Mies vattumainen kännissä ja lopettaa aina suhteen
Seuraavana päivänä ei muista mitään eikä edes " jättämisen" jälkeen. Eikä sit todellakaan halua lopettaa suhdetta vaan mennä naimisiin jne. Alkaa palaa pinna kun joka kerta toistuu sama kuvio. Muuten oikein ihana mies, rakastava, hellä, seksi loistavaa, tehdään yhdessä kaikenlaista ja osallistuu koti hommiin, et ei muuta valitettavaa.
Mies itse sanoo, et tuo jättäminen kännissä vois johtua hänen omasta pelostaan tullä jätetyksi, et siksi niin kännissä toimii, et niinku ehtii ensiksi..En sit tiiä..
Kommentit (55)
Kyllä sisnä siis annat miehen öykkäröidä. Niin kännissä ei pidä olla, että hunajat ja hillot sekoavat.
En enää ihmettele et uudellamaalla puolet aviopareista eroaa. Erota nyt vaan sen takia et mies tai nainen humalassa ällöttävä ja ilkeä, jos muuten parisuhde kukoitaa ja on todella mukavaa ja tasa-arvoista
Millaisia parisuhdemalleja olette oikein kotona saaneet? Minusta on päivänselvää, että sellaiseen avioliittoon ei kannata lähteä missä toiselle louskutetaan leukaa aina kun ollaan jonkun aineen vaikutuksen alaisia. Sinä itse päätät kuinka sinua kohdellaan.
jos mies jättää niin sano että selvä, ja passitat yöksi hotelliin. Tai menet sitten itse. Mitä ihmettä sä otat sen vielä saman katon alle nukkumaan?????
En voisi kuvitellakaan, että mieheni loukkaisi minua millään tavalla kännissä, päinvastoin. Hänestä tulee humalassa vieläkin rakastavampi kuin selvin päin.
Ei kuulosta ihan terveeltä suhteelta, kyllä mun mielestä tuolle asialle pitäisi jotain tehdä ennen naimisiin menoa. Mies terapiaan setvimään ongelmiaan.
Käske lopettaa viinanjuonti. Kuukausi nyt ensialkuun jne. Tai sitten laittakaa tuoppiraja, vain niin ja niin monta saa ottaa. Tai sitten jos on pakko kännätä, niin menkööt jonnekin pois sinun silmistäsi kännäämään, eikä saa soitella kännykällä perään. :D
Oli kyllä puhetta et ens kerran jättää puhelimen kotiin...saas nähdä nyt sit. On meinaan muutenkin kova soittelemaan juuri humalassa, käy kaikki vanhat kaverit läpi et siksi en tiiä jääkö se puhelin kuitenkaan kotiin. Ja musta aika inhottavaa jos joudun itse lähtemään pois kotoolta koska mies tulee kännissä kotiin..Se vasta outoa olisikin.
Taitaa näillä av naisilla olla aikamoisia hiirulaisia miehinään. Itse tykkään " alfa-uroksista" .
Jättäminen tapahtuu siis niin, et muka ei oo riita tuulella mut sit kuitenkin sanoo, et nyt mä lähden ja takas en tuu. Minä siinä sit, et sopii, alahan painua. Tunnin tai puolen tunnin kuluttua ei ees muista koko asiaa vaan ollan muka niin yhdessä ja silleen. Ei ymmärrä...ei
Onneksi olet itse täydellinen ja parisuhteesi. Hyvä että teidänlaisia on olemassa. Me kaikki muut emme ole virheettömiä.
Kerrotko minulle mitä tarkoittaa olla aikuinen?
Taitaa näillä av naisilla olla aikamoisia hiirulaisia miehinään. Itse tykkään " alfa-uroksista" .
Jättäminen tapahtuu siis niin, et muka ei oo riita tuulella mut sit kuitenkin sanoo, et nyt mä lähden ja takas en tuu. Minä siinä sit, et sopii, alahan painua. Tunnin tai puolen tunnin kuluttua ei ees muista koko asiaa vaan ollan muka niin yhdessä ja silleen. Ei ymmärrä...ei
[/quote]
Voi että tääl aina jaksetaan aina väännellä asioita mieleisekseen.
Mulla myös inhottava tapa toisinaan humalassa temppuilla. Sillon saatan ajatella, että haluan lopettaa koko touhun, vaikka oikeasti en todellakaan halua. Selvin päin ei tällaisia ajatuksia tule mieleenkään. Me ei riidellä sillon, kun ollaan yhessä dokailemassa, mutta erikseen, niin auta armias mun kanssa. Muutama viikko sitten pyysin taas anteeks, kun olin ollu tosi ilkeä tekstareissa. Suorastaan pelkään, et suhde kaatuu mun takia. Taas kerran olen päättänyt ryhdistäytyä ja käyttäytyä kunnolla. Lauantaina juhlitaan meidän puoltoista vuotta kestänyttä taivalta. Ja toivottavasti jatkoa luvassa.
Av-laisten miehet ovat hiirulaisia, kun eivät öykkäröi kännissä?
Kutsut miestäsi alfa-urokseksi, mutta tiedämme hänestä vain, että hölmöilee kännissä ja pehmoilee selvänä häiden kanssa.
Kohta a: Selvänä mies on ihana ja rakastaa. Kohta b: Mies on kusipää kännissä ja tietää sen. Selkeää tähän asti. Mutta sitten c: Mies juo säännöllisesti. Tämä menee yli hilseen. Miksi rakastava mies hankkiutuu tilaan, jossa tietää pahoittavansa vaimon mielen? Täytyyhän sen nimittäin olla selvinpäin silloin, kun aloittaa juomisen? Ei tuo minusta kuulosta kovin romanttiselta.
Näin ei todellakaan ole.