Ymmärrän hyvin, ettemme sopineet exän kanssa yhteen
Kummallakin oli pahaolla liitossamme. Kummastakin tuli esille vain huonoja puolia. Olemme todella erilaisia ihmisiä.
Ex löysi toisen, itselleen paremmin sopivan ihmisen. On nyt onnellinen. On yhteinen uusi koti, yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja harrastuksia. Ovat onnellisia.
Minä olen myös nykyisin, erosta toivuttuani, elämääni oikein tyytyväinen.
Miksi siis edelleen ex tekee minulle kiusaa yhteisten lastemme kautta? Miksi hän haluaa satuttaa minua pahimmalla mahdollisella tavalla? En ymmärrä.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Eikö jokainen ymmärrä jälkikäteen, ettei sopinut exän kanssa yhteen?
Näyttäkääpä se, joka ymmärtää tämän etukäteen, tästä opista olisi jotain hyötyäkin!
En minä ymmärtänyt edes jälkikäteen. Ensimmäiset 20 vuotta meillä oli oikein hauskaa yhdessä. Olisiko ollut, jos emme olisi sopineet yhteen?
Ei se sun ex ole aidosti onnellinen. Koska, jos olisi, ei toimisi noin, ja lopettaisi kiusanteon.
Voisin hyvin kuvitella miehen exän kirjoittavan tälläistä, kun mies ei enää tanssikaan exän pillin mukaan. Kun ei suostu exän jokaiseen ideaan, tai kun pistää vastaan kun ex yrittää kiristää asioilla x tai y.
Ja kukaan uusi puoliso ei tiedä todellisuutta. On vain se totuus minkä se nykyinen kertoo, ja se saattaa olla täyttä valetta...
Ap:n horinoissa ei ollut mitään konkretiaa joten epäilen onko mitään kiusaamista.