Mies vattumainen kännissä ja lopettaa aina suhteen
Seuraavana päivänä ei muista mitään eikä edes " jättämisen" jälkeen. Eikä sit todellakaan halua lopettaa suhdetta vaan mennä naimisiin jne. Alkaa palaa pinna kun joka kerta toistuu sama kuvio. Muuten oikein ihana mies, rakastava, hellä, seksi loistavaa, tehdään yhdessä kaikenlaista ja osallistuu koti hommiin, et ei muuta valitettavaa.
Mies itse sanoo, et tuo jättäminen kännissä vois johtua hänen omasta pelostaan tullä jätetyksi, et siksi niin kännissä toimii, et niinku ehtii ensiksi..En sit tiiä..
Kommentit (55)
Tehän hauskoja ootte. Mut voihan se olla niinkin. Kerronpa kuitenkin vielä, et tämä mies olisi halunnut alkaa seurustella kanssani jo vuosia sitten, mutten ole suostunut. On ns. sielunystävä. Välillämme erittäin kovat tunnesiteet.
Mutta totta, tällä menolla minusta tulee väliaikainen tai hänestä, sillä en viitsi kuunnella loputtomiin noita kännisiä vattuiluja.
Oletteko oikeasti sitä mieltä, et kännisen suusta kuulee totuuden? Minusta kännissä usein liioitellaan ja ylireagoidaan ja puhutaan ohi asian.
Katuisivat siksi, että ovat kertoneet salaisesta asiasta vai siksi, että ovat humalan takia vääristelleet asiaa ja liioitelleet?
naimisiin meno siis miehen ehdotus, ei minun. Onhan se aika outoa et ajattelis minun olevan väliaikainen ja haluaisi oikeasti erota kun on ekaa kertaa elämässään innoissaan menossa naimisiin. Bändin järjestänyt jo valmiiksi häihin ja tehnyt vieraslistaa..
Aika outoa, ei ymmärrä tämä yksinkertainen ihminen
sanoppa ensi kerralla hänelle että erotaan vaan niin näet että ne puheet loppuu siihen paikkaan. Tyypillinen reppana- roikkuja.
Sitten aamulla on taas rakastavinaan. Kerran sanoi selvänäkin, että on kanssani vain lasten takia. Osaatteko neuvoa tällaisessa?
mutta tämä mies on kekskenkasvuinen läheisriippuvainen.
Olen aika kova mimmi. Vastasin jättämiseen et sopii mulle erinomaisesti ja olen asian ymmärtänyt. Valmistin jopa mielessä kaiken mitä eroaminen vaatii ja kerroin sen miehelle. Sanoin myös et nyt oli sit ero tosi lähellä. Tuntuu ihan kuin kokeilisi et jaksanko häntä ja hänen kännistä oikutteluaan, ihan kuin olisin jossain testissä.
Miehellä masennusta, syö masislääkettä ja itselläni vakavampi sairasu. Käyn psykoterapiassa ja käytän vahvaa lääkitystä.
Kännissä alkaa haastaa riitaa muiden miesten kanssa. Mulle ei onneksi koskaan uhoa. Ärsyttää vaan kun pitää sitte ottaa niin paljon että on ihan pelit seis. Oksentelee pitkin kylppäriä eikä aina tajuu mennä edes vessanpöntölle asioille. Vihaan viinaa!
sinä asetat siis rajat ja päätät kuinka pitkälle hän voi mennä.
Täytyy alkaa miettiä tarkemmin tuota testi asiaa.. Hyvä vinkki sinulta, kiitos!
Mies itse sanoo, et tuo jättäminen kännissä vois johtua hänen omasta pelostaan tullä jätetyksi, et siksi niin kännissä toimii, et niinku ehtii ensiksi..En sit tiiä..
[/quote]
..mä ainaki uskon tuohon,ite nimittäin oon samanlainen kännissä ja jättämässä miestäni,vaikka rakastan sitä ylikaiken ja haluan viettää loppuelämäni hänen kanssaan. Ja jos itsekkin tarkalleen tietäisin miksi käyttäydyn nuin niin olisipa hyvä.. Mulla on myös pitkä (vaikea) suhde takana josta lapsi.
samantapainen mies. Ei enää. Juominen lisääntyi ajan mittaan ja samalla tilanne paheni. Mustasukkaisuus sai kännissä pahempia ilmenemismuotoja ja rakkautta vannova mieheni alkoi käydä käsiksi ja pakottaa kännipäissään tuntikausia kestäviin seksiorgioihin. Uhkaili milloin milläkin, esim räjäyttävänsä koko perheen taivaan tuuliin tai irrottavansa autosta sopivia osia, etten pääse karkuun. Välillä oli kuolemassa syöpään. Suosittelen eroamaan tässä vaiheessa ettei tarvitse käydä kaikkia vaiheita läpi. Etsi tavallinen kunnon mies.
Avioliitto on riskisijoitus jo niillekin jotka rakastavat toisiaan hullun lailla, saati sitten teidän tapauksessanne.
Sano, et jos juo niin juo muualla kuin sinun silmissä. Tai sit jos tuo on elämää suurempi ongelma, niin lopettakaa koko viinalla läträäminen!! Tai erotkaa.
Ongelmia siis vain kun hän juomassa. Tämä mies on elämäni toinen suuri rakkaus ja olen jo aika vanha. Olen alkanut epäröidä juuri näiden kännisten juttujen vuoksi, en muuten.
Nyt on kyllä sanonut että jois seuraavan kerran vappuna.. Mut mistä sitä tietää. Itse juon äärimmäisen harvoin. Ehdotin jo et kun seuraavan kerran lähtee juhlimaan, jättäis puhelimen kotiin ettei tarviis koko aikaa häiriköidä. Muuttuu kännissä niin eri ihmiseksi ettei samaksi tunne.
Ihmetyttää vähän, että miehelläsi on vapaus öykkäröidä suhtessanne miten haluaa ja sinä nielet sellaisen kohtelun kiltisti.
Pettämistä en hyväksyisi alkuunkaan tai sitä ettei tulisi yöksi kotiin. Tämä siis ainut ongelma.
Ei kehtaa selvinpäin sanoa.