Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailu naisena 40+ ja miesten surkea kunto!

Vierailija
22.12.2024 |

Miksi tuntuu että omanikäiset miehet ovat jo pappa-iässä? Olen tapaillut 40-50v miehiä ja miltei kaikilla koko ajan jotain vaivaa. Väsyttää, ylipainoa, selkä kipeänä ja närästää, polvivaivoja ja ties mitä. Ja useimmiten nämä jutut olisi elintavoilla korjattavissa.

Olen itse ollut onnekas kun 40v ikään mennessä ei ole juuri mitään terveysongelmia, olen hoikka ja urheilullinen. Tuntuu kuin miehet olisi ihan eri maailmasta.

Seksikin kiinnostaa minua selvästi enemmän kuin miehiä.. huokaus! Nuoret miehet ovat kovasti perääni mutta minua ne eivät kiinnosta.

Masentavaa!

Kommentit (176)

Vierailija
1/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Joku päivä aurinko paistaa risukasaankin.

Vierailija
2/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti se on niin että ne hyväkuntoiset ja muutenkin kiinnostavat ikäisesi miehet katselevat naista nuoremmista ikäluokista. Ja jostain syystä usein löytävät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselet nuorempia miehiä tietenkin. Ei tulis itsellä mieleenkään ottaa yli 35-vuotiasta, tykkään positiivisesta ja reippaasta ja hyvännäköisestä. Itsekin olen sellainen.

Vierailija
4/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi mennään, sitä heikommaksi käy apajat. En ymmärrä, miksi pitää elintavoilla tehdä elämästä ennenaikaisesti kärsimystä.

Vierailija
5/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat vaihdevuosissa. Se aiheuttaa marinaa. 

Vierailija
6/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tasapuolisuuden nimissä sama tilanne tuntuu olevan kaikilla sukupuolilla. Enemmän näkyy raihnaista porukkaa kun hyväkuntoista. 

Vierailija
7/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselet nuorempia miehiä tietenkin. Ei tulis itsellä mieleenkään ottaa yli 35-vuotiasta, tykkään positiivisesta ja reippaasta ja hyvännäköisestä. Itsekin olen sellainen.

Vaihdatko aina kun täyttää 35? Sugarmama linjoilla. Elätätkö?

Vierailija
8/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti se on niin että ne hyväkuntoiset ja muutenkin kiinnostavat ikäisesi miehet katselevat naista nuoremmista ikäluokista. Ja jostain syystä usein löytävät. 

Taidan olla samoilla linjoilla. Itse menin rakastumaan mieheen joka ennen mua oli ollut mua 10-15 vuotta nuorempien kanssa. Ensimmäiset puoli vuotta jaksoi olla aktiivinen, sen jälkeen totuus alkoi pikkuhiljaa paljastua. Esim. nyt kahden vuoden jälkeen seksiä ei ole enää ollenkaan kun mies ei vaivojensa vuoksi kykene. 

Varmaan ajatteli että ikäistänsä naista ei haittaa. Kyllä haittaa. Harmi kun menin jo rakastumaan, nyt tästä lähteminen on jo tosi paljon haastavampaa. 

Vierailija
9/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet mitkä pitää kunnostaan huolta nuorempana pitävät kyllä vanhempanakin,joten luulen että AP on joko trolli tai etsii aivan vääristä piireistä seuraa.

Vierailija
10/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne miehet mitkä pitää kunnostaan huolta nuorempana pitävät kyllä vanhempanakin,joten luulen että AP on joko trolli tai etsii aivan vääristä piireistä seuraa.

Itse asiassa moni ikänsä liikkunut on ihan sen urheilun vuoksi huonossa kunnossa. Oma mies on ollut todella aktiivinen urheilija aina ja nyt on vaivaa niin olkapäässä kuin polvissa ja ties missä. 

Vierailija
11/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi selkäkivut ovat saattaneet tulla ja usein tuleekin työstä. Ovat kehittyneet siellä taustalla pitkän aikaa ja sitten kun iskee, niin monesti se vain todetaan itsekin ja pinnistetään eteenpäin. Jonkinlainen jurppiintunut turtuminen, että pakko tehdä hommat yhtä rivakasti kuin aina ja vapaalla ei sitten halua kiinnittää huomiota koko asiaan. 

Vierailija
12/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se yhtälö on mahdollinen, että 40+ miehet "usein löytävät" nuoremman naisen, kun kuitenkin ne nuoremmat pariutuvat tilastojen mukaan pääsääntöisesti suunnilleen samanikäisen kanssa?

Vierailija
13/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa sukupuolissa (vai kaikissa?) ja kaikissa ikäluokissa on kaikenkuntoisia. Eivät ne kaikki 40v naisetkaan kovin terveitä ole. Itse deittailen 50-65 ikäisiä miehiä ja sieltä kyllä löytyy terveitä ja hyväkuntoisia ja vapaita olematta kuitenkaan mitään pelimiehiä

Vierailija
14/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdatko uuteen kun mies on 36v.?  Itse olet vanha käppyrä.

Vierailija
15/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmissa sukupuolissa (vai kaikissa?) ja kaikissa ikäluokissa on kaikenkuntoisia. Eivät ne kaikki 40v naisetkaan kovin terveitä ole. Itse deittailen 50-65 ikäisiä miehiä ja sieltä kyllä löytyy terveitä ja hyväkuntoisia ja vapaita olematta kuitenkaan mitään pelimiehiä

Niin ja olen itse 50 v

Vierailija
16/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo 40+ sinkkuna tuntuu aika toivottomalta. Viriilit omanikäiset katsoo nuorempia, nuoremmat lähestyy mutta ääriharva muu kuin seksi mielessä ja ne loput ei kiinnosta.

Vierailija
17/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne erilaiset krempat tuppaavat puhjeta siinä nelikymppisenä. Itse olen aktiiviurheilija ollut aina ja kyllä: nyt on nelikymppisenä urheilun seurauksena polvet rikki ja selkä ei meinaa kestää enää kovia nostoja esim. maastavedossa. Sen siitä saa, kun ikänsä urheilee. Myös perinnölliset sairaudet usein puhkeavat näillä main. Kenellä se on sitten mitäkin, niin riippuu geeniperimästä. Mutta sama se tuon suhteen on naisillakin. Fysikaaliset krempat ei naisilla ole niin tyypillisiä, sillä vain aniharva nainen on urheillut esim. voimanostossa. Myös muiden urheilulajien suhteen naiset ottavat (ymmärrettävästi) kevyemmin. Jos on mies- ja naispyöräilijä, niin voit arvata kumman kroppa siinä on elämän aikana yleensä kovemmilla ollut. Miehet vetää täysillä ja ylikin, kun naiset jumppaa "hyvinvointikärjellä".

Ns. "parhaassa" kunnossa nelikymppisenä on ne miehet, jotka eivät ole koskaan olleet aktiivisia sporttaajia ja tietenkin sitten se, että on voittanut geenilotossa. Semmoinen perus-beta, jonka harrastuksena on ollut tietokonepelaaminen ja kerta viikossa sulkapallo.

Vierailija
18/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman melkein 50v naisena. Ei kiitos mitään itseaiheutettua raihnaista papparaista elämääni.

Itsekkin liikun, en juo, eikä minulla ole ylipainoa. 

Ihastelen niitä vähän nuorempia😉

Vierailija
19/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka kantensa valitsee. 40+ -naisilla on jättipuute: munakori tyhjä.

Vierailija
20/176 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se yhtälö on mahdollinen, että 40+ miehet "usein löytävät" nuoremman naisen, kun kuitenkin ne nuoremmat pariutuvat tilastojen mukaan pääsääntöisesti suunnilleen samanikäisen kanssa?

Puhut nyt avioparien tilanteesta. Ne on niitä jotka pysyvät yhdessä. Mutta nyt puhutaan nelikymppisistä toisen kierroksen miehistä. Kyllä ne jotka kykenee pariutuu nuoremman kanssa. Itse tiedän useita, ihmettelen jos joku ei tunnista ilmiötä ollenkaan, koska "tilastot". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme