Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärrän hyvin, ettemme sopineet exän kanssa yhteen

Vierailija
23.12.2024 |

Kummallakin oli pahaolla liitossamme. Kummastakin tuli esille vain huonoja puolia. Olemme todella erilaisia ihmisiä.

Ex löysi toisen, itselleen paremmin sopivan ihmisen. On nyt onnellinen. On yhteinen uusi koti, yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja harrastuksia. Ovat onnellisia. 

Minä olen myös nykyisin, erosta toivuttuani, elämääni oikein tyytyväinen.

Miksi siis edelleen ex tekee minulle kiusaa yhteisten lastemme kautta? Miksi hän haluaa satuttaa minua pahimmalla mahdollisella tavalla? En ymmärrä. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän purkaa omaa pahaa oloaan sinuun ja lapsiin. Luulet vain, että hän on onnellinen. En usko, että henkiseen väkivaltaan taipuvainen ihminen on ikinä, kenenkään kanssa, toisenlainen.

Mistä tähän nyt henkinen väkivalta tuli? 

Mitä kiusaaminen sinusta sitten on, jos ei henkistä väkivaltaa? Leikkiäkö?

Ap:n horinoissa ei ollut mitään konkretiaa joten epäilen onko mitään kiusaamista.

Vierailija
22/25 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö jokainen ymmärrä jälkikäteen, ettei sopinut exän kanssa yhteen?

Näyttäkääpä se, joka ymmärtää tämän etukäteen, tästä opista olisi jotain hyötyäkin!

En minä ymmärtänyt edes jälkikäteen. Ensimmäiset 20 vuotta meillä oli oikein hauskaa yhdessä. Olisiko ollut, jos emme olisi sopineet yhteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sun ex ole aidosti onnellinen. Koska, jos olisi, ei toimisi noin, ja lopettaisi kiusanteon.

Vierailija
24/25 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hyvin kuvitella miehen exän kirjoittavan tälläistä, kun mies ei enää tanssikaan exän pillin mukaan. Kun ei suostu exän jokaiseen ideaan, tai kun pistää vastaan kun ex yrittää kiristää asioilla x tai y.

Vierailija
25/25 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukaan uusi puoliso ei tiedä todellisuutta. On vain se totuus minkä se nykyinen kertoo, ja se saattaa olla täyttä valetta...