Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 30 cm erotus lantion ja vyötärössä jotenkin erikoisen suuri?

Vierailija
22.12.2024 |

Itselläni on enkä pidä itseäni tippaakaan muodokkaana.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-60-90, tähtää siihen

Vierailija
22/61 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on mutta näytän kyllä tasapaksulta kun on lyhyet jalat ja pitkä selkä. 

Mulla myös.

Ap

Suomalaisia persjalkaisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90-60-90, tähtää siihen

Miten tuohon tähdätään, jos pitää saada rinnanympärystä kasvatettua ja samalla vyötäröä ja lantiota kutistettua? Laihduttamalla luurangoksi ja ottamalla silikonit?

Vierailija
24/61 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun lantio/päärynä on leveä.

Vierailija
25/61 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vyötärön suhde lantioon pitäisi olla 0,7, jotta se olisi optimi. Jos sinulla on sellainen 70cm vyötärö, lantion pitäisi olla noin 100 cm. 

67 ja 97 on mitat.

Ap

69%  Ihanteellinen suhde. Moni mimmi olisi kateellinen. Sekä hedelmällisyys että miehen silmää miellyttävyys täydellinen. Onneksi olkoon!

M50

Vierailija
26/61 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katsopa vaikka vaatekokoja, niissä on ns normaali erotus.

Vierailija
27/61 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90-60-90, tähtää siihen

Miten tuohon tähdätään, jos pitää saada rinnanympärystä kasvatettua ja samalla vyötäröä ja lantiota kutistettua? Laihduttamalla luurangoksi ja ottamalla silikonit?

Mun pään ympärys on melkein 60cm. 60cm on oikeasti naurettavan pieni ympärys.

28/61 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa vyötärönympärys (siis mikä vyötärö?) olla enemmän kuin lantio, en jaksa kaivaa mittanauhaa.

Vierailija
29/61 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-60-90 optimi.

Vierailija
30/61 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on se paljon. Mulla ehkä 15 cm tuo erotus.

-vyötärötön

Joo, tuollaisia 15 cm erotuksia on miehilläkin.

Vierailija
31/61 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vyötärön suhde lantioon pitäisi olla 0,7, jotta se olisi optimi. Jos sinulla on sellainen 70cm vyötärö, lantion pitäisi olla noin 100 cm. 

67 ja 97 on mitat.

Ap

Tuo on iso erotus mutta se ei välttämättä näytä isolta, koska se on hyvin harmonisen näköinen. Joskus vyötärö voi myös olla korkealla tai selkä pitkä, joka voi myös häivyttää tuota dramaattisuutta. Silmä myös tottuu. 

*

Lähes kaikki  vartaloa muokkaavat alusvaatteet kaavoitetaan niin, että vyötärön la lantion erotukseksi tulee noin 20-24cm mallista riippuen.

Mulla 93 cm ja 111 cm. Eli vähän nuo jo muokkaisivat minun vartaloani. Viimeksi, kun kokeilin, oli pehvasta tiukka ja vyötäröltä löysä, vaikka pömppömahaa oli jo silloin.

Vierailija
32/61 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se vammainen pökäle taas mökeltää? Opettele suomea ja ajattele ennen jokaista sanaa. Kyllä se siitä.

Vierailija
33/61 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyl ihan pötkö. V71cm L97cm

Vierailija
34/61 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa olla suurempikin ero. Iso peppu ja kapea vyötärö on kiva yhdistelmä.

Vierailija
35/61 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90-60-90 optimi.

Missin mitat. Ei noihin pääse, ellei ole luonnostaan hoikka ja tiimalasivartaloinen.

Vierailija
36/61 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90-60-90 optimi.

Optimi mihin? Eikö ole jännä ettei miehille ole mitään tällaisia optimeita, ainoastaan ohjeistus ettei vyötärö saisi ylittää 90 cm terveydellisistä syistä. Miesten kohdalla ymmärretään että miehiä on tosi eri kokoisia ja todella hintelän, pienikokoisen miehen ja raavaan jättiläisen ei edes ole järkeä pyrkiä samaan. Naisten kohdalla tätä ei ymmärretä, vaan tuollainen ihmeellinen yleisoptimi on kummitellut keskusteluissa  vuosikymmenet. 

Joskus luin jutun, jossa kerrottiin mitä kaikkia täysin turhia optimimittoja naiselle on määritelty. En muista tarkkaa lukumäärää, mutta niitä oli kymmeniä säären pituudesta pään ympärykseen ja silmien välin leveyteen. Miehille ei ollut mitään, paitsi tuo vyötärö alle 90 että pysyy terveenä.

Vierailija
37/61 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai miehille joku ihannepituus, jota ei saisi alittaa, jotta kelpaa naisille. Jotkut ehkä haluaa peniksenkin olevan tietyn kokoinen. Tarkkoja lukemia ei kuitenkaan ole ilmoitettu.

Vierailija
38/61 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kyl ihan pötkö. V71cm L97cm

Jos olet mitannut oikein, niin et ole. Sulla on oikein hyvä vyötärö-lantiosuhde.

Vierailija
39/61 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90-60-90 optimi.

Optimi mihin? Eikö ole jännä ettei miehille ole mitään tällaisia optimeita, ainoastaan ohjeistus ettei vyötärö saisi ylittää 90 cm terveydellisistä syistä. Miesten kohdalla ymmärretään että miehiä on tosi eri kokoisia ja todella hintelän, pienikokoisen miehen ja raavaan jättiläisen ei edes ole järkeä pyrkiä samaan. Naisten kohdalla tätä ei ymmärretä, vaan tuollainen ihmeellinen yleisoptimi on kummitellut keskusteluissa  vuosikymmenet. 

Joskus luin jutun, jossa kerrottiin mitä kaikkia täysin turhia optimimittoja naiselle on määritelty. En muista tarkkaa lukumäärää, mutta niitä oli kymmeniä säären pituudesta pään ympärykseen ja silmien välin leveyteen. Miehille ei ollut mitään, paitsi tuo vyötärö alle 90 että pysyy terveenä.

On miehilläkin shoulder to waist ratio 1,6   https://www.pivotimage.com/blog/2017/1/17/the-perfect-body-according-to…    ja vyötärö lantio suhde https://kuntoplus.fi/laihdutus/vyotaron-ja-lantion-suhde  pitäs olla alle 0,9.

Vierailija
40/61 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vyötärö 61 cm ja lantio 104 cm. Painoa kaikki 54 kg. Näytän pullerolta, mutta BMI on hoikka/normaali. Mieluummin silti tää päärynä kuin omena.