Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittailu naisena 40+ ja miesten surkea kunto!

Vierailija
22.12.2024 |

Miksi tuntuu että omanikäiset miehet ovat jo pappa-iässä? Olen tapaillut 40-50v miehiä ja miltei kaikilla koko ajan jotain vaivaa. Väsyttää, ylipainoa, selkä kipeänä ja närästää, polvivaivoja ja ties mitä. Ja useimmiten nämä jutut olisi elintavoilla korjattavissa.

Olen itse ollut onnekas kun 40v ikään mennessä ei ole juuri mitään terveysongelmia, olen hoikka ja urheilullinen. Tuntuu kuin miehet olisi ihan eri maailmasta.

Seksikin kiinnostaa minua selvästi enemmän kuin miehiä.. huokaus! Nuoret miehet ovat kovasti perääni mutta minua ne eivät kiinnosta.

Masentavaa!

Kommentit (176)

Vierailija
41/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

4kymppiset naiset usein hyvässä tikissä kun elivät nuoruutta aikaan kun hoikkuutta ihannoitiin 👍

Vierailija
42/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun ikäisilläsi naisilla alakerta tuoksuu ja maistuu sen verran pisteliäälle ettei se välttämättä hotsita kuin tosi puutteessa. Tämä.varmasti sinullakin osasyynä.

Eikö naiset itse huomaa haisevansa? Tuossa eräänä päivänä olin vaimon kanssa ostoksilla, niin jouduimme kusenhajupilven pahoinpitelemäksi. Kyseessä n. 40v nainen, joka kaakatti kovalla äänellä jo kaukaa saman ikäiselle toiselle kaakattajalle ja ohittaessamme hänet kaunis vaimoni oli vähällä oksentaa ja sanoikin autossa, että miksihän tuo nainen ei ollut pessyt alapäätään ja vaihtanut alushousujaan luultavasti muutamaan päivään. Totesin vain lakonisesti, että hän oli suomalainen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivista osallistumista elämäntapaa noudattavana 56 vuotiaana miehenä kun katselen tyypillisiä oman ikäluokan naisia, ei voi muuta tehdä kuin lähinnä kauhistella. Tänäkin aamuna hiihtolenkillä näin vain minun ikäisiä miehiä, ja sitten nuorempia naisia ja miehiä.

Vierailija
44/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitseeko joku muu puolestasi treffikumppanit vai mistä syystä AP päätyy kerta toisensa jälkeen möhömahan kanssa treffeille?

Vierailija
45/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yli 40-vuotiaat eltaantuneet riipputissit on biologista ongelmajätettä. Me miehet vain paranemme vanhentuessa.

Vierailija
46/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 46-vuotias ja tuntuu että vähän väliä joku hänen tutuistaan/ ystävistään sairastuu vakavasti ja muutama on kuollutkin. Ja nämä miehet ovat olleet yleensä maksimissaan 50-vuotiaita. On syöpää, sydänkohtauksia, sydämen vajaatoimintaa, aivoinfarkteja ym. Mies on kyllä itsekin vanhentunut lyhyen ajan sisällä ja sai verenpainelääkityksen, uniapneakin varmaan on mutta kun ei suostu menemään lääkäriin. Itse olen 45.v ja omat samanikäiset ja vanhemmat ystävänikin ovat vielä hyvässä kunnossa. Nyt kun lapset ovat jo teinejä ja itselläkin on enemmän aikaa tehdä kaikkea, niin mies ei jaksa. Onneksi on ystäviä, joiden kanssa viettää aikaa. Jos ero tulisi joskus, niin itse kyllä katselisin nuorempia miehiä.

Vierailija
47/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jostakin, että enää vain noin 8% hakee säännöllisesti itselleen seuraa. Syy ei ole kelvottomissa miehissä vaan siinä ettei parisuhde juurikaan kiinnosta. 

Vierailija
48/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en deittailisi enää, jos olisin sinkku. Nyt, kun on jo pidempään ollut tyytyväinen itseensä ja elämäänsä, olisi ikävää, jos rinnalla olisi joku ankeuttaja. Katso nyt tämänkin ketjun miesten mielipiteitä. Loukkausyrityksiä vaan. Mihin sellaisia kaipaa? N45

Jos nainen ymmärtää paikkansa, saa parempaa kohtelua. Vanhan naisen on typerää pörhistellä menetettyään valtansa nahistuneessa ruumiissa. Mummeleiden äksyttelyn mahdollistaa vain sosialistinen yhteiskunta.

Vierailija
49/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ikäerosuhteet ovat harvinaisia suomalaistaustaisten keskuudessa."

Tilanne on paranemaan päin. Ensin tulee ero samanikäisestä kalkkunasta ja tilalle astuu ikäero.

Vierailija
50/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitseeko joku muu puolestasi treffikumppanit vai mistä syystä AP päätyy kerta toisensa jälkeen möhömahan kanssa treffeille?

Varmaan ollu näitä juhakasikaseja. 10 vuotta vanhat kuvat.

Vierailija
51/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en deittailisi enää, jos olisin sinkku. Nyt, kun on jo pidempään ollut tyytyväinen itseensä ja elämäänsä, olisi ikävää, jos rinnalla olisi joku ankeuttaja. Katso nyt tämänkin ketjun miesten mielipiteitä. Loukkausyrityksiä vaan. Mihin sellaisia kaipaa? N45

Kannattaa muistaa, että tämän palstan kommentointi on paljolti u l i l a u d a n 30+ neitsyiden kommentointia. Eivät ole saaneet pillua kuinhuorilta, jos niiltäkään ja yrittävät esittää mielipiteensä yleisinä totuuksina. Jokainen tätä elämää vähän elänytkin tietää, että joukossa on paljon kivoja ja ajattelevaisia miehiä. Nuo uliksen katkerot pyrkivät vain levittämään paskaansa joka paikkaan.

Vierailija
52/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ymmärtää paikkansa, saa parempaa kohtelua. Vanhan naisen on typerää pörhistellä menetettyään valtansa nahistuneessa ruumiissa. Mummeleiden äksyttelyn mahdollistaa vain sosialistinen yhteiskunta.

No mun paikkani on rakastavan mieheni vierellä, kuten jo kauan. Jos tämä joskus loppuu niin, että jään yksin, en todellakaan usko, että katselisin enää ketään, sillä ihmiset tuntuvat nykyään kohtelevan toisiaan lähinnä inhottavasti, sinäkin. Sellaista ei kukaan kaivanne elämäänsä.

Vierailija
53/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti se on niin että ne hyväkuntoiset ja muutenkin kiinnostavat ikäisesi miehet katselevat naista nuoremmista ikäluokista. Ja jostain syystä usein löytävät. 

Miten se yhtälö on mahdollinen, että 40+ miehet "usein löytävät" nuoremman naisen, kun kuitenkin ne nuoremmat pariutuvat tilastojen mukaan pääsääntöisesti suunnilleen samanikäisen kanssa?

Varmaan ajattelee, että 40+ hyväkuntoiset ja kiinnostavat miehet = alle prosentti ikäluokasta, muut on elähtänyttä jämäosastoa. Ei kovin kaunis näkemys keski-ikäisistä miehistä.

Kyllä niitä on paljon enemmän kuin alle prosentti! Itse tiedän muutaman tällaisen parin, jossa nainen on 19-25v ja mies 40-55v. Muutama näistä on pelkästään seksisuhteita. toiset ovat pariskuntina, mutta eivät asu yhdessä vaan erillään. Työkaveri on 20v nainen, hän seurustelee salaa 42v miehen kanssa, jolla on perhe ja lapsia. Nämä kaikki eivät näy näissä tilaistoissa. Sillä monet naiset sanovat olevansa sinkkuja, vaikka he eivät todellisuudessa ole.

Vierailija
54/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa, että tämän palstan kommentointi on paljolti u l i l a u d a n 30+ neitsyiden kommentointia. Eivät ole saaneet pillua kuinhuorilta, jos niiltäkään ja yrittävät esittää mielipiteensä yleisinä totuuksina. Jokainen tätä elämää vähän elänytkin tietää, että joukossa on paljon kivoja ja ajattelevaisia miehiä. Nuo uliksen katkerot pyrkivät vain levittämään paskaansa joka paikkaan.

Tämähän se on. Oikeita miehiä täällä tuskin paljon edes kommentoi. Kusipulloinseleitä en miehiksi sanoisi.

Vierailija
55/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka perusterve n. 46v pitkähiuksinen nainen. Tutustuin pari vuotta vanhempaan mieheen ja se oli sairas kaikilla mahdollisilla tavoilla,mm alkoholisti. Muistui taas mieleen miksi aiemmin poikaystäväni ovat olleet nuorempia!! Ja löytyi selitys miksei koskaan vanhempi! 

Vaikka olen hoitaja ei kiitos vapaa-ajalla mitään hyväksikäyttövää alkoholistia tai muuta!!  

Vierailija
56/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti se on niin että ne hyväkuntoiset ja muutenkin kiinnostavat ikäisesi miehet katselevat naista nuoremmista ikäluokista. Ja jostain syystä usein löytävät. 

Miten se yhtälö on mahdollinen, että 40+ miehet "usein löytävät" nuoremman naisen, kun kuitenkin ne nuoremmat pariutuvat tilastojen mukaan pääsääntöisesti suunnilleen samanikäisen kanssa?

Varmaan ajattelee, että 40+ hyväkuntoiset ja kiinnostavat miehet = alle prosentti ikäluokasta, muut on elähtänyttä jämäosastoa. Ei kovin kaunis näkemys keski-ikäisistä miehistä.

Tässä on sekin, että vaikka tietty osa 40+ miehistä olisi omassa ikäluokassaan huomattavasti paremman näköisiä ja kiinnostavampia kuin valtaosa, niin ei se silti tee heis

Periaatteessa joo. Olennaista lienee se, missä vaiheessa ikäluokkien kiinnostavuuskäyrät kohtaavat. Esim top 10% 40-vuotiaista voi olla 25-30 v naisen mielestä kiinnostavampi kuin bottom 20% 30-vuotiaista. Kun nousee riittävän terävään kärkeen siellä ikäluokan parhaimmistossa, voi olla että peittoaa jo nuoremman ikäluokan tavikset ja jää kakkoseksi ainoastaan nuoremmille top 10% miehille. Koska vain pienellä osalla naisista on saumoja näihin top 10% miehiin, tämä jättää oman ikäluokan parissa vähemmän haluttuja naisia näille vanhemmillekin.

Mutta ilmiön syntymekanismin puolesta on vaikea nähdä, että tällaisia pareja syntyisi erityisen usein kuten yksi keskustelija väitti. Tätähän tilastotkin tukee, että suuren ikäeron parit ovat harvinaisia.

Vierailija
57/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut nyt avioparien tilanteesta. Ne on niitä jotka pysyvät yhdessä. Mutta nyt puhutaan nelikymppisistä toisen kierroksen miehistä. Kyllä ne jotka kykenee pariutuu nuoremman kanssa. Itse tiedän useita, ihmettelen jos joku ei tunnista ilmiötä ollenkaan, koska "tilastot". 

Ai toisen kierroksen miehet? Väität siis, että joku vuoroviikkoiskä on hyvinki

Kyllä aika monet isukit kelpaavat nuorille naisille.

Vierailija
58/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko hieman yksinkertainen? Sinun logiikalla siis sinkkuja ei ole lainkaan? 

Vierailija
59/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakka kantensa valitsee. 40+ -naisilla on jättipuute: munakori tyhjä.

Höhö, kaikkea muuta. Tiedätkö miten helppoa on saada nimenomaan sitä pelkkää munaa, nuorilta ja komeilta? Et miehenä ikinä pääse samaan ja kateuttas täällä huuteletkin

Kyllähän siinä voi olla omat haasteensa saada munaa heteromiehenä....

Vierailija
60/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne miehet fyysisessä työssä? Toimistotyö on kevyempää, kuin fyysinen tai vuorotyö, joka aiheuttaa kulumia kyllä.