton kanssa.
No minun äitini ja olen ikikiitollinen, että einespuuroja myydään. Hän on jo yli 90-vuotias, enkä todellakaan toivo, että hän kokkailee yhtään mitään enää liedellä. Mittaamisten kanssakin on vähän niin ja näin, ei enää onnistu, joten pohjaan palaisi ehkä mikrossakin, jos itse laittaisi. On turvallisempaa, että hän laittaa puuronsa eineksenä mikroon.
Mä ostan aika usein lapselle.
Lähden usein töihin niin aikaisin, että tokaluokkalainen vielä nukkuu. Valmispuuro on helppo aamulla mikrottaa aamupalaksi.
Jos keitän illalla vaikka mannapuuroa, niin aamulla se on ihan köntti, pitäisi laittaa maitoa sekaan ja lämmittää liedellä kattilassa. Sitä en halua ton mun sählälapseni vielä yksin tekevän. Valmispuuro mikrotettuna on pehmeää ja ihan hyvää. Eikä mitenkään kovin epäterveellistä.
Eineksiä ostavat kuluttajatutkimusten mukaan hyväpalkkaiset, kiireiset naiset ja toisaalta huonosti pärjäävät, syrjäytyneet miehet.
Kahdeksankymppinen sukulaiseni. joka ei pysty oleilemaan lieden ääressä puuron keiton vaatimaa aikaa eikä innostu uunipuurosta. On hienoa, että saa kaupasta valmiina kun mieli kuitenkin tekee.
Saarioisten ohrapuuro on hyvää ja maksaa 2 €. Ohrapuuron pitkä hauduttelu kotona ei tule halvaksi, eikä haudutettavaa puuroa kannata tehdä jättikattilaa, kun on ainoa joka sitä syö.
Millainen ihminen tekee siitä työttömien mielenterveyspotilaiden puuhasivustolle jutun?
Eräretkille ostan aina Elovenan pikkupusseja, niistä saa kätevästi aamupalaan lisäyksen🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Minkälainen ihminen jatkuvasti tekee näitä minkälainen ihminen -aloituksia? Keksi jotain raikkaampaa.