Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi helvetissä kolhitte toisten autoja parkkipaikoilla?!?!

Vierailija
26.02.2007 |

Onko se niin vaikeaa mennä siihen autoon tai poistua siitä osumatta viereiseen autoon??

On se saatana kumma ettei toisten omaisuudella ole mitään väliä!!

On vaan tämä minä minä minä minä -asenne joka helvetin ihmisellä.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten mielestäni on turha itkeä muutamasta naarmusta, jos yksinkertaisesti ajaa itse liian lähelle viereistä autoa;)

Joskus tosiaan ottaa päähän, kun ajetaan ihan kiinni sille puolelle, mistä lapsi pitäisi laittaa istuimeensa. Yleensä yritän taiteilla lapsen istuimeensa vaurioittamatta naapuriautoa, mutta tiedän sen, että mieheni ei vastaavassa tilanteessa piittaisi naapuriauton kyljistä:D

Vierailija
22/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

just sitä porukkaa jotka ei pesetä uudehkoa Toyotaa huoltoaseman harjapesussa kun luulevat että se naarmuttaa auton pintaa ja onhan se kallistakin. Itse pesevät kotipihassa ja nuukuuspäissään käyttävä ehkä jopa kaksi sankolista vettä. Se ei sit naarmuta yhtään kun vähällä vedellä pestään ja hankataan hiekat auton pintaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joten mielestäni on turha itkeä muutamasta naarmusta, jos yksinkertaisesti ajaa itse liian lähelle viereistä autoa;)

Joskus tosiaan ottaa päähän, kun ajetaan ihan kiinni sille puolelle, mistä lapsi pitäisi laittaa istuimeensa. Yleensä yritän taiteilla lapsen istuimeensa vaurioittamatta naapuriautoa, mutta tiedän sen, että mieheni ei vastaavassa tilanteessa piittaisi naapuriauton kyljistä:D

Kaukalollinenkin voi peruuttaa autonsa ulos ja kiinnittää kaukalon sitten, ainakin toisinaan.

Entä sitten, kun se kaukalollinen on itse ajanut jo pysäköidyn auton viereen ja kolhinut (kaukalon vuoksi?) viereistä autoa?

Vierailija
24/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritettiin ajaa aina mahdollisimman toiseen reunaan, mutta silti. Heillä oli parkkipaikan reunimmainen ruutu joten siinä olisi ollut tilaa ajaa se auto hieman kauemmas meidän autosta mutta ei.

Kyllä oikeasti vituttaa viedä autoa korjaamolle kun se oven oikaiseminen ja maalauttaminen ei ole ihan halpaa lystiä.

Nyt onneksi asutaan omakotitalossa missä on n. 1000 neliötä tilaa aukoa ovia pihalla ilman että kolhii ketään...

Vierailija
25/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. juurikin reklamoitíin autonpesupaikkaan, kun Audin perä oli pienillä naarmuilla pesun jälkeen. Aina on auto pesulassa pesetetty, mutta ei kuulemma naarmut ole sieltä tulleet. Mistäköhän sitten ?

Vierailija
26/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

just sitä porukkaa jotka ei pesetä uudehkoa Toyotaa huoltoaseman harjapesussa kun luulevat että se naarmuttaa auton pintaa ja onhan se kallistakin. Itse pesevät kotipihassa ja nuukuuspäissään käyttävä ehkä jopa kaksi sankolista vettä. Se ei sit naarmuta yhtään kun vähällä vedellä pestään ja hankataan hiekat auton pintaa

Vierailija
27/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tässä eräänä päivänä mietin samaa kun kaivoin lapsiani istuimista ja kaukalosta.. 3 lasta, auton jokainen ovi pitää siis pystyä avaamaan.

Kauppaan mennessä ei mitään ongelmaa, oltiin ns. perhepaikalla, mutta kaupasta tullessa MOLEMMILLE PUOLILLE oli parkkeeerannut idiootteja yhtä lähelle kuin normaalissa parkkiruudussa. Siinä kohti kun piti saada lapset autoon ja ostoskassit koslaan, niin ei paljoa kiinnostanut että jätänkö jälkiä vieruskavereiden autojen kylkiin..

Taas jälleen kerran olen niin onnellinen, että meidän autossa on LIUKUOVET =) Mutta mitä on perhepaikat? Tässä pikkukaupungissa ei ole kuin tavisten ja invojen paikat...

Vierailija
28/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäpä seuraavan kerran jätänkin ostoskärryt, kaksi taaperoa ja yhden vauvan vaikkapa siihen kaupan eteiseen, käyn peruuttamassa auton pois ruudusta (lue:keskelle tietä) ja sitten rupean pakkaamaan pesuettani autoon.. jepjep

Vierailija
29/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseksi, kyllä pesettää ihan harjapesussa autonsa :)

En ole mielestäni nipo tai niuhottaja, haluan vaan että minun omistamaani autoa (tai mitään muutakaan omistamaani) ei kukaan vieras kolhisi tai rikkoisi. Vahinkoja tietysti sattuu, mutta kumman paljon kuitenkin, eikä kukaan ole koskaan vahinkojaan minulle korvannut! Pitäisi tosiaan ottaa aina valokuvat muista autoista ja oman auton kyljistä, ennen kauppaan menoa :)

Minäkin ajan autoni mahdollisimman kauas ja tyhjään paikkaan, jaksan kyllä kävellä.

-ap

Vierailija
30/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mäpä seuraavan kerran jätänkin ostoskärryt, kaksi taaperoa ja yhden vauvan vaikkapa siihen kaupan eteiseen, käyn peruuttamassa auton pois ruudusta (lue:keskelle tietä) ja sitten rupean pakkaamaan pesuettani autoon.. jepjep

Vierailija
31/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
32/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi: perhepaikka löytyy automarketin pihalta, siitä aikalailla ovien edestä.. Kooltaan noin puolitoista kertaa normaalin paikan kokoinen, merkitty erikseen perhepaikaksi. Samoilla nurkilla kuin invapaikat, ei tietystikään ihan yhtä hyvällä sijainnilla.. :)

Minä en avaa autoni ovia vauhdilla, en paisko niitä kavereiden kylkiin tms.. Mutta siinä kohti kun olen joutunut avaamaan oven niin pitkälle kuin se aukeaa, saadakseni kyytiin koko vauvan kaukaloineen, tai toisen rimpuilevista uhmiksista, EN VÄLITÄ, onko ovi jättänyt jäljen toisen auton kylkeen. Lommoja ei tällä systeemillä saa aikaiseksi, mutta en yhtään epäile, etteikö naarmuja voisi syntyä.

Tässä tapauksessa en edes koe, että naarmu olisi minun vikani, jos itse olen parkeerannut keskelle omaa ruutuani, mutta naapuri on päättänyt jättää ruutumerkinnät huomioimatta ja tyyrännyt autonsa puoliksi minun ruutuuni.

Vierailija
33/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvata nyt auton kyljet joka kauppareissulla... Ihan mielenterveyden vaalimiseksi suosittelen erittäin lämpimästi että jätätte sen auton kotiin tai vielä parempi jos ette osta koko koslaa... ja sillä 50000 tontun auton vuotuisella arvon alenemisella ajaa taksilla pitkän pätkän...

Miksi ihmeessä ostaa kallis auto jos sen varjeleminen vie järjen ?

Vierailija
34/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kuvata nyt auton kyljet joka kauppareissulla... Ihan mielenterveyden vaalimiseksi suosittelen erittäin lämpimästi että jätätte sen auton kotiin tai vielä parempi jos ette osta koko koslaa... ja sillä 50000 tontun auton vuotuisella arvon alenemisella ajaa taksilla pitkän pätkän...

Miksi ihmeessä ostaa kallis auto jos sen varjeleminen vie järjen ?

Vierailija
35/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenenkään autoa ei tarvi kolhia. tänä päivänä se on vaan niin että toisen omaisuudesta ei välitetä pätkääkään ja ei viitsitä edes varoa.

meillä ei ole autoa, mutta silloinkun oli, niin 3 kertaa kolhittu farmarin peräpäätä. yhden kerran kolhija jäi kiinni ja 2 kertaa oli paennut paikalta kolhija. meille nua kaksi kolhasua maksoi 300 euroa. jouduimme maksamaan vakuutuksen omavastuun itse. auto ostettiin aivan uutena. myytiin pois vuoden vanhana ja kaikki kolhasut kyllä täytyy uudessa autossa korjata. vuodessa 3 kolhasua on jo liikaa. auto jätettiin aina syrjäisemmälle alueelle parkkiin, mutta näköjään sekään ei auta, kun farmari autona pitempi muita henkilöautoja. farmaria en ostais enään koskaan.

Vierailija
36/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: 37

Olen ollut tähän asti lähinnä saavan osapuolena... mutta minkäs sille mahtaa, jos joskus kopsahtaa. Ei noin jäljet niin pahoja ole että viitsis enempää pauhata...

Vierailija
37/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kjäh kjäh! itse laitan viereisten rekkarit aina ylös ..

Vierailija
38/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittavan paljon on ihmisiä, joita ei kiinnosta kuin oma itsekäs itsensä. Muista ei välitetä, vaan vähätellään :(

Olkoon auto 50 000 euroo tai 5 000 euroo, sitä ei kolhita! Jos sattuu kolhasemaan, niin sitten korvataan! Mutta se on niin helppo näköjään vaan häipyä paikalta :( Kyllä minuakin nyppii jos joku on ajanut autonsa liian lähelle ja on vaikea saada turvakaukaloa ulos, mutta en minä sen takia ala naarmuttamaan! MInulle on tärkeää ettei minun autoani naarmuteta/kolhita, mutta on myös tärkeää etten minä kolhi muitten!

Turvakaukalosta tulikin mieleen, kun sitä käytetään niin usein teko?syynä kolhuille, niin miksi niin monet kuitenkin osaavat sen kanssa toimia eivätkä kolhi autoja? Kyllä se on vika ihmisessä ja asenteessa, ei siinä turvakaukalossa!

Vierailija
39/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä lasten kelpaa " mallivanhempien" huostassa, hyvin opetetaan oikean ja väärän ero! Älä sitten ihmettele kun lapsistasi alkaa tulla valituksia.

Vierailija:

kjäh kjäh! itse laitan viereisten rekkarit aina ylös ..

Vierailija
40/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä ap:n kanssa! Sitä jengiä vaan sattuu tässä maailmassa olemaan, joille autoon menokin on jo niin vaikeeta, puhumattakaan itse liikenteessä olemisesta.. Ja, kun ei ole omasta omaisuudesta kyse, niin mitäs sillä niin väliä.. Mutta minkäs teet, ei auta edes se, että jätät auton kauimpaan nurkkaan parkkipaikalla, aina sinne joku tollo ennättää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän