Totuus Riikka Purran kotioloista paljastui!
Valtiovarainministeristä tuli esiin tietoja, jotka voivat pysäyttää mutta myös herkistää.
https://www.seiska.fi/kotimaa/totuus-riikka-purran-kotioloista-paljastu…
Nimimerkki riikkka uhriutuu kuinka ei ole tehnyt jouluvalmisteluja kotonaan. Onneksi on Seiska.
Kommentit (862)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/ir_rkp/status/1872679121836253466
Nimimerkki riikka is back.
Onko tuo nahkapää Riikan vieressä videossa Vornanen itte?
Se on -winner-
Eikä ole. Minä pidän tuollaisiin vanha rappionainen hunningolla tai perus nahkapallopää -tapauksiin kyllä visusti kunnon turvaetäisyyden.
-winner-
Se olen minä.
-winner-
vara-winner- ei taida tietää että olisin aikanaan päässyt Odineihin mutta sitten niitä kuulemma harmitti kun en ennättänytkään partioimaan kadulla kun oli niin kiire laittaa vihaviestejä palstalle. Siihen jäi sitten sekin, jäi takki muistoksi siitä elämänvaiheesta.
-winner-
Niihh rraskasstaa tää perrssuäitii elämmää ..aammutuikut..murhhessee....
Huhhuh - päivä vitonen. Kusetkin tuli jo housuun - äiti on nyt erittäin väsynyt.
Mitenkäs Riikkuli, menikö koko joulu siellä lauteiden alla?
Eii stna onnex kohthta pääsheee ampuu...viel muutama pullo tyhjenttää laakaasualustaksii..sitte vaan rakettii taivaall..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on -winner-
Eikä ole. Minä pidän tuollaisiin vanha rappionainen hunningolla tai perus nahkapallopää -tapauksiin kyllä visusti kunnon turvaetäisyyden.
-winner-
Se olen minä.
-winner-
vara-winner- ei taida tietää että olisin aikanaan päässyt Odineihin mutta sitten niitä kuulemma harmitti kun en ennättänytkään partioimaan kadulla kun oli niin kiire laittaa vihaviestejä palstalle. Siihen jäi sitten sekin, j
Lapsellinen pakkomielle sen kuin jatkuu vaan toisilla.
Piilo alkoholisti. Kylmä ja tunneköyhä luuseri. Ellei jopa mieleltään sairas (hyvin todennäköistä).
Mies( liian kiltti) joka ei uskalla panna vastaan hirmu tätiä ja sääliksi käy kyllä lasta.
Purra on käsittämättömän törkeä ja ilkeä. Hyvin todennäköisesti sairas mieleltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vornanen ei ollut kansanedustaja vielä viime kaudella. Kuka lie maaseudun nassepelle.
hahhah. Mikä siinä onkin että perssulit näyttävät aina tuolta? Persun tunnistaa lihapäästä kilometrien päähän.
Tuush rairairai.... Petheri juomhaan meillo juhlat rairairai oonpiparrii jaa märkää....
Vierailija kirjoitti:
Tuush rairairai.... Petheri juomhaan meillo juhlat rairairai oonpiparrii jaa märkää....
Riikka on tehnyt uuden vuoden raittiuslupauksen ja ensi vuonna ei tippaakaan.
2.1. tosin rikkoo senkin lupauksen, koska takinkääntö on verissä.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Lupausten rikkominen on persujen ydinosaamista, uhriutumisen, rikostelun ja mutkusannattelun rinnalla. Juuri muuta eivät sitten osaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaa että Riikka lupailee Petterille piparia? No tätähän on epälty. Mitäs Mikko siitä tykkää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Lupausten rikkominen on persujen ydinosaamista, uhriutumisen, rikostelun ja mutkusannattelun rinnalla. Juuri muuta eivät sitten osaakaan.
TikTok hupijuttuja tekevät kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
TikTok hupijuttuja tekevät kovasti.
Ihan pihallahan nuo ovat algoritmiensä kanssa kumpikin äärilaita.
-winner-
Jokos Riikalla on uudenvuoden pöhnät tulilla? Mitä lasissa?
Vierailija kirjoitti:
Voi kamala sentään. Siinähän uhriutuu. Empatiaa ei kyllä enää riitä itselläni tuohonkaan, se laarin pohjakin on jo koluttu empatian murusista.
Rouvahan julisti jo kauan sitten ettei empatialla ole virkaa. Joten miksi hän kerjää sitä toisilta?
Traumatisoitunut ainakin. Onhan nyt hirveää löytää äitinä kuolleena missä iässä tahansa, saati sitten alakoululaisena.
Mutta on myös yksiselitteisesti väärin kostaa lapsuutensa kauhut koko maalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa eikö 140 000e vuosipalkalla saa ostettua vaikka pitopalvelusta ruuat ja siivoojan kotiin?
Kyllähän ne saa ja ostaakin, mutta uliseminen siitä kun hänelläkin on niin kurjaa, tuo tuolle hirviölle tunteen että kansan pitää ymmärtää häntä ja hänen vihaansa köyhiä ihmisiä kohtaan.
Purra on erinomainen esimerkki siitä, kuinka traumoistaan katkeroitunutta ihmistä ei ikinä pitäisi päästää päättävään asemaan. Tällainen henkilö pistää vahingon kiertämään eikä missään tapauksessa tule miettineeksi sitä, miten hänet valtaan äänestäneen kansan etu toteutuu parhaiten.
Aloittaja taitaa olla soini joka on katkera kun putosi hillotolpalta nuolemasta sipilän ryppynauhaa ja jaksaa siitä naukua jatkuvasti.
Se olen minä.
-winner-