Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies yritti iskeä minua sanoilla "Voisit tulla mun luo tekemään meille joulun." Ihmekään että eräät ovat ikisinkkuja, kun jo kättelyssä ilmo

Vierailija
22.12.2024 |

Ilmoitetaan, että olen tässä hakemassa vain piikaa siivoamaan, kokkaamaan ja koristelemaan. Nollatason sosiaaliset taidot ovat syy yksinäisyydellenne, ei naisten vaatimukset.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas kuulostaa ihanalta...

N19

Vierailija
42/48 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siis ihan random-mies vaiko jo valmiiksi tuttu tapailumies? Jos eka niin melko röyhkeää paitsi jos ajatuksena ei ollut sellainen perinteinen joulu eli kuurausta lattiasta kattoon, itsetehtyjä laatikoita ja kinkunpaistoa jne vaan enemmänkin niin, että se miehen luo meno ja yhdessäolo tekisi sen joulun kummallekin vaikka aika hämärä tuokin ajatus olisi toisilleen ventovieraiden kesken.

Sen sijaan jos ehdottajana oli jo tuttu tapailumies niin tuohan olisi aika ihanaa ja romanttista. Siis jos se yhdessäolo tekisi miehen mielestä joulun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit mennyt ja tehnyt miehen ostamista tarvikkeista ruuat ja syönyt itsesi kylläiseksi.

Olisihan mies voinut kokata itse. Ei oikein nappaa, jos minua pyydetään tekemään ruokaa. Se tarkoittaa, että pyytäjä ei itse osaa tai viitsi.

Vierailija
44/48 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit mennyt ja tehnyt miehen ostamista tarvikkeista ruuat ja syönyt itsesi kylläiseksi.

Niin, ettäkö olisi pitänyt mennä tuntemattoman miehen luo tekemään palkatonta työtä, ja palkkioksi saisi vain sen itse kokkaaman aterian? Pitäisi varmaan itse tiskatakin. Ja mies saisi kokin ja aterian kotiin.

Vähemmällä naisena pääsisi, kun tekisi yhden hengen ruoat kotona itselleen, tai mieluummin menisi ravintolaan valmiiseen pöytään.

Vierailija
45/48 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies tarkoitti, että ap:n läsnäolo olisi tehnyt joulun. Pakkoko on heti olettaa jotain kielteistä.

Vierailija
46/48 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies tarkoitti, että ap:n läsnäolo olisi tehnyt joulun. Pakkoko on heti olettaa jotain kielteistä.

Miehet ovat sortaneet meitä naisia ihmiskunnan koko historian ajan, joten pakostakin sitä olettaa jotain kielteistä.

Vierailija
47/48 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisten arvojen mukaan nainen kokkaa, siivoaa ja hoitaa lapsia. Mies painaa niska limassa töitä, että leipä olisi pöydässä.

Vierailija
48/48 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perinteisten arvojen mukaan nainen kokkaa, siivoaa ja hoitaa lapsia. Mies painaa niska limassa töitä, että leipä olisi pöydässä.

Nykyään ei vain enää nuo perinteiset arvot toimi kun miehet eivät suostu elättämään naista ja lapsia vaan haluaa että nainen maksaa puolet. Silloin on ihan ok naisen vaatia että mies hoitaa naisen hommista puolet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän