ovistestissä haalea viiva? uusi yritys!
Olen tikuttanut ensimmäistä kertaa Mammaksi ovistestillä aamuisin kp4 alkaen (viimeinen vuotopäivä) ja siinä on testiviiva aina vaaleanpunainen (nyt kp9).
Aloitin aikaisin testaamisen, koska kierto on 24pvä ja luulen, että ovis on aikaisessa vaiheessa kiertoa.
Kysymys siis kuuluu, että kuluuko testiin tulla tuo vähän vaaleampi viiva testiviivaksi koko ajan ja vahvistua sitten ovisäivänä samanväriseksi???
Kiitos, jos joku viisaampi viitsii vastata
Kommentit (4)
ja joillain on aina sen verran, että tulee aina haalea viiva (ja oviksen aikaan tumma), joillain taas muina kuin ovisaikoina ei tule toista viivaa ollenkaan. Eli yksilöllistä :)
torstaina testiviiva oli melkein yhtä tumma kuin kontrolliviiva, mutta ei ihan. Ajattelin, että ovis on sitten perjantaina. Kuitenkin perjantaina, lauantaina ja sunnuntaina testiviivaa ei tullut ollenkaan, jäi vitivalkoiseksi (normaalisti tulee aina haalea viiva)
Kyselin vauvapalstalta apua ja mulle sanottiin, että todennäköisesti tässä kuussa ei sitten tullut kunnon ovista. Tänään tein sitten ihan huvikseni testin ja suunnilleen heti kun sain tikun kastettua ilmestyi siihen kirkaanpunainen viiva, huomattavasti tummempi kuin testiviiva.
Ihme juttu.
Meni vähän aiheen vierestä, siis vastaus kysymykseesi, haalea viiva ei tarkoita mitään, ovis on vasta kuin viivat ovat vähintään yhtä tummia.
Mä olen myös tikuttanut kp6 asti ja haaleaa viivaa on tullut joka päivä.
Nyt kp9.. Ohjeissa ainakin sanotaan et haalea viiva ei käytännössä merkkaa mitään, pitää olla yhtä tumma kuin kontrolliviva. Tiedä sitten.
Jatkan vielä pari päivää, katsotaan miten käy.
-Janna-