Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä, miten miehet ovat viehättäviä

Vierailija
22.12.2024 |

Voiko joku selittää?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja tismalleen samaa mieltä. En ymmärrä mitä naiset näkevät meidän kaltaisissa karvaisissa peniksellisissä. Sanotaanko näin, että itse en panisi miestä edes aseella uhattuna. Siksi olen hetero ja koen nimenomaan naiset viehättävinä.

Vierailija
22/38 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia asioita on varmasti mahdotonta selittää ihmiselle, joka ei sitä itse koe. Viime kesänä minulla oli niin viehättävä kesäheila, että olisin voinut vain tuijotella häntä silmät ymmyrkäisinä päivät pääksytysten. Kaikki hänessä oli niin kuumaa ja kaunista ja silmäniloa. Eikä ollut edes mikään kalenteripoika tai välttämättä kovinkaan monen silmään komea, mutta minuun hänen ulkonäkönsä vetosi.

Naisena olen aina ajatellut, että miehekkyyden kokee viehättävänä sen vuoksi, kun oma peilikuva ei ole miehen, eli viehättyy ominaisuuksista joita ei itsellä ole. Mutta homoseksuaalisuuden olemassaolo ilmiönä kyllä kumoaa tämän teorian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja tismalleen samaa mieltä. En ymmärrä mitä naiset näkevät meidän kaltaisissa karvaisissa peniksellisissä. Sanotaanko näin, että itse en panisi miestä edes aseella uhattuna. Siksi olen hetero ja koen nimenomaan naiset viehättävinä.

Sinut tunnistaa mieheksi jo tuosta, että yhdistät automaattisesti viehättävyyden ja panemisen.

Vierailija
24/38 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet ole viehättäviä, vaan ennemminkin söpöjä. Sellaisia täysikasvuisia Vaahteramäen Eemeleitä suurin osa. Söpöyttä lisää se, etteivät itse tajua omaa söpöyttänsä.

Vierailija
25/38 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva mies on millään tapaa hyvännäköinen tahi viehättävä. Helposti olen elellyt heteronaisena itsekseni ilman mieskontaktia suurimman osan elämääni. 

Vierailija
26/38 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinut tunnistaa mieheksi jo tuosta, että yhdistät automaattisesti viehättävyyden ja panemisen.

Selkeä johtopäätös, niin se taitaa olla. Kirjoitin aiemmin sen "sellaiset miehet ovat viehättäviä, jotka ovat hyväntahtoisia ja hyväsydämisiä." Olen itse naiskirjoittaja.

Jos nyt kysytään erikseen, että mikä miehissä on _fyysisesti_/seksuaalisesti viehättävää, niin pelkästään siltä kantilta vastaisin: vahvuus, hartiat, koko yläkroppa miehisenä ja niin erilaisen omaan nähden, jalat ei sitten kuikelot (se ei niin vetovoimaista fyysisesti), kasvot ja silmät sellaiset suoremmat ja osaa tehdä "voisin syödä sinut" katseen mutta ei sarjahoora/pettäjämies (silloin yksi temppu miljoonille naisille), miehen haju, matala ääni tai pystyy dippaamaan ääneen supermatalalle , pystyy hellään kosketukseen ja säätelemään vahvuutaan hienosti ja rakkaudella. Voimien sääteleminen on jo kiehtovaa. Hyväntahtoisuuden ja hyväsydämisyyden ohella, niin tässä on seksikkyyttä. 

Jos mietitään pidemmälle, niin koska hyväsydämisyys menee ulkoisten yms edelle, ja eri asiat miehissä voivat olla vetovoimaisia, esim. hoikka mies kuikelojalkoineen voi olla hyvin vetävä, koska hänessä vain on jotain kauttaaltaan ja kaikkea ei voi selittää. 

Siis: kaikkea ei voi selittää, ei voi luetella/listata. Sen tietää sitten, kun on siinä.

Vierailija
27/38 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se komeus ja uusi alku näkyi silloin miehissä, kun itsekin oli nuorempi. Osa oli jo silloin täysiä alkoholisteja. Lopulta mieskin vanhenee ja tulee kaikenlaista tekstiä suustaan ulos. Eli viehätys romahtaa. On tyhjää. Ellei ole joku tasapainossa oleva.

Me kaikki vanhenemme, jopa samalla nopeudella. Nuorten miesten käsitykset naisista (ja myös nuorten naisten käsitykset miehistä) on aina kovin ihanteellisia ja siten tuottavat jälkeläisiä tähänkin maahan. 

Vierailija
28/38 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ***** ymmärrä minäkään. Se on evoluution tekemä ansa. 

Vierailija
29/38 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkeä johtopäätös, niin se taitaa olla. Kirjoitin aiemmin sen "sellaiset miehet ovat viehättäviä, jotka ovat hyväntahtoisia ja hyväsydämisiä." Olen itse naiskirjoittaja.

Jos nyt kysytään erikseen, että mikä miehissä on _fyysisesti_/seksuaalisesti viehättävää, niin pelkästään siltä kantilta vastaisin: vahvuus, hartiat, koko yläkroppa miehisenä ja niin erilaisen omaan nähden, jalat ei sitten kuikelot (se ei niin vetovoimaista fyysisesti), kasvot ja silmät sellaiset suoremmat ja osaa tehdä "voisin syödä sinut" katseen mutta ei sarjahoora/pettäjämies (silloin yksi temppu miljoonille naisille), miehen haju, matala ääni tai pystyy dippaamaan ääneen supermatalalle , pystyy hellään kosketukseen ja säätelemään vahvuutaan hienosti ja rakkaudella. Voimien sääteleminen on jo kiehtovaa. Hyväntahtoisuuden ja hyväsydämisyyden ohella, niin tässä on seksikkyyttä. 

Jos mietitään pidemmälle, niin koska hyväsydämisyys menee ulkoisten yms edelle, ja eri asiat miehissä voivat olla vetovoimaisia, esim. hoikka mies kuikelojalkoineen voi olla hyvin vetävä, koska hänessä vain on jotain kauttaaltaan ja kaikkea ei voi selittää. 

Siis: kaikkea ei voi selittää, ei voi luetella/listata. Sen tietää sitten, kun on siinä.

Minulle sellainen seksuaalinen viehättävyys ja pantavuus tulee enemmänkin käytöksestä ja olemuksesta kuin ulkonäöstä. Tietynlainen upea voi saada tuijottamaan silmät lautasina, mutta siihen ihasteluun ei seksuaalinen halu tule millään tavalla mukaan, jos miehen käytös ei ole sellaista. Ja ulkoisesti ruma mies voi olla seksuaalisesti haluttava, jos käyttäytyy tietyllä tavalla.

Vierailija
30/38 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä vieläkään tiedä, mikä se joidenkin viehätys on, näin keski-ikäisenä heteronaisena.

Pääosa miehistä ja naisista on aina silmissäni rumia tai täysin mitäänsanomattomia. Oli ikäni ollut mikä tahansa.

Sitten joskus harvoin on se joku, joka on yhtäkkiä miellyttävä. Ei se ole vain ulkoista. Olisi helppo selittää, mutta kun ei se ole niin helppoa.

Oma mieheni on ihana. Mutta joskus olen kyllä ajatellut, että mitähän minä tuossakin ukossa... Ei se ole mikään yksi juttu.

Eniten se on mieli, persoona, joka sytyttää. Mutta ihan alkuun on muutakin. Mutta sitä ei voi selittää, koska ei se ihanin useinkaan ole se pitkä tumma komea -tyyppi.

Ei sitä ehkä nainen itsekään edes käsitä. Siinä määrin ei-komeita ne harvat valitut,  omat ja ystävättärieni miehet ovat tai ovat olleet.

Eikä mekään toki missejä olla. Ihmiset ovat aika rumia, jos täysin objektiivisesti ja tunteetta katsoo. Ja suomalaiset erotumme erityisen rumina kuolonkalpeina pottunokkina ihan missä tahansa.

Että ei se kovin fyysistä varmaan se vetovoima ole kellään.

31/38 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten valtaosa ihmisistä on joillekin viehättäviä. Olen ihastunut ehkä 3 kertaa elämäni aikana. 

3 kertaa enemmän kuin minä.

Vierailija
32/38 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä heteronaisen silmissä miehekkyys on seksikästä. 

Trollolloo 

Vierailija
33/38 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän ne olekkaan. Kaikki miehet on sikoja! 

Näinhän se on.  Mutta samaa ei voi naisista sanoa.

"Sika on hyvin siisti eläin. Se ei sotke omia lepo- ja aktiivisuusalueitaan ilman syytä. Sika valitsee lepopaikakseen mielellään kuivan, lämpimän, vedottoman ja suojaisan paikan. 

Kyllä, mutta täysin surutta menee sontaisilla sorkillaan ruokakaukaloon seisomaan kun syö. Että se siitä siisteydestä...

Vierailija
34/38 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet ole viehättäviä, vaan ennemminkin söpöjä. Sellaisia täysikasvuisia Vaahteramäen Eemeleitä suurin osa. Söpöyttä lisää se, etteivät itse tajua omaa söpöyttänsä.

🤮

M

Vierailija
35/38 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se 0,9, vyötärön ja lantion suhde, ei mitään turhia kaaria vaan kaunis suora linja kyljistä polviin.

Vierailija
36/38 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M23 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten valtaosa ihmisistä on joillekin viehättäviä. Olen ihastunut ehkä 3 kertaa elämäni aikana. 

3 kertaa enemmän kuin minä.

Tuon ikäisenä pitäis ihastua 4 kertaa jo matkalla Helsingistä Tampereelle perjantaina iltajunassa. 

Vierailija
37/38 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hetero ja olen joskus tuntenut vetoa miehiä kohtaan. Kuitenkin toistuvat hirveät kokemukset, väkivalta, painostus seksiin, pakottaminen ja muu paska, eivät he enää minua kiinnosta. Miehet ovat ihan paskoja. 

Tuota se epäilemättä on, kun elämä pyörii lähiöräkälän ympärillä. 

Vierailija
38/38 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hetero ja olen joskus tuntenut vetoa miehiä kohtaan. Kuitenkin toistuvat hirveät kokemukset, väkivalta, painostus seksiin, pakottaminen ja muu paska, eivät he enää minua kiinnosta. Miehet ovat ihan paskoja. 

Tuota se epäilemättä on, kun elämä pyörii lähiöräkälän ympärillä. 

Niin sitä voisi luulla, mutta ihan samanlaisia ne miehet ovat valitettavasti ihan kaikkialla. Ei vaikuta miehen ulkonäkö, reviiri tai varallisuus. samanlaisia elukoita he ovat naisia kohtaan. T. Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi