Totuus Riikka Purran kotioloista paljastui!
Valtiovarainministeristä tuli esiin tietoja, jotka voivat pysäyttää mutta myös herkistää.
https://www.seiska.fi/kotimaa/totuus-riikka-purran-kotioloista-paljastu…
Nimimerkki riikkka uhriutuu kuinka ei ole tehnyt jouluvalmisteluja kotonaan. Onneksi on Seiska.
Kommentit (862)
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö Riikkuli päästämään irti vihastaan - tai pullosta - joulunakaan.
Kun katsoo tätä vihaketjua niin taitaa olla ihan muut jotka eivät kykene päästämään vihastaan irti joulunakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo tätä vihaketjua niin taitaa olla ihan muut jotka eivät kykene päästämään vihastaan irti joulunakaan.
Puolusta vaan ihmistä, joka haaveilee ampuma-aseen käyttämisestä lähijunassa.
Voi kun mä toivon, että saadaan taas tasapainoiset normaali-ihmiset valtaan.
Vierailija kirjoitti:
👍
Kyllä on sairas ihminen tämä Riikka purrasta ja perussuomalaisista pakkomielteen kehittänyt autisti. Laitoin ketjun asianosaisille ja tein useita rikosilmoituksia hullun viesteistä.
Miten tälläistä vihapuhetta voidaan julkaista?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on sairas ihminen tämä Riikka purrasta ja perussuomalaisista pakkomielteen kehittänyt autisti. Laitoin ketjun asianosaisille ja tein useita rikosilmoituksia hullun viesteistä.
Laita Hesarille ja Iltapuluille kanssa, jos tekisivät tästä Riikkavihasta jutun kerrankin.
Toivottavasti pakkomielteinen nyt ymmärtää olevansa vastuussa vihapuheesta ja aseuhkailuista. Yksinäinen joulu ei pelasta vastuulta. Ymmärräthän että joudut ketjun vuoksi vastuuseen ja saat rangaistuksen lain mukaan?
Vihapuheesta lyhyt matka vihatekoihin, ymmärtääkö ketjun spämmääjä tekevänsä rikoksen vihapuhumalla kun hakee palstalla huomiota?
Poliisi
Nettivinkki - kiitos
Kiitos palautteestasi
Saimme lähettämäsi tiedot. Jatka tästä takaisin etusivulle
Ehdottomasti viestiä lehtiin.
Kaipaamme näin aikoina lisää poliittista satiiria, näille jutuille laajempaa levitystä vaan!
"Siunattua joulua"?
En ole kyllä ikinä pitänyt Purraa kyllä pätkääkään uskonnollisena. Tuo kuulosti vähän feikiltä ellei hän tosiaan sitten ole tullut uskoon. Halla-aho on ateisti. Tavio on kyllä oikeasti uskovainen tai ainakin uskonnollinen henkilö.
Niinistöhän sen sijaan on aidosti jossain määrin uskonnollinen henkilö joten hänen sanomanaan tuon tyyppinen asia ei kuulostanut niin feikiltä.
Mutta mitä tulee kotitöihin, niin ainakin osan niistä voi helposti ulkoistaa erilaisille palveluntarjoajille ja sen ei kyllä varmaan Purran ja hänen miehensä tuloilla pitäisi olla mikään ongelma. Kotitalousvähennyksetkin voi vielä hyödyntää noissa palveluissa.
Esim. siivous ainakin on tällainen. Samoin kaikki vaatehuolto. Varmaan jouluruuatkin voi vaikka teettää jollain hyvällä catering-palvelulla ellei nyt välttämättä itse halua tehdä jotain omaa spesiaalijuttuaan..
Ei kai kukaan nyt oletakaan että valtiovarainministeri tai muu keskeinen ministeri ehtisi kauheasti panostaa jouluvamisteluihin tai yleensäkään mihinkään kotitöihin..
Vierailija kirjoitti:
Ei. Vihaajat vihaa, oli arki tai pyhä.
Voi, saihan Riikka nyt ottaa punaviinikännit kirkossa!
Puolitoista vuotta työelämässä, eikä jaksa lasten sukulaisten viesteihin vastata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita Hesarille ja Iltapuluille kanssa, jos tekisivät tästä Riikkavihasta jutun kerrankin.
Mikä "viha" tässä nyt on kyseessä?
AUTISTIT ovat ainoita, jotka tässä voi loukkauksesta ketään syyttää ja sekin on tehtävä nimenomaan tästä pakkomielteisestä viestien poistajasta, ilmiantajasta ja turhien rikosilmoitusten tekijästä. Mikä tietysti olisi tarpeen sivuston moderoinnin parantamiseksi ylipäänsä jos vaikka joskus menisi viesti Sanomalle tästä sivuston tasosta ja meiningista täällä ylipäänsä.
Riikka itse mainitsee viinanhimonsa, perheen huonot siivoamiskyvyt jne. Miten siitä puhuminen, jonka asianomainen itse aloittaa, on sitten mitään vihapuhetta?
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitävätkö nämä Purra-vihaajat itseään jotenkin parempina ihmisinä? Lukekaa hyvät ihmiset turatuksenne, ennen kuin lähetätte ne ikuisiksi ajoiksi nettiin. "Sanna jumalatar - Purra saksipaholainen" -demonisointi on hyvin yksinkertaisen ihmisen ajattelua.
En vihaa Purraa, mutta en pysty arvostamaan häntä. Ja ehkä vähän halveksinkin. Näin koen, ei voi mitään. Valitettavasti asenteeni näkyy kommenteissani. Vaikka yritän olla asiallinen ja yritän olla kaikkia kunnioittava. Hän antaa niin paljon aiheita kririsoinnille.
Purra käyttää muista ihmisistä jatkuvasti hirveää kieltä. Suurin osa tietysti näkee, että Purralla on traumat ja ongelmia, joita lääkitsee alkoholilla. Siitä tämä käytöskin varmaan kumpuaa. Säälittäähän se, mutta samalla ihmetyttää että maan talous on tällaisissa käsissä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sähän olet vihervassujen äänestäjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Vihaajat vihaa, oli arki tai pyhä.
Sähän sen tiedät. Voisit viettää tunnelmallista joulunaikaa läheisten kanssa herkutellen, mutta valitset mieluummin vihan syytämisen internettiin. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sähän olet vihervassujen äänestäjä?
Minä ainakin äänestän normaaleja ihmisiä, en niitä hulluttelijapersuja.
Kyllä te vihervasemmistolaiset itseänne parempina pitävät olette ilkeitä ihmisiä. Hirveätä vihapuhetta. Olette itse rasisteja, tiettyä ihmisryhmää vainoavia pahanpuhujia ja vääristelijöitä. Hävetkää, jos osaatte! Teillä on musta sielu ja matala mieli. Kukaan ei leikkaa valtion taloutta ilokseen ja huvikseen, ja te tiedätte sen. Keneltäkään ei leikata ominta omaa, vaan valtion on otettava sieltä, minne on eniten annettu valtion rahaa - omaansa valtio leikkaa, sillä kukaan yksilö ei omista valtion antami tukia.
Olipa ihana joulukirkko, jossa kuulimme joulun rauhasta ja siitä, kuinka kaikki ihmiset ovat tasa-arvoisia jumalan silmissä.