Naiset valittaa kuinka suuri osa miehistä on huonoja sängyssä.
Itse olen tullut omalla kokemuksellani siihen tulokseen, että suuri osa naisista on huonoja seksissä.
Ainoastaan makaavat paikallaan ja "vastaanottavat"
Omalla kokemuksella 75% naisista lahnoja.
Kommentit (81)
Kyllä noita passiivisia möllöttäjänaisia on nähty.
Olisi kyllä mielenkiintoista tietää mitä ajattelevat vai ajattelevatko mitään kun ovat päätyneet siihen että on OK vain olla alasti paikalla ja vienosti vähän huokailla.
Pitäiskö APn tehä niinkin hurja juttu, kuin kertoa naiselleen omista haluistaan? Vai pitääkö naisen lukea APn ajatuksia?
Sitä ei tarvitse edes suoraan ottaa puheeksi, vaan voit hienovaraisesti vihjailla, että olispas kiihottavaa jos tekisit näin. Toki paras olisi jos olisi keskustelu yhteys auki, mutta ilmeisesti ei ole, niin vihjailu saattaa olla paras keino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin kestän, ja mua kiinnostaisi, millaisilla tavoilla tykkäät että nainen on ei-lahna? Mitä kaikkea ne seksitaidot on, mitä peräänkuulutat? Luulen, että osa naisista ei vaan hoksaa/tiedä miten esim. liikkua, tai ei kehtaa.
En ole tuo edellinen, mutta aktiivinen voisi olla esim.
hyväilemällä miehen nännejä suulla
nipistämällä nännin reippaaseen pihtiotteeseen
hivelemällä vartaloa käsillä
tarttumalla kädellä jämäkästi kalun juuresta ja kontrolloimalla tahtia
livauttamalla sormen peppureiän päälle/sisään
suutelemalla kaulaa
tiukkaakin tiukemmin halaamalla ja roikkumalla partnerissa
työntelemällä vastaan
lypsämällä/puristelemalla kalua alapään lihaksilla
kietomalla jalat tiukasti miehen lanteille
ottamalla aktiivisesti ja oma-aloitteis
En yhtään ihmettele että sinulla ei ole miestä!
Kirottu olkoon se mies joka ei kiimaista naista auta, sanoo jo raamattukin ( vai oliko ratto )
-välläkö häliä / ratto pojat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko liian aktiivinen ja kiireinen tekemään itse, jos nainen toimii vähän hitaammin? Mitäs jos koettaisit itse vain makoilla tekemättä mitään? Koska jos nainen haluaa, niin hän kyllä varmasti lahnana makaamisen sijaan ottaa sinut. Mun eksällä oli aina kiire suorittaa läpi yksi ja sama asentokavalkadi, enkä siinä välissä saanut aikaa tavallaan tunnustella omaan rytmiin ollenkaan.
En ole kiireinen seksin kanssa. Tämän hetkinen kumppanini kiirehtii enemmän. Olen ehdottanut jos ottaisimme enemmän aikaa seksille, mutta hän ei koe sitä tarpeelliseksi.
Pyrin itse aina ensin naisen maksimaaliseen nautintoon. Itselläni ei ole mitään kiirettä.
-AP
Silti teet jotain totaalisen väärin jos 75% naisistasi on "lahnoja". Itse ei ole tullut sellaista vastaan koskaan.
"Pyrin itse aina ensin naisen maksimaaliseen nautintoon."
Sinun vai naisen mielestä?
Olen heteronainen, joten minulla ei ole kokemusta näistä lahnanaisista.
Sitä mietin, että voiko naisesta nähdä tässä asiassa merkkejä jo ennen sänkyyn menemistä? Vai tuleeko se yleensä yllätyksenä? Jos nainen vaikuttaa oikein kiinnostuneelta seksistä, niin onko silti usein niin, että hän onkin aika passiivinen sängyssä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin kestän, ja mua kiinnostaisi, millaisilla tavoilla tykkäät että nainen on ei-lahna? Mitä kaikkea ne seksitaidot on, mitä peräänkuulutat? Luulen, että osa naisista ei vaan hoksaa/tiedä miten esim. liikkua, tai ei kehtaa.
suutelemalla kaulaa
työntelemällä vastaan
kietomalla jalat tiukasti miehen lanteil
En yhtään ihmettele että sinulla ei ole miestä!
Niin oliko sinulla jotain kilpailevia ehdotuksia tavoista olla aktiivinen, vai oletko niin passiivinen möllöttäjä että et saa edes yhtä lausetta muotoiltua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suutelemalla kaulaa
työntelemällä vastaan
kietomalla jalat tiukasti miehen lanteille
ottamalla aktiivisesti ja oma-aloitteis
Niin no jos ei ole heteromiehillä helppoa meedioida että mitä se nainen haluaa niin ei ole naisillakaan tämän tai omien kokemuksien perusteella että mitä mies haluaa.
Aviomies ei todellakaan, missään tilanteessa halua että nännejä kosketellaan, saati imetään tai napataan pihtiotteeseen. Ex-miesystävä sen sijaan nautti nännien imemisestä.
Ex oli jotenkin estynyt ja outoja asenteita mieheyden ympärillä eikä tykännyt että vartaloa hivellään tai ihaillaan, aviomies taas kiihtyy ja kiihottuu kun hyväilen hänen lihaksiaan ja kiehnään vasten. Ex paineistui kun kerroin haluavani häntä, nykyinen mies rakastaa kuulla olevansa haluttu.
Ex halusin anaalihommia molemmin päin, minä en juurikaan. Nykyinen ei halua mitään kummankaan peräreikään liittyvää toimintaa.
Näistä ehkä tuo lihasten käyttö naidessa ja kaulan suutelu ja oma-aloitteisuus on sellaisia että kävisi molemmille. Melkein sanoisin että ihmisten pitää kommunikoida, olla seksuaalisesti yhteensopivia ja kumpikaan ei saa olla ihan estynyt tai täysin itsekäs. Välttämättähän kumpikaan ei ole huono, varsinkin jos on nuorena vaan päädytty yhteen tai kohdataan jossain baarissa ja kummallakaan on yhtään keskivertonormista poikkeava asenne tai mieltymykset niin sehän voi heti olla ettei sovita yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Olen heteronainen, joten minulla ei ole kokemusta näistä lahnanaisista.
Sitä mietin, että voiko naisesta nähdä tässä asiassa merkkejä jo ennen sänkyyn menemistä? Vai tuleeko se yleensä yllätyksenä? Jos nainen vaikuttaa oikein kiinnostuneelta seksistä, niin onko silti usein niin, että hän onkin aika passiivinen sängyssä?
Ei passiivisempi vaan rauhallisempi; antautuvainen, kuuliainen, nöyrä, tottelevainen - eli feminiini. En ole koskaan päässyt hetekalle sellaisen kaunottaren kanssa joka ei olisi oikein kiinnostuneelta seksistä. En ole voinut ennalta oivaltaa että kyseessä onkin riehujakaunotar - mutta en harrasta fémakkoja, vain yhden sellaisen olen ajat sitten kesyttänyt eikä ne silloin olleet niin pahoja kun nykyfémakot ovat.
Vierailija kirjoitti:
Niin oliko sinulla jotain kilpailevia ehdotuksia tavoista olla aktiivinen, vai oletko niin passiivinen möllöttäjä että et saa edes yhtä lausetta muotoiltua.
Jos naisella on lista siitä kuinka hän miehen kanssa peuhatessaan riehuu, niin nainen on huono/kelvoton. Katsos (nyt mukailen kaakahdusta): Jokainen mies on erilainen - yksilö. Minulla on ollut muutama riehuja; raapija, potkija, repijä - he ovat suorastaan pelottavia. Toimivat kun jonkin ennalta laaditun hyökkäyssuunnitelman muukaan, jossa miehen osa on kuin koneen/laitteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin oliko sinulla jotain kilpailevia ehdotuksia tavoista olla aktiivinen, vai oletko niin passiivinen möllöttäjä että et saa edes yhtä lausetta muotoiltua.
Jos naisella on lista siitä kuinka hän miehen kanssa peuhatessaan riehuu, niin nainen on huono/kelvoton. Katsos (nyt mukailen kaakahdusta): Jokainen mies on erilainen - yksilö. Minulla on ollut muutama riehuja; raapija, potkija, repijä - he ovat suorastaan pelottavia. Toimivat kun jonkin ennalta laaditun hyökkäyssuunnitelman muukaan, jossa miehen osa on kuin koneen/laitteen.
Olen tämän kirjoituksen kanssa samoilla linjoilla, puhutaanpa sitten miehistä tai naisista. Minä ainakin jähmetyn ja menen vähän lukkoon, jos koen että mies "ajaa" minua kuin jotakin konetta, jossa tietystä napista tapahtuu sitä ja toisesta tätä. Seksi tuntuu mekaaniselta suoritukselta, eikä siltä että siinä on kaksi ihmistä joista tuntuu hyvältä olla lähekkäin juuri sen toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tämän kirjoituksen kanssa samoilla linjoilla, puhutaanpa sitten miehistä tai naisista. Minä ainakin jähmetyn ja menen vähän lukkoon, jos koen että mies "ajaa" minua kuin jotakin konetta, jossa tietystä napista tapahtuu sitä ja toisesta tätä. Seksi tuntuu mekaan
Joo, ei tarvitse olla mekaaninen suorittaja, mutta kyllä minulle ainakin hyvässä seksissä partneri on aktiivinen toimija ja tekee _edes jotain_.
Se voi toki jäädä tilanteen ja fiiliksen varaan että mitä se milloinkin on.
"Makaa ja huokailee" ei minulle pidemmän päälle kyllä jaksa pitää mielenkiintoa yllä vaikka henkinen yhteys olisi millainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko liian aktiivinen ja kiireinen tekemään itse, jos nainen toimii vähän hitaammin? Mitäs jos koettaisit itse vain makoilla tekemättä mitään? Koska jos nainen haluaa, niin hän kyllä varmasti lahnana makaamisen sijaan ottaa sinut. Mun eksällä oli aina kiire suorittaa läpi yksi ja sama asentokavalkadi, enkä siinä välissä saanut aikaa tavallaan tunnustella omaan rytmiin ollenkaan.
En ole kiireinen seksin kanssa. Tämän hetkinen kumppanini kiirehtii enemmän. Olen ehdottanut jos ottaisimme enemmän aikaa seksille, mutta hän ei koe sitä tarpeelliseksi.
Pyrin itse aina ensin naisen maksimaaliseen nautintoon. Itselläni ei ole mitään kiirettä.
-AP
Silti teet jotain totaalisen väärin jos 75% naisistasi on "lahnoja". Itse ei ole tullut sellaista vastaan koskaan.
"Pyrin itse ai
Jos naisen puheisiin on uskomista, niin naisen. Naisiin toki ei voi luottaa, niin vastaan että minun. Kumpi vaan vastaus on toki naisen mielestä väärin, joten en taoda sitäkään osata tehdä oikein sitten.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kai sitä joku idea voi olla "mitä voisi tehdä" ilman hölmöä suorittamista ja jyräämistä?
Ei tuo kommenttisi edelleenkään auta passiivista ja mielikuvituksetonta mitenkään, koska konkretia puuttuu täysin.
Kun miestä pitää koko ajan hyväillä ja tehdä muutakin kivaa, josta mies tykkää ja sellaista haluaa, mutta ei vastavuoroisesti tee mitään, ei siis esim. hyväile kumppaniaan. Koko ajan on kyse miehen haluista ja nautinnoista, niin kyllähän sitä väkisinkin tulee mieleen, että voisin olla vaikka kuten lahna. Minuahan tässä ei ole tarkoitustakaan miellyttää, minun nautintoni ei kiinnosta miestä, joten miksi minun pitää tehdä jotain miehen miellyttämiseksi. Haukkukoon lahnaksi, mutta millä nimellä tällaista miestä voisi kutsua?
Vierailija kirjoitti:
Kun miestä pitää koko ajan hyväillä ja tehdä muutakin kivaa, josta mies tykkää ja sellaista haluaa, mutta ei vastavuoroisesti tee mitään, ei siis esim. hyväile kumppaniaan. Koko ajan on kyse miehen haluista ja nautinnoista, niin kyllähän sitä väkisinkin tulee mieleen, että voisin olla vaikka kuten lahna. Minuahan tässä ei ole tarkoitustakaan miellyttää, minun nautintoni ei kiinnosta miestä, joten miksi minun pitää tehdä jotain miehen miellyttämiseksi. Haukkukoon lahnaksi, mutta millä nimellä tällaista miestä voisi kutsua?
Jos ei puhuminen toimi niin sitten toki partneri pitää vaihtaa toiseen. Sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kai sitä joku idea voi olla "mitä voisi tehdä" ilman hölmöä suorittamista ja jyräämistä?
Ei tuo kommenttisi edelleenkään auta passiivista ja mielikuvituksetonta mitenkään, koska konkretia puuttuu täysin.
Passiivinen ja mielikuvitukseton... Luonto tikanpojan puuhun ajaa, jne. Jos nainen on kiihottunut, niin kyllä se keho tietää mitä tehdä. Huom! Se että nainen on märkä, ei vielä tarkoita että hän on kunnolla kiihottunut.
Naiset ovat pihtareita, vaikka tekevät puheissaan "vaikka mitä ".
Vierailija kirjoitti:
Passiivinen ja mielikuvitukseton... Luonto tikanpojan puuhun ajaa, jne. Jos nainen on kiihottunut, niin kyllä se keho tietää mitä tehdä. Huom! Se että nainen on märkä, ei vielä tarkoita että hän on kunnolla kiihottunut.
Tarkoittaako tämä nyt, että puhut vain omasta puolestasi?
Miten sitten nainen, joka ei saa emätin orgasmia seksissä, ja hänelle on jo etukäteen hoidettu runsaasti orgasmeja.
Yhdynnän aikana klitorikseen ei saa koskea, ainakaan sormin, eikä hän itsekään hyväile klitoristaan. Niskan näykkimiset, rintojen/nännien hyväilyt yms, eivät saa mitään "liikettä" aikaan.
Asennot vaihdetaan vain miehen aloitteesta, ja mielellään sellaisiksi, missä nainen ei ainakaan "ota ohjia", eli esim. nainen ei ole päällä.
Melko lapsellinen "ite oot" -vastaus sinulta.
Ei-ap