En ymmärrä, miten miehet ovat viehättäviä
Kommentit (38)
En ymmärrä miten valtaosa ihmisistä on joillekin viehättäviä. Olen ihastunut ehkä 3 kertaa elämäni aikana.
No eihän ne olekkaan. Kaikki miehet on sikoja!
Ehkä se komeus ja uusi alku näkyi silloin miehissä, kun itsekin oli nuorempi. Osa oli jo silloin täysiä alkoholisteja. Lopulta mieskin vanhenee ja tulee kaikenlaista tekstiä suustaan ulos. Eli viehätys romahtaa. On tyhjää. Ellei ole joku tasapainossa oleva.
Se on normaalia pitää vastakkaista sukupuolta viehättävänä. Täysin epänormaalia ja luonnon vastaista on tuntea vetoa samaan sukupuoleen, kun mitä itse on.
T. N
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Mutta samaa ei voi naisista sanoa.
"Sika on hyvin siisti eläin. Se ei sotke omia lepo- ja aktiivisuusalueitaan ilman syytä. Sika valitsee lepopaikakseen mielellään kuivan, lämpimän, vedottoman ja suojaisan paikan.
Shokkiyllätys! Ministeri Juuso kuvassa vasemmalla:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sika on hyvin siisti eläin. Se ei sotke omia lepo- ja aktiivisuusalueitaan ilman syytä. Sika valitsee lepopaikakseen mielellään kuivan, lämpimän, vedottoman ja suojaisan paikan.
Tuo selittääkin miksi joudun siivoamaan naisystävän kotona ollessani.
Vierailija kirjoitti:
Se on normaalia pitää vastakkaista sukupuolta viehättävänä. Täysin epänormaalia ja luonnon vastaista on tuntea vetoa samaan sukupuoleen, kun mitä itse on.
T. N
Ja silti isäsi harrasti seksiä naapurin sedän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään mutta olen lesbo
Voi kai ihminen olla viehättävä, vaikka ei seksuaalisesti haluakkaan.
No ei kai juuri kukaan olekaan kaikille viehättävä. Mutta jos joku mies on sinulle sellainen niin mitäpä sitä muuta.
Kyllä heteronaisen silmissä miehekkyys on seksikästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä täällä Pohjanmaalla on perinteisesti arvostettu puhtautta myös seksuaaliasioissa.
Olen hetero ja olen joskus tuntenut vetoa miehiä kohtaan. Kuitenkin toistuvat hirveät kokemukset, väkivalta, painostus seksiin, pakottaminen ja muu paska, eivät he enää minua kiinnosta. Miehet ovat ihan paskoja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä heteronaisen silmissä miehekkyys on seksikästä.
Itse limoitun vain feminiinisistä miehistä, jotka puhuvat korostetun tyttömäisesti ja teennäisellä äänellä.
Vierailija kirjoitti:
Ota kuule mulukkua takaapäin,a
Noin kauniilla puheilla alkaa komeinkin mies näyttää yhtä viehättävältä kuin p*skainen vessaluutu.
Selllaiset miehet ovat viehättäviä, jotka ovat hyväntahtoisia ja hyväsydämisiä. He ovat vähemmistössä. Kokemukset miehistä menevät negatiivisen puolelle, mutta kuitenkin positiivisiakin olen joskus nähnyt.
Miesten kanssa on pakko olla varovainen. Tutkimukset myös faktisesti kertovat, että naiset voivat hyvin kun eivät asu miehen kanssa vaan omillaan, miehillä päinvastoin.
Jos siis hyvään suhteeseen haluaa miehen kanssa, kannattaa asua erillään.
En minäkään mutta olen lesbo