Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4000 beaglea pelastettu julmilta eläinkokeita yhdysvalloissa

Vierailija
22.12.2024 |

Rahoittajien kuului mm surullisenkuuluisa Anthony Fauci, joka oli antanut miljoonia dollareita kokeisiin. Beagle koiria syötettiin elävältä hietakärpäsille.

"Lawmakers Celebrate with Beagle Rescued from Inhumane Testing Lab"

"Rep. Nancy Mace (R-SC) shared an image of herself with a beagle with the caption, Last week, we welcomed Unothe first of nearly 4,000 beagles rescued from one of Dr. Faucis testing facilities.

Huge thanks to White Coat Waste Project for your work to end federally funded experiments on animals and help them all! she added, as the organization, in turn, thanked her for working with them to expose & close Faucis labs.

The reality of these cruel experiments came to the forefront, particularly, throughout the coronavirus pandemic, with all eyes on the National Institutes of Health (NIH) and former National Institute of Allergy and Infectious Diseases (NIAID) director Anthony Fauci.

One cruel experiment that made the rounds involved locking beagles heads in cages while hordes of hungry sandflies ate them alive. According to reports, researchers were testing an experimental drug for disease-causing parasites.

WCW revealed in the press release that these pups were vocalizing in pain during the experiments. WCE reported:

According to documents that we just obtained using the Freedom of Information Act (documents available below), Fauci just spent $424,000 to commission a study in which healthy beagles are given an experimental drug and then intentionally infested with flies that carry a disease-causing parasite that affects humans."

-koko raportti löytyy alla olevasta linkistä :

https://www.breitbart.com/politics/2024/12/17/lawmakers-celebrate-beagl…

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinkokeilta

Vierailija
2/14 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi beagleja? Vihaako joku niitä vai onko niillä joku ominaisuus mikä toisilta roduilta puuttuu?

Sopiiko he paremmin elävältä syötäviksi kuin esim hyeenat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi beagleja? Vihaako joku niitä vai onko niillä joku ominaisuus mikä toisilta roduilta puuttuu?

Sopiiko he paremmin elävältä syötäviksi kuin esim hyeenat?

Koska ne ovat todella kilttejä, joten ovat helpoimpia hyväksikäyttää :(

Vierailija
4/14 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää, että Yhdysvalloissakin tapahtuu tälläistä.

Vierailija
5/14 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinkokeet pitäisi kieltää kokonaan.

Vierailija
6/14 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

BREITBART// SIINÄPÄ LUOTETTAVA ALUSTA TAAS TÄLLÄ KERTAA. 

mitä jos laittaisit luotettavalta lähteeltä linkin.

Vierailija
7/14 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun teidän lapsi tai koira tarvii eläinkokeilla testattuja lääkkeitä/hoitoja tai pelkästään ruokaa tai shampoota tms niin olette onnellisia. Ja itse käytätte kosmetiikka, jossa on jossain vaiheessa käytetty eläinkokeita. joku ainesosa on kuitenkin joskus testattu eläimillä. 

En tiedä mistä.löytyisi kultainen keskitie. Olen kroonisesti sairas ja pysyn hengissä lääkkeiden avulla. Minun vaikea eliminoida tulevaisuudesta kaikki eläinkokeet, koska itse niiden ansiosta pysyn hengissä. 

Vierailija
8/14 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpilla voisi tehdä eläinkokeita, sehän on kuulemma muutenkin terve kuin pukki.

Vierailija
9/14 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välii. Rangaistuksena yleishyödyllinen työ js helvtinm.oiset sakot. Oppii olemaan. Rikosrekisteriin.

Vierailija
10/14 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan totta koko juttu. Mitä hyötyä koiria olisi kärpäsille syöttää?

Vierailija
11/14 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valeuutissaitin hömppäartikkeli.

Vierailija
12/14 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BREITBART// SIINÄPÄ LUOTETTAVA ALUSTA TAAS TÄLLÄ KERTAA. 

mitä jos laittaisit luotettavalta lähteeltä linkin.

Tapahtui vuonna 2022, asiasta uutisoitu netissä vuosina: 2022, 2023 ja vielä 2024.

"A company that breeds animals for medical testing has been fined a record $35m (27m) after 4,000 beagles were rescued from its facility in Virginia in 2022." /BBC

"About 4,000 beagles are looking for homes after animal rescue organizations started removing them from a Virginia facility that bred them to be sold to laboratories for drug experiments." /CNN ja CNN lainaa uutista Reuter:silta.

CNN linkki

https://edition.cnn.com/2022/08/10/us/experiment-beagles-rescued-scli-intl/index.html

Vierailija
13/14 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun teidän lapsi tai koira tarvii eläinkokeilla testattuja lääkkeitä/hoitoja tai pelkästään ruokaa tai shampoota tms niin olette onnellisia. Ja itse käytätte kosmetiikka, jossa on jossain vaiheessa käytetty eläinkokeita. joku ainesosa on kuitenkin joskus testattu eläimillä. 

En tiedä mistä.löytyisi kultainen keskitie. Olen kroonisesti sairas ja pysyn hengissä lääkkeiden avulla. Minun vaikea eliminoida tulevaisuudesta kaikki eläinkokeet, koska itse niiden ansiosta pysyn hengissä. 

Jos en pysy hengissä ilman jo luotuja lääkkeitä niin sitten on minun aika kuolla. Ehdottomasti eläinkokeet pitäisi lopettaa myös lääketieteessä, joka on jo tarpeeksi pitkällä. Tai sitten voidaan käyttää muita menetelmiä.

Vierailija
14/14 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos en pysy hengissä ilman jo luotuja lääkkeitä niin sitten on minun aika kuolla. Ehdottomasti eläinkokeet pitäisi lopettaa myös lääketieteessä, joka on jo tarpeeksi pitkällä. Tai sitten voidaan käyttää muita menetelmiä.

Minusta on itsekästä vaatia eläimiä kidutettavaksi, jotta itse saisi lääkkeitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan