Totuus Riikka Purran kotioloista paljastui!
Valtiovarainministeristä tuli esiin tietoja, jotka voivat pysäyttää mutta myös herkistää.
https://www.seiska.fi/kotimaa/totuus-riikka-purran-kotioloista-paljastu…
Nimimerkki riikkka uhriutuu kuinka ei ole tehnyt jouluvalmisteluja kotonaan. Onneksi on Seiska.
Kommentit (862)
Vierailija kirjoitti:
Voi kun mä toivon, että saadaan taas tasapainoiset normaali-ihmiset valtaan.
Sanna Marin ja Katja Kiuru sekä Tytti Tuppurainen ja Kimmo Kiljunen?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te vihervasemmistolaiset itseänne parempina pitävät olette ilkeitä ihmisiä. Hirveätä vihapuhetta. Olette itse rasisteja, tiettyä ihmisryhmää vainoavia pahanpuhujia ja vääristelijöitä. Hävetkää, jos osaatte! Teillä on musta sielu ja matala mieli. Kukaan ei leikkaa valtion taloutta ilokseen ja huvikseen, ja te tiedätte sen. Keneltäkään ei leikata ominta omaa, vaan valtion on otettava sieltä, minne on eniten annettu valtion rahaa - omaansa valtio leikkaa, sillä kukaan yksilö ei omista valtion antami tukia.
Niin pitäähän yksityisille terveysjäteille suunnata runsaat kela-korvaukset sen sijaan että parannettaisiin julkista terveydenhuoltoa ja sen saavutettavuutta.
Miten muilla ei ole tällaista kuin persuilla?
Kuule Riikka, tällaista se on työssäkäyvän elämä. Työtä niin paljon, että vapaa-aika menee työstä toipumiseen. Kotityöt jäävät sen vanhemman vastuulle, joka jaksaa ja ehtii. Näin meilläkin: minä teen pitkää päivää asiantuntija-esimiehen asemassa ja mies -asiantuntijatyössä hänkin- hoitaa pääosin kodin ja perheen. Viikkosiivous ostetaan. Joulu ja uusivuosi vietetään yhdessä lomaillen eikä kukaan päihdy.
Olen onnellisessa asemassa, että minulla ja miehelläni on koulutus töihin, joissa viihdymme, työpaikat ainakin toistaiseksi ja rahaa jokapäiväiseen elämään ja ylikin. Se on enemmän kuin monella pieni-ja keskituloisella palkansaajalla tänä päivänä (kiitos, Riikka verovähennyksistä) ja niin paljon enemmän kuin työttömällä ja vajaakuntoiselle, joita Riikka Orpon kanssa töikseen potkii päähän.
En ymmärrä tuon Purran kirjoituksen tarkoitusta. Säälin haku vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te vihervasemmistolaiset itseänne parempina pitävät olette ilkeitä ihmisiä. Hirveätä vihapuhetta. Olette itse rasisteja, tiettyä ihmisryhmää vainoavia pahanpuhujia ja vääristelijöitä. Hävetkää, jos osaatte! Teillä on musta sielu ja matala mieli. Kukaan ei leikkaa valtion taloutta ilokseen ja huvikseen, ja te tiedätte sen. Keneltäkään ei leikata ominta omaa, vaan valtion on otettava sieltä, minne on eniten annettu valtion rahaa - omaansa valtio leikkaa, sillä kukaan yksilö ei omista valtion antami tukia.
"valtion on otettava sieltä, minne on eniten annettu valtion rahaa"
Selvitäpä itsellesi huviksesi mihin ja kenelle on valtiolta eniten annettu tukia, joita tuetut ovat jakaneet tänä vuonna ... ei suinkaan toimintansa parantamiseen, investointeihin tai viennin parannukseen, vaan ihan häpeilemättä osinkoina omistajilleen ja johtoportaan palkkioihin pois ja aloita sitten vasta hurskastelu.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Muun hallituksen joulu: Kokoomuksessa haaveillaan valkeasta joulusta eli kokkelista nokassa. RKP imppaa nuuskaa ja hapansilakkaa sekaisin. KD on pyhän hengen vaikutuksen alaisena eli siis täysin vastuuton.
Tillin tallin koko jengi.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun mä toivon, että saadaan taas tasapainoiset normaali-ihmiset valtaan.
Mutta sähän olet vihervassujen äänestäjä?
Minä ainakin äänestän normaaleja ihmisiä, en niitä hulluttelijapersuja.
Onkin tosi normaalia uskoa satoihin sukupuoliin, penikseen naisen sukupuolielimenä, pimppipoikiin, miesten tamponeihin ja synnyttäviin miehiin. Porukkaan, joka vastusti ydinvoiman rakentamista ja itärajan sulkemista. Porukkaa, joka hyökkää poliisin kimppuun yrittäen anastaa aseen ja heiluttaa Suomen itsenäisyyspäivänä punalippua, antifa-lippua ja Pale-terojen lippua. Mutta varmasti juuri sulle sopivaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Olipa ihana joulukirkko, jossa kuulimme joulun rauhasta ja siitä, kuinka kaikki ihmiset ovat tasa-arvoisia jumalan silmissä.
Purran-psykoosin vallassa olevat vihervassut ovat valitettavasti jääneet tuosta paitsi.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on vain sellainen pieni yksityiskohta, että valtio kerää veroina ihmisiltä rahaa, ja sitten niillä rahoilla se valtio toimii ja auttaa vähempiosaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin pitäähän yksityisille terveysjäteille suunnata runsaat kela-korvaukset sen sijaan että parannettaisiin julkista terveydenhuoltoa ja sen saavutettavuutta.
Yksityinen terveydenhuolto kelpasi mainiosti Kiljusen kansanedustajatoveri-Guzeninallekin, ei mennyt jonottamaan rahvaan joukkoon julkiselle. Suomessa muuten oli omalääkärijärjestelmä vuoteen 1973 asti, kunnes vihervassut löysivät DDR:n opintomatkallaan tehottoman ja byrokraattisen terveyskeskusmallin. Sosialismissa puolue-eliitillä on aina omat huippusairaalat ja työläisten rupusakki jonottaa parakkisairaaloihin.
Vierailija kirjoitti:
Tavallista kiireistä perhe-elämää työelämän paineissa?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tuon Purran kirjoituksen tarkoitusta. Säälin haku vai mitä?
Huomaa kyllä, ettet ymmärrä tuota ja montaa muutakaan asiaa. Sääli.
Eikö sil oo hyvin varaa ostaa palveluita? Mitä se uhriutuu ja uikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muun hallituksen joulu: Kokoomuksessa haaveillaan valkeasta joulusta eli kokkelista nokassa. RKP imppaa nuuskaa ja hapansilakkaa sekaisin. KD on pyhän hengen vaikutuksen alaisena eli siis täysin vastuuton.
-winner-
Sulla on nyt kovat projektiot tulilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallista kiireistä perhe-elämää työelämän paineissa?
No ei sitä kai muilla ole kuin Riikalla.
Riikka joutuu huutamaan: "Menkää töihin!" ja 100 000 edelleen odottaa sitä Satosen ensimmäistäkään työpaikkailmoitusta.
Kaikki ihan hallituksen ihan sitä kuuminta vastuualuetta. Ja mitä nämä tekevät? 50 miljoonaa taskurahaa jakavat lähisukulaisille ja oman tien kunnostukseen ja helmikuuhun saakka lomalle ;DDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Jaa eikö 140 000e vuosipalkalla saa ostettua vaikka pitopalvelusta ruuat ja siivoojan kotiin?
Eikö se puoliso saa tuollaisia asioita järjestettyä? Kaipa hän on oikeustoimikelpoinen?
Vai yrittivätkö saada ilmaisen pitopalvelun ja siivoamiset, jotta firmat saisivat meriitikseen kuuluisat asiakkaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Sulla on nyt kovat projektiot tulilla.
Mites teillä siellä puoluetoimistolla? Saatko kovatkin joulubonukset :DDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa eikö 140 000e vuosipalkalla saa ostettua vaikka pitopalvelusta ruuat ja siivoojan kotiin?
Eikö se puoliso saa tuollaisia asioita järjestettyä? Kaipa hän on oikeustoimikelpoinen?
Vai yrittivätkö saada ilmaisen pitopalvelun ja siivoamiset, jotta firmat saisivat meriitikseen kuuluisat asiakkaat?
Nyt on jo joulupäivä, eli Purra on varmasti saanut perheineen joulujärjestelyt kuosiin. Voit lakata murehtimasta.
On niin dramatiikkaa. Lehtijutuilla ei saada multa empatiaa, koska niin huomionhakuisuutta. Mua koskettaa ihmiset, joiden tulevaisuuden näkymät ovat hataralla tiellä. On Purra onnellisemmassa asemassa kuin monet muut.