Tavallinen mies ei kelpaa naisille koska naiset haluavat miehiltä joko jännitystä tai rahaa.
Naisille ei enää tavallinen ja rehti mies kelpaa koska sellainen on naisille liian tylsä eikä suomessa keskituloinen ole rikas. Naiset haluaa miehen joka on joko jännittävä pahapoika komealla ulkonäöllä tai sitten miehen joka on hyvätuloinen statusmies komealla ulkonäöllä.
Tavalliset miehet jää ilman naista.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä ei ole chad-miehiä vaan ihan tavallisia miehiä, ja he kelpaavat ihan tavallisille naisille. Instabeibejä ja sarasieppejä ei kannata havitella.
Ei minun 37-vuotias poikanikaan ole hyvätuloinen eikä jännittävä alfauros (äitinsä mielestä hän on tietenkin maailman komein), mutta hän on vakiintuneessa parisuhteessa, koska hän on hyvä tyyppi ja riittää puolisolleen sellaisena kuin on.
Oma yliopistossa opiskeleva tavallinen poikani erosi jokin aikaan sitten tyttöystävästäni. Harmittelin hänelle, että on se kamalaa, kun nykyään taitaa teidän nuorten miesten olla vaikea löytää tyttöystävää. Vastasi, ettei ole mitään ongelmia. Läskit ja oudot kuulemma jäävät ilman matcheja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo, olen ihan tavallinen mies ja olen kelvannut vaimolleni yli 20 vuotta.
Johtuisikohan siitä, että käyn aamulla suihkussa, lähden töihin, illalla teen tarvittaessa ruokaa koko perheelle ja leikin muksujen kanssa. En ole millään tavalla jännä, vaarallinen tai uhkaava vaan aivan tavallinen perheenisä.
Mun yli ei kuitenkaan kävellä, vaan pidän puoleni ja samoin pidän huolta perheestä, vaimosta ja lapsista. Tämä tuntuu riittävän, ei tarvitse olla Supermies, Teräsmies tai muukaan supersankari.
Kuvailit tuossa toisessa kappaleessa arjen supersankarin. Sellaisen kanssa on hyvä jakaa arki!
Kiitos tästä. Olen joskus miettinyt, että miten olen saanut itselleni niin ihanan vaimon, mutta tuosta se kai sitten johtuu.
No näinhän se on mut minkäs teet kun maailmassa vallitsee kysynnän ja tarjonnan laki. Miehistä 100% haluaa ja unelmoi naisesta päivin ja öin ja vastaavasti naisista alle 50% on kiinnostunut miesten kanssa deittailusta. Nainen ei tarvitse miestä yhtään mihinkään mutta mies tarvitsee naista kaikkeen. Naisen elämä on niin upeaa ilman miestä koska heillä on iso ystäväpiiri, he nukkuvat lusikassa monesti yönsä joten läheisyyden tarvekin tulee kätevästi täytettyä, heille tyttöjen ilta on parasta mahdollista laatuaikaa jossa korostetaan kuinka annelista kaikki miehet on ja kuinka upeaa on olla sinkkunainen. On aivan absoluuttinen lottovoitto olla nainen nykypäivän Suomessa!
Juu, kukapa nainen ei haluaisi viettää elämäänsä parisuhteessa tylsän ja köyhän miehen kanssa joka ei osaa tehdä muuta kuin ruikuttaa.
Hirveän pinnallista, jos ei tuollainen elämä houkuta!
Vierailija kirjoitti:
Menepäs joku päivä vaikkapa Prismaan ja katso siellä ostoksia tekeviä pariskuntia. Olet niin väärässä.
Varmaan nuo uskovat, että Prisma-pariskuntien mies näpistää karkkihyllyllä suklaapatukan, työntää sen pieruverkareittensa taskuun. Se täyttänee palstajankkaajien määritelmän "pahasta pojasta".
Miehen läsnäolo tekee naisen elämästä huonomman, joten jollain miehen on se korvattava, jos haluaa suhteeseen naisen kanssa.
Täytyy kuitenkin muistaa olosuhteet heti toisen maailmansodan jälkeen. Suomessa oli elintarvikepula. Täytyy nostaa hattua naiselle, joka sai aikaan omille ja naapurienkin lapsille joka päivä ihan kunnollisen aterian pelkistä kulkukissoista ja (kenties) perunoista ja juureksista.