Totuus Riikka Purran kotioloista paljastui!
Valtiovarainministeristä tuli esiin tietoja, jotka voivat pysäyttää mutta myös herkistää.
https://www.seiska.fi/kotimaa/totuus-riikka-purran-kotioloista-paljastu…
Nimimerkki riikkka uhriutuu kuinka ei ole tehnyt jouluvalmisteluja kotonaan. Onneksi on Seiska.
Kommentit (862)
Punkkuset, punkkuset, kilvan kilkkailee...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se yksinhuoltaja- äitinä koskettaa, kun joku rikas parisuhteessa elävä uhriutuu näyttävästi kotitöistä. Jos minulla olisi Riikan rahat ottaisin jonkun siivoamaan ja kokkaamaan ja tekemään lumityöt. Miksei Riikka työllistä ketään vaikka huutelee menemään töihin?
Justiinsa tämä. Kyllä sapettaa tällainen tekoruikutus. Palkkaisi apua niihin kotitöihin. Oikeasti aika helkkarin hävytöntä hänen ruikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se yksinhuoltaja- äitinä koskettaa, kun joku rikas parisuhteessa elävä uhriutuu näyttävästi kotitöistä. Jos minulla olisi Riikan rahat ottaisin jonkun siivoamaan ja kokkaamaan ja tekemään lumityöt. Miksei Riikka työllistä ketään vaikka huutelee menemään töihin?
Justiinsa tämä. Kyllä sapettaa tällainen tekoruikutus. Palkkaisi apua niihin kotitöihin. Oikeasti aika helkkarin hävytöntä hänen ruikuttaa.
Persulla on uhriutuminen verissä. Se on kirjoitettu persun DNA:han
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persulla on uhriutuminen verissä. Se on kirjoitettu persun DNA:han
Aivan, Riikka olis ihan pulassa, jos ei olisi mistä ruikuttaa tai ei pääsis leikkaamaan.
Homma on hänellä verissä.
Kilisee kilisee kassissa kolme pulloa koskista.....
Hopitii hopsis huppelis hupsis punkkulii riitullee.....
Joulu on taas joulu on taas pänikät täynnä punkkuu,nyt sitä saa nyt sitä saa.......
Ei itkeä saa ei meluta saa on lauteiden alla mukavampaa.....
Tiptap tiptap ??? ei tuu tip.....kele taashh päniikkäätyhyyjää.....
Joko arkkipiispa on pyytänyt anteeksi?
Ooonn huomennakkii halpaa sähköö lauteidenalla viihtyisää ...ränni jatkukoon..
"Minusta tuntuu, että teini-ikäinen kuopukseni on kasvanut pituutta joka kerran, kun näen hänet. Sijaitsen selvästi jossakin muualla kuin omassa elämässäni."
On hyviä ja ei niin hyviä äitejä, mutta tällaista naista ei oikeastaan voi kutsua äidiksi.
Mahtaa olla purrelilla eeppinen krapula huomenna 😆
Vierailija kirjoitti:
"Minusta tuntuu, että teini-ikäinen kuopukseni on kasvanut pituutta joka kerran, kun näen hänet. Sijaitsen selvästi jossakin muualla kuin omassa elämässäni."
On hyviä ja ei niin hyviä äitejä, mutta tällaista naista ei oikeastaan voi kutsua äidiksi.
Purra sijaitsee erittäin selvästi jossain muualla kuin lapsensa elämässä. Kuopus voi olla jo teini mutta ei se sitä tarkoita että äidin läsnäolo olisi hänelle ihan yhdentekevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokos Riikkuli on tullut pois lauteiden alta, vai onko pyytänyt lapsia tuomaan uuden viinitonkan tyhjenneen tilalle?
Mies ei varmaan osannut punkkuakaan tarpeeksi varata.
Kohta on piru irti.
Voiko riikalle varata tarpeeksi punkkua?
Huomenna jos Minä niin suon on lauantai ja vapaapäivä.Sen kunniaksi tämäpäivä vedetään pelkästään kuplivaa.Ankkurit ylös kannatuksen huipulla...jöös sööss....
Vierailija kirjoitti:
Huomenna jos Minä niin suon on lauantai ja vapaapäivä.Sen kunniaksi tämäpäivä vedetään pelkästään kuplivaa.Ankkurit ylös kannatuksen huipulla...jöös sööss....
Riikkulilla sen verran roheesti punkkua verissä, että näki arvosanansa väärinpäin ja kuvittelee kannatuksensa olevan lähes tapissaan ja luonnollisesti sen kunniaksi on korkattava uusi pänikkä punaista ja makeaa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010911541.html
Toki kutonenkin on aivan liian suuri arvosana siitä tuhotyöstä, mitä tämä saksikäsi on saanut aikaiseksi.
Ain laulain työtäs teen,nyt lähtee villakoirat ja tikku-ukot lauteiden alta robottiimuuri tosta käyntiin...kaato viinipänikän ..kele...
Vierailija kirjoitti:
Jos mulle annettais ase, niin...
Niin mitä? Uhkailetko Purraa?
Mies ei varmaan osannut punkkuakaan tarpeeksi varata.
Kohta on piru irti.