Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulunvietto ja sukulaiset

Vierailija
22.12.2024 |

Moniko viettää joulunsa taas kiertäen paikasta toiseen sukulaisien luona? Teimme päätöksen ettei enää. Vietämme perhejoulun kotona. Emme jaksa paikasta toiseen kulkemista. Vanhemmat, sedät tädit jne. Ilmoitimme että jos joku haluaa tulla käymään niin on tervetullut. Yksi täti ilmoitti että tulee. Muut vetoavat syyhyn jos toiseenkin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän mieluusti joulun töissä, vaikka pari lasta onkin. Hyvin ehditään silti viettää perheen kanssa joulua ja hyvä syy sanoa kaikille, että olen töissä, joten ei tarvitse ajella yhtään kenenkään nurkkiin.

Vierailija
22/23 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina sairaana jouluna. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin miehen vanhempien luona tapanina (pari yötä oltiin).  Asutaan nykyisin yli 400 km päässä. Ois pitänyt käydä vielä hänen veljensä luona ja minun tätieni luona, mutta ei eipä menty. Väsyttää sellainen joka paikassa juokseminen yhdellä reissulla. Ja perillä ois oltu keskellä yötä..

Tapaamiset tätieni luona ovat muutenkin olleet yksipuolisia. Asuttiin 15 vuotta n. 2 tunnin ajomatkan päässä heistä eivätkä he käyneet kuin 2-3 kertaa. Itse käytiin aikoinaan lähes joka kesä heillä ja joskus ennen jouluakin. Pidän kyllä heihin yhteyttä ja pidän heidän tapaamisestaan, mutta vastavuoroisuutta kyläilyssä vois olla enemmän. He ovat kyllä käyneet usein nykyisen asuinpaikkakuntamme lähellä. Ja oon kyllä sanonut, että tulkaa käymään jos liikutte näillä suunnilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän