Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli selvästi kiinnostunut minusta, mutta lopetti suhteen pariin iltaan, kun kuuli halventavia huhuja minusta.

Vierailija
22.12.2024 |

Olin itsekin kiinnostunut miehestä, mutta suhde loppui heti alkuunsa, kun selkäni takana minusta puhuttiin pahaa.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla taitaa olla onlyfans-tili. Se on paha

Vierailija
42/74 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tehty sama, sitten kävi ilmi että mies pyöritti samaan aikaan muita itse. Myöhemmin tuli vastaan, en edes tervehdi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisissa porukoissa kulkee ihminen, jonka täytyy tällaisia asioita pohtia?

Mitä tuttuja hänellä on, jotka levittävät juoruja? Miksi he sitä tekevät?

Miksei henkilö kerro miehelle, että jutut eivät pidä paikkaansa?

Vai onko mies vähän tyhmä jos kuuntelee tuollaisia höpötyksiä?

Outoa. En osaa kuvitella omalle enkä kenenkään kaverin kohdalle tuon kaltaista ongelmaa.

Varsinkin naiset, vaikka olisivat korkeasti kouluttautuneita, levittävät perättömiä huhuja, jos haluavat miehen itselleen toiselta naiselta. Tiedän itsekin tällaisia naisia.

Minullakin oli tuollainen "kaveri" kierrättää kaverit ja miehet ja haukkuu toisia. Kilpailee kenet saa kunnes kyllästyy heti. Oli seurustelevinaan kahden kanssa, tuli selväksi kun se toinen mies tuli vastaan deitti sivulla myöhemmin. Ja silti se nainen haali lisää. Syytti muita pettämisestä ja muuta ei tehnytkään. 

Vierailija
44/74 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne huhut oli? Oletko hiilenpolttaja?

Mies halusi panna molempiin reikiini.  En suostunut anaaliseksiin. Minusta laitettiin isosti liikkeelle huhuja, että olen antanut vieraan miehen panna minua peräaukkoon. En itse ollut tietoinen näistä huhuista, joten en pystynyt niitä okaisemaan. Mies jätti minut.

Vierailija
45/74 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa ihmisiä, jotka oikein nauttivat, kun saavat levittää muista ihmisistä juoruja. Ne eivät ole tyytyväisiä omaan elämäänsä, niin yrittävät pilata muidenkin elämän.

Vierailija
46/74 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin katkera, kun alkava parisuhteeni tuhottiin panemalla minusta törkeitä juttuja matkaan. Siitä on vuosiaaikaa, muttamietin jatkuvasti, miten saisin kostettua sen.

Vierailija
47/74 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset käyttävät raakoja keinoja saadakseen haluamansa miehen. Selän takana pahaa puhuminen on käytetyin keino. Minusta juoruttiin häpeällisiä juttuja  ja toivottiin, että ne menevät miesystäväni tietoon. 

Vierailija
48/74 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olisit itsekin tehnyt.

Vierailija
49/74 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh!

Vierailija
50/74 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Jos jutut loukkasivat kunniaasi, niin sinun olisi pitänyt tehdä asiasta rikosilmoitus.

Vierailija
51/74 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Jos jutut loukkasivat kunniaasi, niin sinun olisi pitänyt tehdä asiasta rikosilmoitus.

Suomessa oikeudenkäynti kestää vuosia ja tuomiot ovat pieniä. Kunnian loukaukseen syyllistynyt saa yleensä vain sakkoja ja uhri pienen rahallisen korvauksen.

Vierailija
52/74 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhuissa on valitettavan usein ripaus totuutta ja se ripaus riittää päättämään suhteen. Meillä miehilläkin on vaatimuksia naisille ja parempi molemmille että ne huhut pääsevät valoon suhteen alussa. 

Turha ruveta miestä haukkumaan, hän teki oman valinnan jonka koki parhaaksi itselleen.

Hah! EI TODELLAKAAN OLE!!! Minusta leviteltiin huhuja, että minulla on mieshaaremi ja joka viikonloppu uusi mies. Totuus: En ole ikinä harrastanut yhden yön juttuja ja ollut koko elämäni aikana vain yksi seurustelusuhde. Kyllä se vaan niin on, että kateelliset keksivät täysiä valheita nimenomaan kauniita naisia mustamaalatakseen.

Että joo, varmaan ihan hyvä, että noin yksinkertaiset tapaukset karsiutuvat pois heti kättelyssä.

Vierailija
53/74 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen kokenut vastaavaa. Miestuttavani oli kiinnostunut minusta ja aloimme tapailla. Yllättäen ja mitään sanomatta mies jätti minut. Vuosien päästä tapasimme yllättäen ja vasta silloin hän sanoi jättäneensä minut, kun oli kuullut minusta häpeällisiä juoruja. Niitä oli levitetty selkäni takana, joten en pystynyt puolustamaan itseäni. 

Vierailija
54/74 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset naiset pystyvät raakoihin tekoihin.

Vierailija
55/74 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset naiset pystyvät raakoihin tekoihin.

Monesti korkeasti koulutetut naiset mustamaalaavat toista naista ovelasti, jos he haluavat tämän miehen itselleen.

Vierailija
56/74 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisi lasta viidelle eri miehelle?

Moon päässy kuksiin tollasta. Onnex ei tärpännyt. Olis ollut kuus kuudelle.

Pikkupili siellä🤭tietäisitpä jutut sinusta.

Vierailija
57/74 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhuissa on valitettavan usein ripaus totuutta ja se ripaus riittää päättämään suhteen. Meillä miehilläkin on vaatimuksia naisille ja parempi molemmille että ne huhut pääsevät valoon suhteen alussa. 

Turha ruveta miestä haukkumaan, hän teki oman valinnan jonka koki parhaaksi itselleen.

Hah! EI TODELLAKAAN OLE!!! Minusta leviteltiin huhuja, että minulla on mieshaaremi ja joka viikonloppu uusi mies. Totuus: En ole ikinä harrastanut yhden yön juttuja ja ollut koko elämäni aikana vain yksi seurustelusuhde. Kyllä se vaan niin on, että kateelliset keksivät täysiä valheita nimenomaan kauniita naisia mustamaalatakseen.

Että joo, varmaan ihan hyvä, että noin yksinkertaiset tapaukset karsiutuvat pois heti kättelyssä.

Näin on👍

Vierailija
58/74 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ylikatala teko levittää toisen selän takana rumia juttuja. Pahinta on, että juorujen kohde ei monesti tiedä hänestä liikkuvia juoruja.

Vierailija
59/74 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä ei koskaan voi tietää miten päin menevät. Yksi merkki on salailu ja selän takana toimiminen. 

Vierailija
60/74 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vastaavia kokemuksia kuin AP:llä. Selkäni takana levitettyjen juorujen vuoksi menetin rakastamani miehen. Olen vieläkin, 5 vuotta myöhemmin, asiasta katkera.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän