Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi helvetissä kolhitte toisten autoja parkkipaikoilla?!?!

Vierailija
26.02.2007 |

Onko se niin vaikeaa mennä siihen autoon tai poistua siitä osumatta viereiseen autoon??

On se saatana kumma ettei toisten omaisuudella ole mitään väliä!!

On vaan tämä minä minä minä minä -asenne joka helvetin ihmisellä.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo Ap! Et voi suuttua siitä jos joku kolhii, siitä taas voi suuttua jos ei ilmoita asiasta ja korvaa aiheuttamaansa vahinkoa.

Vierailija
2/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös joku uivelo tule ihan kiinni mun autoa autoinensa vaikak parkkipaikkaa olisi vaikka yhdistelmälle joka suuntaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaan mennessä ei mitään ongelmaa, oltiin ns. perhepaikalla, mutta kaupasta tullessa MOLEMMILLE PUOLILLE oli parkkeeerannut idiootteja yhtä lähelle kuin normaalissa parkkiruudussa. Siinä kohti kun piti saada lapset autoon ja ostoskassit koslaan, niin ei paljoa kiinnostanut että jätänkö jälkiä vieruskavereiden autojen kylkiin..

Vierailija
4/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos parkkipaikalla on tilaa, ajan aina mahdollisimman kauas esim. kaupan ovista. Yleensä autoni jää nököttämään ihan yksin sinne perälle. Mutta kun tulen kaupasta, on joku idiootti ajanut just siihen viereen ja kolhinnut autoni. Miksi pitää ajaa ihan viereen, JOS on paljon muitakin vapaita paikkoja? Kysyn ihan mielenkiinnosta, itse kun tosiaan pyrin siihen etten aja muitten viereen jos vaan tilaa on muualla.

Vierailija
5/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

autot on ajoo varten ja siinä syntyy välillä kolhuja..

Onko se niin vakavaa jos pieni kolhu tai naarmu tulee?

Mitä " omaisuuteen" tulee niin auto ei ole kuin käyttötavaraa, sillä sen arvo romahtaa muutamassa vuodessa... pikku kolhut ei arvoa pudota yhtään enempää...

Vierailija
6/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kauppaan mennessä ei mitään ongelmaa, oltiin ns. perhepaikalla, mutta kaupasta tullessa MOLEMMILLE PUOLILLE oli parkkeeerannut idiootteja yhtä lähelle kuin normaalissa parkkiruudussa. Siinä kohti kun piti saada lapset autoon ja ostoskassit koslaan, niin ei paljoa kiinnostanut että jätänkö jälkiä vieruskavereiden autojen kylkiin..

Vierailija
7/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienetkin kolhut nimenomaan pienentää auton arvoa, uusien autojen.

Vierailija:

Mitä " omaisuuteen" tulee niin auto ei ole kuin käyttötavaraa, sillä sen arvo romahtaa muutamassa vuodessa... pikku kolhut ei arvoa pudota yhtään enempää...

Vierailija
8/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten ole kolhinut. Mutta miksi ne autot on pakko ajaa niin lähelle ettei meinaa ovia saada auki? Ja miksi ne pitää hutaista ruutuun niin että ovat aivan vinossa? Siinä voi tulla vahinko kun naapurin perä tai keula on turhan lähellä. Ei se niin vaikeaa ole katsoa kuinka se auto on.

Vierailija
9/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

i]

Vierailija
10/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne nimenomaan on sitä varten, että auton molemmilla puolin pitää olla tilaa lastata kyytiin ostokset ja lapset.. Kuitenkin niihin parkkeeraa lähinnä eläkeläisiä tai yksinäisiä keski-ikäisiä miehiä, ja tasan yhtä tiiviisti kuin normaalillekin parkkialueelle.. Itse en kuitenkaan kolhimaan lähtisi!

Vierailija
11/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhalla ajava ei välitä lommoista, jotka tulee hänen autoonsa, eikä näin ollen välitä siitä naapurinkaan autosta.

Vierailija
12/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kannattaisi jättää auto ostamatta ja kulkea taksilla?.... uuden auton arvohan se vasta romahtaakin, oli sitten kolhuja tai ei. Liikkeestä kun ajaa ulos niin just hävis 5000 euroa auton hinnasta...

En sillä kirjoittele että kolhisin toisten autoja, mutta minua ei hetkauta muutamat kolhut...

Vierailija
13/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen minäkeskeinen ihminen olet :(

Vierailija:

Vierailija
14/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ostakaa liukuovellinen auto, jos ette itse tai muut perheenjäsenenne osaa avata ovia osumatta toisiin autoihin.

Vierailija
15/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten palopuheesi arvon laskusta ei meitä hetkauta.

12

Vierailija:

eikö kannattaisi jättää auto ostamatta ja kulkea taksilla?.... uuden auton arvohan se vasta romahtaakin, oli sitten kolhuja tai ei. .

i]

Vierailija
16/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin tuottaa mielipahaa ja ihan turhaa/ylimääräistä vaivaa kun uusi autoni on heti kolhittu korjauskuntoon. Koska kolhut on korjattava, muutenhan se alkaa ruostua.. ikäviä ihmisiä olette :(

Ja ei, minun ei kannata kulkea taksilla.

-ap

Vierailija:

eikö kannattaisi jättää auto ostamatta ja kulkea taksilla?.... uuden auton arvohan se vasta romahtaakin, oli sitten kolhuja tai ei. Liikkeestä kun ajaa ulos niin just hävis 5000 euroa auton hinnasta...

En sillä kirjoittele että kolhisin toisten autoja, mutta minua ei hetkauta muutamat kolhut...

Vierailija
17/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
18/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ajaa sinne kauimmaiseen parkkiruutuun! Mutta eihän hehtaaripersettä jaksa sieltä asti kauppaan raahata...

Vierailija
19/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos parkkipaikalla on tilaa, ajan aina mahdollisimman kauas esim. kaupan ovista. Yleensä autoni jää nököttämään ihan yksin sinne perälle. Mutta kun tulen kaupasta, on joku idiootti ajanut just siihen viereen ja kolhinnut autoni. Miksi pitää ajaa ihan viereen, JOS on paljon muitakin vapaita paikkoja? Kysyn ihan mielenkiinnosta, itse kun tosiaan pyrin siihen etten aja muitten viereen jos vaan tilaa on muualla.

Vierailija
20/44 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta sanomiset yhtään. onneksi kolhut olleet pieniä tähän asti, isompi ja seuraava lähtee heti poliisitutkintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi