Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuus Riikka Purran kotioloista paljastui!

Vierailija
23.12.2024 |

Valtiovarainministeristä tuli esiin tietoja, jotka voivat pysäyttää mutta myös herkistää.

https://www.seiska.fi/kotimaa/totuus-riikka-purran-kotioloista-paljastu…

Nimimerkki riikkka uhriutuu kuinka ei ole tehnyt jouluvalmisteluja kotonaan. Onneksi on Seiska.

Kommentit (862)

Vierailija
741/862 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaan nyt kolman - hik - nen täällä ihan hipihiljaa yksinään. Kakkospäivät on just hyvät ja jees, ku heti aamust vetää- Tipe-tipe vaan niinku . Ihana rauha täällä yksinään lauteiden alla - voi tsiisus kuinka tres- stresaava - hik  vuosi. Ei kerrota sit Mikolle ja lapsille, jooko? Mikä toikin tahma tossa lauteessa on? Mä oon niin paska äiti - en ees siivota osaa. Eiku venaa ny - Erikal on se yks hyvä. Eiku varpunen jouluaamuna - vit#u mää oon finaalis -auttakaa mua - Lapset, Mikko, Pukki Jussi?, Voi Jeesus!

Sä oot ihan v i t u n sekaisin, Katja.

Mitä ihmettä sönkotät. Itsehän tuutaat tänne Kremlin sponsoroimaa äärioikeistokamaa jatkuvasti. Luuletko lisäksi, että täällä on pari persuista kirjoittajaa - meitä on lukuisia, jotka käymme harvoin täällä. Sinä se vaan jauhat samaa matskua ketjusta toiseen vuodesta toiseen.

Vierailija
742/862 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaan nyt kolman - hik - nen täällä ihan hipihiljaa yksinään. Kakkospäivät on just hyvät ja jees, ku heti aamust vetää- Tipe-tipe vaan niinku . Ihana rauha täällä yksinään lauteiden alla - voi tsiisus kuinka tres- stresaava - hik  vuosi. Ei kerrota sit Mikolle ja lapsille, jooko? Mikä toikin tahma tossa lauteessa on? Mä oon niin paska äiti - en ees siivota osaa. Eiku venaa ny - Erikal on se yks hyvä. Eiku varpunen jouluaamuna - vit#u mää oon finaalis -auttakaa mua - Lapset, Mikko, Pukki Jussi?, Voi Jeesus!

Sä olet psykoosissa, Katja. Soita heti hätäkeskukseen, niin pääset rauhoittumaan turvalliseen ympäristöön, Katja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/862 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sönkotät. Itsehän tuutaat tänne Kremlin sponsoroimaa äärioikeistokamaa jatkuvasti. Luuletko lisäksi, että täällä on pari persuista kirjoittajaa - meitä on lukuisia, jotka käymme harvoin täällä. Sinä se vaan jauhat samaa matskua ketju

Vieläkö pesukarhut heilaavat ikkunasi alla, Katja? Näkeekö joku muukin nämä pesukarhut, Katja? Apua on saatavilla, Katja.

Vierailija
744/862 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sönkotät. Itsehän tuutaat tänne Kremlin sponsoroimaa äärioikeistokamaa jatkuvasti. Luuletko lisäksi, että täällä on pari persuista kirjoittajaa - meitä on lukuisia, jotka käymme harvoin täällä. Sinä se vaan jauhat samaa matskua ketju

Älä nyt vollota, perseestä revityn näköinen apina. Hyvää joulua!

Vierailija
745/862 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lauteiden alla lämmin vaikka lunta tuiskuttaa...hups taas meni pänikällinen..eimuutta ku uutta aukassheen..

Vierailija
746/862 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

The 12 Days of Christmas Lyrics

On the first day of Christmas,

my true love sent to me

Marques de Arienzo Reserva 2013

On the second day of Christmas, my true love sent to me

Château Angludet 2015,

On the third day of Christmas, my true love sent to me

Château du Moulin Noir Montagne-Saint-Emilion 2012,

Château Angludet 2015,

Marques de Arienzo Reserva 2013.....

And so on...

Vierailija
747/862 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

The 12 Days of Christmas Lyrics

On the first day of Christmas,

my true love sent to me

On the second day of Christmas, my true love sent to me

Château Angludet 2015,

On the third day of Christmas, my true love sent to me

Château du Moulin Noir Montagne-Saint-Emilion 2012,

Château Angludet 2015,

Marques de Arienzo Reserva 2013.....

And so on...

Ja kaikisssshhta otettin le höpssssyt... eikusssiiis le hömpsyt... ja le on rrrrrrrrrrrrrrranksaa,  eieikun viiiiiiiidu ranskaa,,, huppelista... huh huh... kaapelit poikki iinku ittu itämerellääääää... vahvaassssssa myötä seiiiilauskessa menrnää... blyörrffffggghhh.... menkäääääää töihin.....

-winner-

Vierailija
748/862 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilotettiinko ehtoollisviinit Riikan puheen aikana?

Vierailija
749/862 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piilotettiinko ehtoollisviinit Riikan puheen aikana?

Teukka tais käydä juomassa?

-winner-

Vierailija
750/862 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka kihertää punkkuhumalassa seuratessaan Petterin täysin pieleen mennyttä joulunviettoa.

Joka päivä uusi kaapeli poikki ja Petteri-setä selittää parhain päin.

-winner-

Vierailija
751/862 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Perheen ylläpito kaupassakäynteineen on lähes yksinomaan mieheni vastuulla."

häh, eikö se mies sitten muka osaa tehdä mitään?

Maassa on kymmeniä tuhansia töissä käyviä yksinhuoltajia, joiden vastuulla kaikki huushollin pitäminen on. Onko Riikan mies jotenkin erityisen kädetön, jos ei samaan pysty? 

Ja tosiaan massia perheellä luulisi olevan ostaa palveluita. Pitäisivät kotimaista kulutustakin yllä sen sijaan että hilloavat rahojaan. Se olisi juuri sitä murusten tippumista hyväosaisten pöydästä muillekin.

Vierailija
752/862 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka kihertää punkkuhumalassa seuratessaan Petterin täysin pieleen mennyttä joulunviettoa.

-winner-

Jouluni meni pakkomielteisen Riikkavihan vallassa palstaillessa. Jouduin olemaan koko joulun yksin koska minua ei edes sukulaiset jaksa enää.

-winner-

Vierailija
753/862 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-winner-

Jouluni meni pakkomielteisen Riikkavihan vallassa palstaillessa. Jouduin olemaan koko joulun yksin koska minua ei edes sukulaiset jaksa enää.

-winner-

Ikävä kuulla vara-winner- :/ Empatiani sinulle. Saitko kaikki esineet peffastasi pois siellä päivystyksessä vai jäikö vielä hiekkaa?

-winner-

Vierailija
754/862 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Perheen ylläpito kaupassakäynteineen on lähes yksinomaan mieheni vastuulla."

häh, eikö se mies sitten muka osaa tehdä mitään?

Maassa on kymmeniä tuhansia töissä käyviä yksinhuoltajia, joiden vastuulla kaikki huushollin pitäminen on. Onko Riikan mies jotenkin erityisen kädetön, jos ei samaan pysty? 

Ja tosiaan massia perheellä luulisi olevan ostaa palveluita. Pitäisivät kotimaista kulutustakin yllä sen sijaan että hilloavat rahojaan. Se olisi juuri sitä murusten tippumista hyväosaisten pöydästä muillekin.

Jos näillä Purran perhejoulussa pidettiin murujen kanssa kisa just siitä, kumpi tippuu ensin pöydästä?

Kyl maar vallan kauhiast huolt heistä. Onko näkynyt somessa pienimpiäkään elonmerkkejä?

-winner-

Vierailija
755/862 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsgrissar är vi under laude,,ja hölökynkölökyn...kyl tämmää tääshhttää....

Vierailija
756/862 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-winner-

Vierailija
757/862 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-winner-

Vara-winner-in eskaloituva -winner--viha on tuonut nyt aiheesta hänen aloittamanaan jo oman ketjunkin ;DDDD

Hyvä vaan kun sulla on uusia triggeröitymiskohteita kuten nyt -winner- ja saat monipuolisesti toteuttaa itseäsi ketjuissa, niin ei mene elämä hukkaan pelkkien punavihreiden autistien ja mutkusanna-kiiman vallassa.

-winner-

Vierailija
758/862 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purran fanipoikien kiima senkun yltyy palstalla.

Vierailija
759/862 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timpelitompeli Willet ja Vallet Riikka se vihtalla mirriä hakkaa,,,ja otetttaaass ttaasshh...

Vierailija
760/862 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punaviiniä lauteiden alla möksöttäessä, niin ei se joulu muuta tavitse.

Tulikohan nyt jotain parempia konvehteja lahjaksi ettei tarvi nälässä murjottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi