Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli selvästi kiinnostunut minusta, mutta lopetti suhteen pariin iltaan, kun kuuli halventavia huhuja minusta.

Vierailija
22.12.2024 |

Olin itsekin kiinnostunut miehestä, mutta suhde loppui heti alkuunsa, kun selkäni takana minusta puhuttiin pahaa.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetti "suhteen" pariin iltaan?

Siis tapailun, ensitreffit ja sit toiset?

Olimme etäisesti tunteneet jo muutaman vuoden ajan. Mutta nyt mies kiinnostui lähemmin ja halusi aloittaa tiiviin parisuhteen. Mutta suhde katkesi, kun tietämättäni minua mustamaalattiin hänelle.

Millä tavalla mustamaalattiin? Jos väitettiin että olet jonkun toisen kanssa, tee selväksi ettet ole. Jos on joku muu syy kerro oma kantasi.

Jos et ole varma, kysy "Hei, kanssasi oli mukavaa. Onko jotain tapahtunut?"

Vierailija
22/74 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä tommone äijä hkuuseen ja etit uuen. Et tee tuollaisella luuserilla yhtään mitään. Parempiakin miehiä on olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lannistavaa.

Vierailija
24/74 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisissa porukoissa kulkee ihminen, jonka täytyy tällaisia asioita pohtia?

Mitä tuttuja hänellä on, jotka levittävät juoruja? Miksi he sitä tekevät?

Miksei henkilö kerro miehelle, että jutut eivät pidä paikkaansa?

Vai onko mies vähän tyhmä jos kuuntelee tuollaisia höpötyksiä?

Outoa. En osaa kuvitella omalle enkä kenenkään kaverin kohdalle tuon kaltaista ongelmaa.

Vierailija
25/74 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouti mennäkin jos nuin yksinkertainen tapaus oli. 

Vierailija
26/74 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetti "suhteen" pariin iltaan?

Siis tapailun, ensitreffit ja sit toiset?

Olimme etäisesti tunteneet jo muutaman vuoden ajan. Mutta nyt mies kiinnostui lähemmin ja halusi aloittaa tiiviin parisuhteen. Mutta suhde katkesi, kun tietämättäni minua mustamaalattiin hänelle.

Millä tavalla mustamaalattiin? Jos väitettiin että olet jonkun toisen kanssa, tee selväksi ettet ole. Jos on joku muu syy kerro oma kantasi.

Jos et ole varma, kysy "Hei, kanssasi oli mukavaa. Onko jotain tapahtunut?"

Ongelma oli se, että en tiennyt huhuista, koska niitä levitettiin selkäni takana. Tuli yllätyksenä, että mies lopetti  suhteen. Suhteen katkeamisen syyn sain kuulla vasta paljon myöhemmin.

Vierailija
27/74 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisissa porukoissa kulkee ihminen, jonka täytyy tällaisia asioita pohtia?

Mitä tuttuja hänellä on, jotka levittävät juoruja? Miksi he sitä tekevät?

Miksei henkilö kerro miehelle, että jutut eivät pidä paikkaansa?

Vai onko mies vähän tyhmä jos kuuntelee tuollaisia höpötyksiä?

Outoa. En osaa kuvitella omalle enkä kenenkään kaverin kohdalle tuon kaltaista ongelmaa.

Varsinkin naiset, vaikka olisivat korkeasti kouluttautuneita, levittävät perättömiä huhuja, jos haluavat miehen itselleen toiselta naiselta. Tiedän itsekin tällaisia naisia.

Vierailija
28/74 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin aikanani  opiskelija-asuntolassa. Siellä asui monta alle 30-vuotiasta naista, jotka eivät saaneet miestä rehellisin keinoin, niin ne keksivät ja levittivät juoruja sellaisista naisista, jotka olivat suosittuja miesten keskuudessa. Minunkin miessuhteita he onnistuivat rikkomaan.Muistelen kauhulla sitä aikaa.

Vierailija
29/74 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on. Jos mies uskoo huhuja ja panettelua, niin etpä ole mitään menettänytkään

Vierailija
30/74 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sydäntäni ahdistaa vieläkin, kun menetin muutama vuosi sitten rakastamani miehen minusta levitettyjen huhujen vuoksi. Jotkut kommentit, joissa kirjoitetaan, ettei sellaisen miehen perään, joka uskoo huhuja ja niiden vuoksi jättää naisen, kannata itkeä, ovat tuoneet minulle lohtua ahdistukseeni.

Vierailija
31/74 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nee keripatjailua, korkea bodycount?

Mulle kävi just noin. Annoin kerran Timpalle pesää ja nyt sen tietää kaikki tutut. Se on miehille no-go jos ne tietää naisen olleen mustan miehen kanssa.

Vierailija
32/74 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin on liikaa. Naisen pitää olla koskematon.En halua käytettyä

Vierailija
33/74 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuissa on valitettavan usein ripaus totuutta ja se ripaus riittää päättämään suhteen. Meillä miehilläkin on vaatimuksia naisille ja parempi molemmille että ne huhut pääsevät valoon suhteen alussa. 

Turha ruveta miestä haukkumaan, hän teki oman valinnan jonka koki parhaaksi itselleen.

Vierailija
34/74 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies siis halunnut edes keskustella sinun kanssasi asiasta? Kannattaa unohtaa koko tyyppi. Ei ollut aidosti kiinnostunut.

Vierailija
35/74 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin epärehellisillä keinoilla lopulta kukaan mitään saa itselleen. Lopulta se todellinen luonne tms tulee kyllä esiin. Ja tuskin kukaan mies joka on aidosti halunnut olla kanssasi, uskoo lopulta. Monesti myös se kuka manipuloi itse ja on toiminut itse miten kuvailet, voi olla se joka on yrittänyt toimia vastaanvanlaisesti. Eli syyttää toista omista teoistaan. 

Vierailija
36/74 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne huhut oli? Oletko hiilenpolttaja?

Vierailija
37/74 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko esitellyt miehille peräaukkoasi onlyfanssissa?

Vierailija
38/74 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nee keripatjailua, korkea bodycount?

Mulle kävi just noin. Annoin kerran Timpalle pesää ja nyt sen tietää kaikki tutut. Se on miehille no-go jos ne tietää naisen olleen mustan miehen kanssa.

Voisiko tämän kääntää niin, että opin arvostamaan valkoista vasta kun kerran sain mustaa? Oikeasti nyt, menneet ovat menneitä. Jos nyksä kelpaa seksuaalisesti kokeneelle, on nyksä hyvä rakastaja ja kaikki on hyvin 👍🏻

Vierailija
39/74 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo ikävää että sinusta on puhuttu pahaa. Miten kukaan sivullinen edes pääsee vaikuttamaan noin?

Vierailija
40/74 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne huhut oli? Oletko hiilenpolttaja?

Minua mustamaalattiin siten, että minut lavastettiin syylliseksihäpeällisiin tekoihin. Miehelle soitettiin häirintäsoitto, lähetettiin viestejä jne. Ne eivät olleet minun tekemisiä. Minut leimattiin omituiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän