Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etätyöpiste kaksiossa, laittaisitko makkariin vai olohuoneeseen?

Vierailija
22.12.2024 |

Makuuhuone on suht pieni, työpöytä kyllä mahtuisi sinne mutta on sitten hieman ahdas. Vai laittaisitko olohuoneeseen? Keksin molemmista hyviä ja huonoja puolia.

Kommentit (147)

Vierailija
81/147 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitä surullista siinä on, että ihminen ei halua ajatella työasioita 24/7, vaan haluaa erottaa työ- ja vapaa-ajan toisistaan? Sehän on vain tervettä. "

En minä ajattele työasioita vaikka mulla on työpiste olohuoneen ruokapöydällä näyttöineen. Erotan työajan ja vapaa-ajan, kun pistän läppärin kiinni. Jos vieraita tulee, niin sitten raivaan työpisteen pois, mutta muuten tuo työpiste ei haittaa yhtään. 

Eri

Taas nimimerkki Eri, joka ei ymmärrä, että kaikki eivät ole samanlaisia kuin hän. Yllättän usein ketjuissa juuri Eri tulee kommentoimaan "en minä, joten ei muutkaan" tyylillä. Ja kyllä se kone alitajuisella tasolla vaikuttaa, vaikka et itse sitä huomaisi. Ihmisen mieli ei ole ihan niin simppeli. 

Pitäiskö mennä jo psykiatrille, jos työvälineiden n

Ihme vttuilua, kun joku kokee asiat eri tavalla kuin sinä. Kuinka pieni lapsi sä oikein olet, kun kuvittelet, että 2020-luvulla töitä tuosta vaan vaihdetaan ja vaihtamalla se työ automattisesti muuttuu paremmaksi? 

Vierailija
82/147 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olohuoneeseen, koska makuuhuoneeseen ei työasioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/147 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut ketjua mutta itse laittaisin toiseen makuuhuoneeseen.

Eli laittaisit työpisteen naapuriin? Kaksioissahan ei ole kuin yksi maakuuhuone. Sen toisen huoneen nimi on olohuone. 

Vierailija
84/147 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olohuoneessa teen etätöitä koirani seurana. Makkariin mahtuisi työpöytä, mutta en pidä siitä työympäristönä vaan se on nukkumista varten. Olohuoneen ikkunasta on kivat maisemat ja voin ihailla niitä töiden ohessa. 

Vierailija
85/147 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuuhuone on nukkumista ja nussimista varten. Jos kumpikaan niistä ei ole sinun työsi, laita työpiste olohuoneeseen. 

Vierailija
86/147 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottava ajatus, että pomo tulisi makkariini edes virtuaalisia kanavia pitkin. 

Vierailija
87/147 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olohuoneessa teen etätöitä koirani seurana. Makkariin mahtuisi työpöytä, mutta en pidä siitä työympäristönä vaan se on nukkumista varten. Olohuoneen ikkunasta on kivat maisemat ja voin ihailla niitä töiden ohessa. 

Olohuoneesta näkyy siis järvimaisema ja makkarista tumma metsä. Mieti kummassa huoneessa viihdyt paremmin etätöitä tehden. Minä viihdyn paremmin järvimaisemaa katsellen kuin tummaa metsämaisemaa. 

Vierailija
88/147 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kammottava ajatus, että pomo tulisi makkariini edes virtuaalisia kanavia pitkin. 

Mene hoitoon. 

Vierailija
89/147 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene hoitoon. 

Mene ihan itse vain. Turhaan sinä muille projisoit omia ongelmiasi. 

Vierailija
90/147 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitus siis ostaa sähköpöytä ja siten minulla olisi oikea työpiste ensimmäistä kertaa ikinä, aiemmin olen tehnyt töitä keittiön pöydän ääressä!

ap

Noin pienessä asunnossa se onkin ainoa järkevä vaihtoehto. Työpiste on ok, jos se on tilassa jossa ei vapaa-aikana ole tarvetta oleskella.

Outoja vaatimuksia. Ihmiset asuu keskimäärin melko ahtaasti eikä ole varaa erillisiin työhuoneisiin. Yhä useampi joutuu muuttamaan pieneen asuntoon. Itse teen etätöitä enimmäkseen kahviloissa koska kotiin ei mahdu.

Kahvilat eivät kyllä ole työskentelyyn tarkoitettuja paikkoja.

Vierailija
91/147 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummassa huoneessa sinusta on mukavampi tehdä niitä töitä? 

Vierailija
92/147 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene hoitoon. 

Se on ihan tervettä, ettei halua pomoaan makkariinsa. Kaikki ei etene reittä pitkin, vaikka sinä teet niin. 

Vierailija
93/147 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitus siis ostaa sähköpöytä ja siten minulla olisi oikea työpiste ensimmäistä kertaa ikinä, aiemmin olen tehnyt töitä keittiön pöydän ääressä!

ap

Noin pienessä asunnossa se onkin ainoa järkevä vaihtoehto. Työpiste on ok, jos se on tilassa jossa ei vapaa-aikana ole tarvetta oleskella.

Outoja vaatimuksia. Ihmiset asuu keskimäärin melko ahtaasti eikä ole varaa erillisiin työhuoneisiin. Yhä useampi joutuu muuttamaan pieneen asuntoon. Itse teen etätöitä enimmäkseen kahviloissa koska kotiin ei mahdu.

Meillä saa tehdä etätöitä ihan missä vaan, mutta ei mielellään saisi käyttää esim. kahviloiden nettiyhteyksiä vaan ihan vaan omaa nettiä puhelimen kautta. 

Vierailija
94/147 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Meillä saa tehdä etätöitä ihan missä vaan, mutta ei miele

Aika simppeli työ on oltava, jotta sitä ylipäätään pystyy tehdä kahvilassa. 

Vierailija
95/147 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Meillä saa tehdä etätöitä ihan missä vaan, mutta ei miele

Kyse ei ole siitä, mitä teillä saa tehdä. Kyse on siitä, mihin kahvilat on tarkoitettu. Ne eivät ole työhuoneita. 

Vierailija
96/147 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et asu yksin, niin makkariin. Saat rauhaa.

Vierailija
97/147 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin kolmioon.

Vierailija
98/147 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Joo, törkeää viedä asiakaspaikka töitä tekemällä, kun tilalle olisi varmaan tulossa maksavia asiakkaita. 

Vierailija
99/147 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Meillä saa

Millä tavalla kahvilassa työskentely eroaa melutasoltaan esim. avokonttorissa työskentelystä? 

Vierailija
100/147 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttaisin kolmioon.

Yksi lisähuone etätöiden takia? Kyllä tulee työt kalliiksi.