Hirveä seksinhimo koko ajan!
Ja joka puolella näkyy seksikkäitä miehiä. Apua!
Kommentit (9)
Jos AP:lla on minkäänlaista ulkonäköä, niin eiköhän tuohon himoon löytyisi "ruiske", kunhan vaan kysyt tai sitten laitat vaikka Tinderiin profiilin "hupia vähäksi aikaa".
Vierailija kirjoitti:
Jos AP:lla on minkäänlaista ulkonäköä, niin eiköhän tuohon himoon löytyisi "ruiske", kunhan vaan kysyt tai sitten laitat vaikka Tinderiin profiilin "hupia vähäksi aikaa".
Tinderiä voisin kokeillia, mutta ehtiiköhän sieltä löytää apua puutteeseen, joulunpyhiksi?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderiä voisin kokeillia, mutta ehtiiköhän sieltä löytää apua puutteeseen, joulunpyhiksi?
AP
Varmasti.
Et ole ainakaan minun nainen kun ajattelet seksiä. Tai voit ollakin mutta et näe omaa miestä haluttavana.
Vierailija kirjoitti:
Millainen mies miellyttää? Ja millainen sinä olet?
Minua miellyttäisi sellainen tavallinen välimallin jätkä, josta Kummelikin laulaa. Keski-ikäinen ja karvainen, mahaakin saa olla. - ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua miellyttäisi sellainen tavallinen välimallin jätkä, josta Kummelikin laulaa. Keski-ikäinen ja karvainen, mahaakin saa olla. - ap
Sellainenhan minä ja innokas nuolijakin. Entä sinä millainen olet?