Totuus Riikka Purran kotioloista paljastui!
Valtiovarainministeristä tuli esiin tietoja, jotka voivat pysäyttää mutta myös herkistää.
https://www.seiska.fi/kotimaa/totuus-riikka-purran-kotioloista-paljastu…
Nimimerkki riikkka uhriutuu kuinka ei ole tehnyt jouluvalmisteluja kotonaan. Onneksi on Seiska.
Kommentit (862)
Vierailija kirjoitti:
Rikka on huono äiti. Uullatus.
Huono ihminen, huono poliitikko, huono ministeri ?.... siis kunnon persu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Riikka"-tonttu teroittelee saksiaan lahjojen avaamista varten. Kohta könyää lauteiden alta punkkukännissä - aamusta asti vetänyt, kun vit#ttaa paskanen läävä ja saamaton ukko, joka ei ole tehnyt TÖITÄ - murjottamaan joulupöytään. Kasvissyöjää ärsyttää haiseva sika pöydässä ja pöydän päädyssä istuva, mutta onneksi saa leikata jotain, ettei tule vierotusoireita joulunakaan.
17 sauna
18 Pukki
19 Mies, lapset ja sika hankeen
20.30 poliisit noutavat Kyliltä huutelemassa: Menkää töihin, joulun punaliput liehuu
Loppupyhät menevät itsesäälissä maaten ja muistellen kuolleita lapsia - välillä haetaan uusi pullo lauteiden alta ja kirjoitellaan törkyä nettiin valeprofiililla.
Näinhän se menee!
9-17 Laatuaikaa ministeriöstä raahattujen hienojen viinien parissa
17-18 Rentoutumista EK:n saunasta löytyneiden
Onko sun dosetin luukku edelleen jumissa, Purra-hullu.
Olen itse tuossa samassa pisteessä nyt loppuvuodesta, tosin joulu ja 1 hyvin nukuttu yö virkistää paljon.
Silti itse tunnistan, että ajatusten ollessa tuossa pisteessä, on aika vaihtaa työpaikkaa ja miettiä, missä omat vahvuusalueet ovat.
Outoa miten sokeita suurinosa Purran äänestäjistä on.. sitten kun kaikki suomessa tukiverkot revitty alkaa järkeytyä lopulta kun itse purra inhoaa lastenhoitoa ja siivousta loputkin heräävät kuinka narsistinen hän todellakin on.
Alkoholissa on hänellä kaikki ja toisten ihmisten kadehtimisessa varsinkin köyhempien ja heikompien sekä sairaiden.
Vierailija kirjoitti:
Outoa miten sokeita suurinosa Purran äänestäjistä on.. sitten kun kaikki suomessa tukiverkot revitty alkaa järkeytyä lopulta kun itse purra inhoaa lastenhoitoa ja siivousta loputkin heräävät kuinka narsistinen hän todellakin on.
Alkoholissa on hänellä kaikki ja toisten ihmisten kadehtimisessa varsinkin köyhempien ja heikompien sekä sairaiden.
Purralla on media suhde kunnossa kun puoliso on Keskisuomalainen konsernin toimittaja
Joko sika on leikannut kännissä -kinkkua ja saksinut - lahjat?
Asiat ovat vaikeita epäpätevälle ihmiselle? Joulun ihme ja yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Asiat ovat vaikeita epäpätevälle ihmiselle? Joulun ihme ja yllätys.
Ei sen luulisi olevan yllätys Sanna-fanille.
Katkeruus siinä uusi vientiartikkeli maailmalle, Made in Finlandvasemmisto.
Ei ole tilannehuoneessaa keikkoja Kirkkonummelle Riikaalle ei ole vielä iskenyt rähinää päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tilannehuoneessaa keikkoja Kirkkonummelle Riikaalle ei ole vielä iskenyt rähinää päälle.
Perhe ajettu hankeen ilman puhelimia.
On tää Persuilu ihanaa.(toinen pänikkä menossa lauteiden alla ollaan)
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä nähnyt tuossa mitään uhriutumista. Palstavassareille kaikki mitä joku muu kuin joku vasemmistolainen ulisija sanoo on uhriutumista.
Ja sinulle kaikki jotka vihaa riikkaa, on palstavassareita. Aikamoinen ulisija se olet kuule sinäkin.
Lisää viiniä.Ei saa päästää darran puolelle.Kilisee kilisee kulkuset...
Uupumus on edessä, kun elämän kovettama ja kyynistämä ihminen havahtuu siihen, ettei kovasta työstä huolimatta hommassa ole mitään järkeä.
Eihän siinä olekaan. Hän sanoi, että kaikesta selviytyy. Niin varmasti selviääkin, mutta vain hylkäämällä uppoavan laivan eli hallituksen.
Uupumus on merkki siitä, että mielekkyys on hävinnyt ja oman merkityksen rajallisuus realisoituu. Vaikka kuinka pinnistelee, ei tuloksia synny tai kiitosta heru. Pahinta tuossa on, että ennuste toteuttaa itsensä. Oma toivottomuus välittyy muille. Kaikki todellakin menee päin persettä. Pitää vain valita ajaako itse mukana perse edellä puuhun.
Hyvä, että miettii, mikä elämässä on tärkeintä ja mistä kaikesta joutunut luopumaan. Se viitoittaa oikealle tielle. Mutta, helpompi valita vanha, kärsimyksen tie. Se tuttu ja turvallinen.
Hän ei ole valinnut sitä kuinka elämä on kohdellut. Historia ajoi kohti kärsimystä ja pettymystä uudelleen. Sitä historiaa ei pääse pakoon. Mutta joskus vain totaalisesti romahtamalla voi kokea toisin. En silti sellaiseen usko. Jotkut ihmiset taipuvat loputtomiin, mutta eivät taitu poikki.
Uskon, että hän tarvitsee armon. Sen, että muut antavat hänen olla heikko. Koska tuntemalla armoa itseä kohtaan, voi kokea sitä muita kohtaan. Armollisuutta ja lempeää syliä tarvitsee kuka tahansa meistä. Toivon hänelle kaikkea hyvää, oikeasti. Koska jokainen meistä tarvitsee rakkauden, jotta voi rakastaa muita ja olla heille lempeä.
Olen iloinen, että hän piti sen puheen.
Vierailija kirjoitti:
Uupumus on edessä, kun elämän kovettama ja kyynistämä ihminen havahtuu siihen, ettei kovasta työstä huolimatta hommassa ole mitään järkeä.
Eihän siinä olekaan. Hän sanoi, että kaikesta selviytyy. Niin varmasti selviääkin, mutta vain hylkäämällä uppoavan laivan eli hallituksen.
Uupumus on merkki siitä, että mielekkyys on hävinnyt ja oman merkityksen rajallisuus realisoituu. Vaikka kuinka pinnistelee, ei tuloksia synny tai kiitosta heru. Pahinta tuossa on, että ennuste toteuttaa itsensä. Oma toivottomuus välittyy muille. Kaikki todellakin menee päin persettä. Pitää vain valita ajaako itse mukana perse edellä puuhun.
Hyvä, että miettii, mikä elämässä on tärkeintä ja mistä kaikesta joutunut luopumaan. Se viitoittaa oikealle tielle. Mutta, helpompi valita vanha, kärsimyksen tie. Se tuttu ja turvallinen.
Hän ei ole valinnut sitä kuinka elämä on kohdellut. Historia ajoi kohti kärsimystä ja pettymy
Vaikea suhde vanhempaan, ehkä hänellä ei ole kokemusta siitä. että saa lohdutusta ja saa olla tarvitseva, heikko.
On vain oppinut pärjäämään itse, koska muuta vaihtoehtoa ei ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Lisää viiniä.Ei saa päästää darran puolelle.Kilisee kilisee kulkuset...
Husp. . eiku hups... kirjsiotsuvvurje ei ssaa päästätäää ketöön Diarran pulelle......... tuui tui...... rrriika joutulervreitset,,, onkos nasse-tätiiii näkuny...........
-winner-
Näinhän se menee!
9-17 Laatuaikaa ministeriöstä raahattujen hienojen viinien parissa
17-18 Rentoutumista EK:n saunasta löytyneiden 8% saunaoluiden parissa
18-19 Kivaa yhdessäoloa eri puolille asuntoa piilotettujen väkevien juomien parissa. Keittiö, vessa, makuuhuone, eteisen komero, roskakatos.
19 Pyykikoriin piilotettu pullo on kadonnut eli joku on sen selvästi varastanut, asunnossa on nyt vieraita ihmisiä ja sohvan takana on kommunisteja piilossa. Perheenjäsenetkin ovat nyt vihervasrmmistolaisia ja heidän ihonvärinsä on muuttunut. Puhelimesta kuuluu salakuuntelijoiden kuiskuttelua ja poliisiksi naamioituneet transihmiset ajavat takaa lähimetsässä. Punaliput liehuvat ja on paljon häiritseviä asioita koska joku on tyhjentänyt tai varastanut piilotetut pullot. Pidätysvaikeuksia ja kaatuilua, huutoa ja mökellystä