Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittailu naisena 40+ ja miesten surkea kunto!

Vierailija
22.12.2024 |

Miksi tuntuu että omanikäiset miehet ovat jo pappa-iässä? Olen tapaillut 40-50v miehiä ja miltei kaikilla koko ajan jotain vaivaa. Väsyttää, ylipainoa, selkä kipeänä ja närästää, polvivaivoja ja ties mitä. Ja useimmiten nämä jutut olisi elintavoilla korjattavissa.

Olen itse ollut onnekas kun 40v ikään mennessä ei ole juuri mitään terveysongelmia, olen hoikka ja urheilullinen. Tuntuu kuin miehet olisi ihan eri maailmasta.

Seksikin kiinnostaa minua selvästi enemmän kuin miehiä.. huokaus! Nuoret miehet ovat kovasti perääni mutta minua ne eivät kiinnosta.

Masentavaa!

Kommentit (176)

Vierailija
21/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti se on niin että ne hyväkuntoiset ja muutenkin kiinnostavat ikäisesi miehet katselevat naista nuoremmista ikäluokista. Ja jostain syystä usein löytävät. 

Miten se yhtälö on mahdollinen, että 40+ miehet "usein löytävät" nuoremman naisen, kun kuitenkin ne nuoremmat pariutuvat tilastojen mukaan pääsääntöisesti suunnilleen samanikäisen kanssa?

Varmaan ajattelee, että 40+ hyväkuntoiset ja kiinnostavat miehet = alle prosentti ikäluokasta, muut on elähtänyttä jämäosastoa. Ei kovin kaunis näkemys keski-ikäisistä miehistä.

Vierailija
22/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman melkein 50v naisena. Ei kiitos mitään itseaiheutettua raihnaista papparaista elämääni.

Itsekkin liikun, en juo, eikä minulla ole ylipainoa. 

Ihastelen niitä vähän nuorempia😉

Sulla vaan ei ole heille mitään annettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ikäisilläsi naisilla alakerta tuoksuu ja maistuu sen verran pisteliäälle ettei se välttämättä hotsita kuin tosi puutteessa. Tämä.varmasti sinullakin osasyynä.

Vierailija
24/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v naiset on niin offseason kamaa,kaikki paikat roikkuu tai velhonhiat lemuu..

Vierailija
25/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoja naisia on kautta ihmiskunnan historian nussittu vain hätätilassa. Vanhasta naisesta on ruuanlaittajan hyöty.

Vierailija
26/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti se on niin että ne hyväkuntoiset ja muutenkin kiinnostavat ikäisesi miehet katselevat naista nuoremmista ikäluokista. Ja jostain syystä usein löytävät. 

Miten se yhtälö on mahdollinen, että 40+ miehet "usein löytävät" nuoremman naisen, kun kuitenkin ne nuoremmat pariutuvat tilastojen mukaan pääsääntöisesti suunnilleen samanikäisen kanssa?

Varmaan ajattelee, että 40+ hyväkuntoiset ja kiinnostavat miehet = alle prosentti ikäluokasta, muut on elähtänyttä jämäosastoa. Ei kovin kaunis näkemys keski-ikäisistä miehistä.

Tässä on sekin, että vaikka tietty osa 40+ miehistä olisi omassa ikäluokassaan huomattavasti paremman näköisiä ja kiinnostavampia kuin valtaosa, niin ei se silti tee heistä kiinnostavia nuorempien mielestä. Ei nuorempia naisia kiinnosta, mikä on vanhempien ikäluokkien kokonaistilanne, joten siinä pätemällä ei pääse loistamaan. Omassa iköluokassa sillä toki saa etulyöntiaseman muihin ja voi löytää kumppanin helpommin samanikäisistä. Ikäerosuhteet ovat harvinaisia suomalaistaustaisten keskuudessa.

Vierailija
27/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella meistä on niin paikkaansa pitäviä kuin pitämättömiäkin uskomuksia. Moni ihminen on äärimmäisen vakuuttunut uskomustensa paikkansapitävyydestä. Vaikka he tiedostaisivatkin, että uskomus on heille haitaksi, uskovat he sen olevan kuitenkin totta, koska se on linjassa heidän aiempien 2-3 kokemustensa kanssa. Moni uskomuksiensa vangiksi jäävä ihminen suosii mieluummin liialliseksi yksinkertaistettua totuutta kuin hyödyllisyyttä. Näin hän tuomitsee itsensä epäonnistumaan.

Vierailija
28/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidan olla samoilla linjoilla. Itse menin rakastumaan mieheen joka ennen mua oli ollut mua 10-15 vuotta nuorempien kanssa. Ensimmäiset puoli vuotta jaksoi olla aktiivinen, sen jälkeen totuus alkoi pikkuhiljaa paljastua. Esim. nyt kahden vuoden jälkeen seksiä ei ole enää ollenkaan kun mies ei vaivojensa vuoksi kykene. 

Varmaan ajatteli että ikäistänsä naista ei haittaa. Kyllä haittaa. Harmi kun menin jo rakastumaan, nyt tästä lähteminen on jo tosi paljon haastavampaa. 

Johtuu ihan järkevistä syistä. Naisen pitää tehdä työtä sen eteen, että olisi seksuaalisesti haluttava ja siksihän hyvin monet miehet, itseni mukaanlukien on aina valinnut kauniita ja reippaasti nuorempia naisia ja sellaisen kanssa olen itsekin nyt naimisissa. Kyllä tuolla kaupungilla tulee vastaan päivittäin tuhansia hyvin surusilmäisiä miehiä, jotka kaihoisasti vilkaisevat upeaa vaimoani ja saman tien kasvoilta paistaa syvä häpeä, kun itsensä vierellä tamppaa pulleroinen tanttarainen.

Vierailija
29/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut nyt avioparien tilanteesta. Ne on niitä jotka pysyvät yhdessä. Mutta nyt puhutaan nelikymppisistä toisen kierroksen miehistä. Kyllä ne jotka kykenee pariutuu nuoremman kanssa. Itse tiedän useita, ihmettelen jos joku ei tunnista ilmiötä ollenkaan, koska "tilastot". 

Mun tuttavapiirissä toisen kierroksen naiset on pariutuneet nuorempien miesten kanssa. Ei nyt mitenkään hirveästi nuorempien mutta 5-10 vuotta nuorempien. Miehet omanikäistensä kanssa tai ovat sinkkuja. En tiedä voiko olla niin erityyppiset piirit. Pääkaupunkiseudulla asun itse. 

Vierailija
30/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut nyt avioparien tilanteesta. Ne on niitä jotka pysyvät yhdessä. Mutta nyt puhutaan nelikymppisistä toisen kierroksen miehistä. Kyllä ne jotka kykenee pariutuu nuoremman kanssa. Itse tiedän useita, ihmettelen jos joku ei tunnista ilmiötä ollenkaan, koska "tilastot". 

Jos tilastoista katsotaan nimenomaan nuorten naisten pariutumista, ja äärimmäisen harva näistä pariutuu merkittävästi vanhemman miehen kanssa, niin kyllähän se kertoo ettei niitä vanhempaan tyytyviä nuoria naisia ole tarjolla mitenkään "usein".

Ja niistä harvoistakin iso osa on rahan perässä tai vaihtoehtoisesti niitä, jotka ottaa vanhemman kun oma ikäluokka ei huoli. Ei siinä toki mitään, kunhan tajuaa realiteetit.

Sinänsä ymmärrän kyllä, että kuka tahansa ottaa parhaan mahdollisen tarjolla olevan kumppanin. Siitä, että keski-ikäiselle perusjampalle olisi helposti tarjolla 10+ vuotta nuorempia hyviä vaihtoehtoja olen kyllä eri mieltä.

-eri

Vierailija
31/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en deittailisi enää, jos olisin sinkku. Nyt, kun on jo pidempään ollut tyytyväinen itseensä ja elämäänsä, olisi ikävää, jos rinnalla olisi joku ankeuttaja. Katso nyt tämänkin ketjun miesten mielipiteitä. Loukkausyrityksiä vaan. Mihin sellaisia kaipaa? N45

Vierailija
32/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun onnistuu hyväksymään, että  valtaosa ihmisistä on varsin asiallista ja neutraalia väkeä, avautuu meille mahdollisuus myös huomata, että potentiaalisia parisuhteeseen tai seksiseuraksi kelpaavia ihmisiä on ympärillämme jatkuvasti melkoisia määriä!

Vierailija
33/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se että vanha nainen pystyy käymään sauvakävelyllä tee hänestä seksuaalisesti kiinnostavaa.

Vierailija
34/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselet nuorempia miehiä tietenkin. Ei tulis itsellä mieleenkään ottaa yli 35-vuotiasta, tykkään positiivisesta ja reippaasta ja hyvännäköisestä. Itsekin olen sellainen.

Vaihdatko aina kun täyttää 35? Sugarmama linjoilla. Elätätkö?

En tietenkään, jos rakastun. Parisuhdettahan aloittaja etsi? Katselee vain sopivaa niistä nuoremmista vanhojen sijaan.

Vierailija
35/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai toisen kierroksen miehet? Väität siis, että joku vuoroviikkoiskä on hyvinkin suosittu nuorempien naisten keskuudessa?? Ihmiset eivät sen takia tunnista ilmiötä, koska eivät näe ikäerosuhteita ympärillään. Aika harvinaisia ne kyllä ovat. Mutta aina saa tietenkin yrittää. 

Vierailija
36/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselet nuorempia miehiä tietenkin. Ei tulis itsellä mieleenkään ottaa yli 35-vuotiasta, tykkään positiivisesta ja reippaasta ja hyvännäköisestä. Itsekin olen sellainen.

Vaihdatko uuteen kun mies on 36v.?  Itse olet vanha käppyrä.

En tietenkään, parisuhdetta etsin. En vain halua vielä sitä vanhaa käppyrää, kuten tuon hyvin ilmaisit.

Vierailija
37/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa mummolla olla vähän epärealistiset kuvitelmat omista tekemisistään

Vierailija
38/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hyvän hyvänkuntoisen sekä tasoisen miehen, tulee tyytyä mummoikäiseen kun nuoriakin on saatavilla.

Vierailija
39/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakka kantensa valitsee. 40+ -naisilla on jättipuute: munakori tyhjä.

Höhö, kaikkea muuta. Tiedätkö miten helppoa on saada nimenomaan sitä pelkkää munaa, nuorilta ja komeilta? Et miehenä ikinä pääse samaan ja kateuttas täällä huuteletkin

Vierailija
40/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kokeilisin noita nuorempia.