Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset valittaa kuinka suuri osa miehistä on huonoja sängyssä.

Vierailija
23.12.2024 |

Itse olen tullut omalla kokemuksellani siihen tulokseen, että suuri osa naisista on huonoja seksissä.

Ainoastaan makaavat paikallaan ja "vastaanottavat"

Omalla kokemuksella 75% naisista lahnoja.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Passiivinen ja mielikuvitukseton... Luonto tikanpojan puuhun ajaa, jne. Jos nainen on kiihottunut, niin kyllä se keho tietää mitä tehdä. Huom! Se että nainen on märkä, ei vielä tarkoita että hän on kunnolla kiihottunut.

Tarkoittaako tämä nyt, että puhut vain omasta puolestasi?

Miten sitten nainen, joka ei saa emätin orgasmia seksissä, ja hänelle on jo etukäteen hoidettu runsaasti orgasmeja.

Yhdynnän aikana klitorikseen ei saa koskea, ainakaan sormin, eikä hän itsekään hyväile klitoristaan. Niskan näykkimiset, rintojen/nännien hyväilyt yms, eivät saa mitään "liikettä" aikaan.

Asennot vaihdetaan vain miehen aloitteesta, ja mielellään sellaisiksi, missä nainen ei ainakaan "ota ohjia", eli esim. nainen ei ole päällä.

Nainen voi saada myös orgasmin ilman että on kunnolla kiihottunut. Miehiltä puuttuu aivan käsitys naisten seksuaalisuudesta. Mitä jos joskus vain koettaisit olla naisen kanssa alasti lähekkäin, silittelisit ja suutelisit häntä kaikkialta muualta kuin sukupuolielinten tai rintojen alueelta, ja antaisit sanattomasti kaikin puolin ymmärtää ettei tarkotuksesi ole saada seksiä tai orgasmeja, vaan nautit kovasti vain lähelläolosta? Kyllä se nainen siitä kiihtyy.

Vierailija
62/81 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi saada myös orgasmin ilman että on kunnolla kiihottunut. Miehiltä puuttuu aivan käsitys naisten seksuaalisuudesta. Mitä jos joskus vain koettaisit olla naisen kanssa alasti lähekkäin, silittelisit ja suutelisit häntä kaikkialta muualta kuin sukupuolielinten tai rintojen alueelta, ja antaisit sanattomasti kaikin puolin ymmärtää ettei tarkotuksesi ole saada seksiä tai orgasmeja, vaan nautit kovasti vain lähelläolosta? Kyllä se nainen siitä kiihtyy.

Tätä on tullut kokeiltua monet kerrat, eikä kyllä kiihdytä mitään, paitsi sen että nainen kokee toiminnan ajanhukkana, ja siirtyy tekemään jotain mielekkäämpää.

Kyseistä hellyyttä/erotiikkaa on tarjolla niin paljon kun nainen sitä haluaa ja tarvitsee, mutta ei kiihdytä suuntaan eikä toiseen.

En ole itse koskaan seksin suhteen kiirehtimässä mihinkään, ja halu olisi valtavan suuri saada naisesta se naiseus esille. Naisella tuntuu olevan tilanne se, että kun hän on lauennut, on minun vuoroni laueta, ja sitten homma onkin siinä ja voidaan siirtyä muihin juttuihin.

Tämä siis tämän hetkinen tilanne, ei päde kun yhteen naiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä on tullut kokeiltua monet kerrat, eikä kyllä kiihdytä mitään, paitsi sen että nainen kokee toiminnan ajanhukkana, ja siirtyy tekemään jotain mielekkäämpää.

Kyseistä hellyyttä/erotiikkaa on tarjolla niin paljon kun nainen sitä haluaa ja tarvitsee, mutta ei kiihdytä suuntaan eikä toiseen.

En ole itse koskaan seksin suhteen kiirehtimässä mihinkään, ja halu olisi valtavan suuri saada naisesta se naiseus esille. Naisella tuntuu olevan tilanne se, että kun hän on lauennut, on minun vuoroni laueta, ja sitten homma onkin siinä ja voidaan siirtyä muihin juttuihin.

Tämä siis tämän hetkinen tilanne, ei päde kun yhteen naiseen.

No, se nainen ei vain yksinkertaisesti halua sinua. Harrastaa seksiä vain sinun mieliksesi silloin kun sinä sitä väen vängällä haluat harrastaa.

Vierailija
64/81 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun ollaan rakastuneita, niin mies on unelma rakastaja. Viimeistään puolen vuoden päästä huomaan, että suurin osa miehistä ei todellakaan pysty tyydyttämään minua. Vähän tylsästi poikkeusena on sellaiset miehet joihin en alunperinkään ollut mitenkään rakastunut, mutta olivat todella taitavia sängyssä ja pystyivät antamaan mulle tajunnan vieviä orgasmeja. He ovat hyviä, ellei jopa loistavia, vielä pitkäkin ajan jälkeen.

Vierailija
65/81 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun ollaan rakastuneita, niin mies on unelma rakastaja. Viimeistään puolen vuoden päästä huomaan, että suurin osa miehistä ei todellakaan pysty tyydyttämään minua. Vähän tylsästi poikkeusena on sellaiset miehet joihin en alunperinkään ollut mitenkään rakastunut, mutta olivat todella taitavia sängyssä ja pystyivät antamaan mulle tajunnan vieviä orgasmeja. He ovat hyviä, ellei jopa loistavia, vielä pitkäkin ajan jälkeen.

Minulle taas seksi muuttuu huonoksi ja epätyydyttäväksi sellaisen miehen kanssa, joka ei käyttäydy ihastuneesti ja rakastuneesti. 

Vierailija
66/81 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuuttahan se on vain ja ainoastaan, jos toinen vain maataröhnöttää palveltavana kuin jossain hierojalla konsanaan.

Vierailija
67/81 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, se nainen ei vain yksinkertaisesti halua sinua. Harrastaa seksiä vain sinun mieliksesi silloin kun sinä sitä väen vängällä haluat harrastaa.

Mikä saa naisen sitten pysymään tällaisessa suhteessa, ja valehtelemaan kirkkain silmin miehelleen? Tästä on nimittäin käyty paljon keskustelua, eikä ole miehen haluttavuudessa hänen sanojensa mukaan mitään vikaa. Suhde on hyvä, kaikki on hienosti, ei ole riitoja, molemmat tykkää olla toistensa kanssa.

Keskustelua oletettavasti pystytään käymään vaikeistakin asioista, mutta ilmeisesti seksin osalta hän sitten valehtelee päin naamaa ja lujaa.

Vierailija
68/81 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa naisen sitten pysymään tällaisessa suhteessa, ja valehtelemaan kirkkain silmin miehelleen? Tästä on nimittäin käyty paljon keskustelua, eikä ole miehen haluttavuudessa hänen sanojensa mukaan mitään vikaa. Suhde on hyvä, kaikki on hienosti, ei ole riitoja, molemmat tykkää olla toistensa kanssa.

Keskustelua oletettavasti pystytään käymään vaikeistakin asioista, mutta ilmeisesti seksin osalta hän sitten valehtelee päin naamaa ja lujaa.

Mikä saa miehen pysymään suhteessa jossa ei selvästikään saa naista syttymään ja haluamasn itseään. Olisin miehenä huolissani jos näitä naisia sattuu kohdalleni usein. Saisin sänkyyn asti, mutta naisen halut lässähtäisi. En jäisi parisuhteeseen naisen kanssa, jota en saisi haluamaan itseäni intohimoisesti. Ihan sama kumman syy tai vika. Onneksi en tähän ole koskaa  törmännyt, varmaan siksikin, etten edes edennyt sänkyyn asti sellaisen kanssa. Mutta vastaavasti saanut koko ikäni nauttia minua haluavasta ja minusta syttyvästä naisesta. Parempi pyy pivossa kuin kymmenen oksalla. 

Vierailija
69/81 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, tarkoitatko, että naisen sen lisäksi etttä antaa sinun "käyttää" kroppaansa jotta SINÄ saat sen orgasmisi, pitäisi tehdä siitä joku ylivertainen kokemus SINULLE, varsinkin kun ei itse saa muuta kuin haukut Lahnailemisesta? Voihan taivas. Mitä sinä tee?  Paneskelet omaksi iloksesi, et muuta!!!

Vierailija
70/81 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis, tarkoitatko, että naisen sen lisäksi etttä antaa sinun "käyttää" kroppaansa jotta SINÄ saat sen orgasmisi, pitäisi tehdä siitä joku ylivertainen kokemus SINULLE, varsinkin kun ei itse saa muuta kuin haukut Lahnailemisesta? Voihan taivas. Mitä sinä tee?  Paneskelet omaksi iloksesi, et muuta!!!

Eli summaten: sen lisäksi että olet passiivinen, et nauti seksistä muutenkaan?

Johan ap moneen kertaan kertoi miten huomioi kumppaninsa ja kiire ei ole mihinkään.

Karsealta kyllä kuulostaa että on naisia joissa jo pelkkä aktiivisuuden ajatuskin näköjään saa agressiot pintaan.

Vierailija
71/81 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli summaten: sen lisäksi että olet passiivinen, et nauti seksistä muutenkaan?

Johan ap moneen kertaan kertoi miten huomioi kumppaninsa ja kiire ei ole mihinkään.

Karsealta kyllä kuulostaa että on naisia joissa jo pelkkä aktiivisuuden ajatuskin näköjään saa agressiot pintaan.

Pitäskö naisen esittää SINULLE nauttivansa kun panet? Sekö olis akttiivisuuden osoitusta? Jos sun panosi ei ole hyvää, niin se tekee naisesta lisäksi agressiviseksi(kö)? Salli mun nauraa. Eikö sulla ole mitään tajua mistään.

Vierailija
72/81 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies äsken pani lusikassa, ja samalla sormetti, ja sain mahtavan orgasmin. Mun mies osaa!

Vierailija
73/81 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies äsken pani lusikassa, ja samalla sormetti, ja sain mahtavan orgasmin. Mun mies osaa!

Niin osaa! Ihana mies.

t. Pirre

Vierailija
74/81 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan tarina meni seuraavasti:

Maksin kyljelläni ja dildotin itseäni. 

Vierailija
75/81 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain osa fémakoista näyttelee riehujanaista tai kaakaattelee sellaisista, ideologisista syistään. Perusluonteensa mukaisesti ja biologiansa takia kaunotar keskittyy matkaan nautintonsa huipuille (ei ole passiivinen vaan on rauhallinen) kun mies pontevana rakastelee kaunotartaan innokkaasti. Yhdessä puuhatessa, kun yksi on innokas, on toisen oltava rauhallinen. Kun nainen riehuu. niin mies laukeaa turhan nopeasti, tai joutuu koko ajan keskittymään siihen ettei nainen aiheuta vaurioita meisselle, tai mies menettää kokonaan kiinnostuksensa riehujanaista kohtaan.

Vierailija
76/81 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet oikeasti antavat naiselle mitä nainen haluaakin, ei vain itsekkäästi paneskele. Varmaan katkeraa noille incel- ja muille itseään täynnä oleville miehille, jotka eivät tajua muuta tehdä kuin vaan panna.

Vierailija
77/81 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö yhtään, että ihmisiä on erilaisia? Mistä voit olla niin varma, että tiedät tasan tarkkaan mitä tuon naisen päässä liikkuu? Kuulostat ärsyttävältä kaikkitietävältä jankkaajalta.

Eri

Vierailija
78/81 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan tarina meni seuraavasti:

Maksin kyljelläni ja dildotin itseäni. 

iksi olisin dildottanut; en saa siitä mitään kiksejä, vain klitoriksesta, taidat olla joku (joulu)tonntu!

Vierailija
79/81 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet oikeasti antavat naiselle mitä nainen haluaakin, ei vain itsekkäästi paneskele. Varmaan katkeraa noille incel- ja muille itseään täynnä oleville miehille, jotka eivät tajua muuta tehdä kuin vaan panna.

"Mies haluaa naista, mutta naisen halu on harvoin muuta kuin miehen halu" (A man's desire is for the woman, but the woman's desire is rarely other than for the desire of the man - Samuel Taylor Coleridge)

https://www.socratic-method.com/quote-meanings/samuel-taylor-coleridge-…

Vierailija
80/81 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä naisen pitäisi tehdä jos muna on niin pieni ettei se tunnu yhtään. Teeskennelläkkö ja esittää kuinka on hyvää seksiä. Eikös se ole tutkittu että vain 25% naisista alkaa teeskenteleen ja leikkiin mukana huonossa seksissä.

Omalla kohdalla ei ole munan koosta tai taidoista kiinni.

Sun oma kommentti sun omasta munasta tai taidoista ei paina täällä paskan vertaa...