*** SYYS04, SE ON MAANANTAI TAAS ***
Kommentit (28)
Illan jutut luettua ei voi muuta kun sanoa että voi pieniä sairastajia :-(
Suuri paranemislähetys kaikille.*...........*.........*.........*
Saamuskalle piti jo aiemmin sanoa,että siellä varmaan nyt pyöriikin kaiken maailman pöpöt kun väkeä lappaa joka puolelta.
Pilelle hali.Nuo ajatukset on niin tuttuja..Mummini sairaskohtaus pelästytti,hänkin aina ollut terve ja omatoiminen.Nyt näyttää toipuvan mutta entä jos se uusii..
Olin harjottelussa vanhainkodin vuodeosastolla ja usein tuli se ajatus että miksi ihmeessä keho vaan jaksaa ja jaksaa vaikka se oikea ihminen jo kadonnut jonnekin..
Tänään oli kyllä ihanan keväinen ilma,linnutki laulo..Tarhan jälkeen jäätiin ulos ja ei se aurinko enää 4jälkeen lämmittäny ni palelin kamalasti-tuntu että ei lämpene ikinä!
Jos sais nuo lapsoset sänkyyn..aina venyy..Siis nyt on isi ja typy pesulla,siksi olen täällä..
jatu
ja huhhahhei.
Olen puhki-poikki-väsynyt. Kurssilla oli superkivaa ja mielenkiintoista :) Onni on myös se että kurssi kestää 9-15 joka päivä, ei tule niin pitkää päivää typylle tarhassa.
Mutta mutta...
Typy itki aamulla kotona ettei lähdetä tarhaan. Tarhassa jäi itkemään kun lähdin ja äippä nieleskeli kans.
Kun menin hakemaan, kuului typyn itku eteiseen asti. Toinen oli ihan tolaltaan, eikä ensin edes huomannut että tulin. Sitten kun huomasi mut, typy juoksi syliin, itki, nyyhkytti ja piti musta kiinni. Sitten istuttiin sylikkäin penkillä ja itkettiin molemmat.
Aamupäivä oli sujunut ihan hyvin ja päikkäreille oli mennyt hienosti. Iltapäivä oli itkuista, kun aiemminhan olen hakenut typyn ennen päikkejä kotiin, siis sen kolmisen viikkoa minkä oli puolpäiväsenä.
Sydäntä riipii huominen tarhaan vienti. Voi kyllä olla kotipäivä tiedossa, sillä typy valittaa että peppu on kipee?? Täytyy aamulla soittaa terveysasemalle, en ymmärrä mikä siellä voisi olla, mahakaan ei ole ollut kovalla.
Nyt istahdan hetkeksi rauhassa sohvalle, taitaa olla eka kerta tänään :)) kiireistä tämä elämä nykyään.
Ihan outoa kirjoitella kuulumisia vasta tähän aikaan illasta.
Hilu ja omanapa
Ei kovin auvoisaa eloa syysperheissä. Lämpöinen hali ja paranemislähetys kaikille tarvitseville.
Hilun Typy sai täällä kyyneleet silmiin, toivottavasti pian helpottaa molemmilla!
Mari, Pile sen jo sanoikin, lukemani ja kuulemani perusteella maitoallergian ainut oire voi olla korvatulehdukset ja infektiokierteet. Jotenkin luulin että isompikin teillä vielä valvoskelee, mutta hyvä ettei. Paranemista kovasti! Ja mieti sitä maitoa, sen poisjättö on oikeasti aika vaivatonta, tosin tietty voi olla vaikea ensin lapsen sopeutua, soija ym. maidot on kuitenkin hiukan eri makuisia.
Mimmuli, Miten Nöösän maissikokeilu? Miten voitte?
Pilelle hali. Olen kanssasi samaa mieltä, kukaan ei sitä kohtaloa ole ansainnut. Oma mummoni sai myös aivohalvauksen muutama viikko sitten, mutta pääsi jo pois sairaalasta, puhekyky meni myös, mitään selvää ei saa ja omien asioiden hoito on vaikeaa. Jonot terapiaan kestävät kuukausia:/
Iloinen meidän perheen uutinen loppuun: Anopin syöpä ei ole uusinut, rinnasta löytynyt kyhmy oli jokin aivan hyvänlaatuinen juttu!:) Huh helpotus!
Aavis ja Motti
Kyyneleet tuli myös täällä silmiin..Voimia teille!
Ihana että Aavikselta hyviä uutisia!
jatu
Paranemista potilaille, joita tuntuu riittävän. Hyvä että Eellä ei ollut kehkokuumetta.
Tosi hurjat reaktiot Rosalla, toivottavasti iho parantuu pian.
" mies" soitti, sillä on nyt ripaskat menossa ja huono olo, heillä töissä moni on mahataudissa.
En usko kyllä enää minäkään että pakkasella ois vähemmän pöpöjä.
Jatu, oon vähän kade Aerosmithin lipuista. Teininä tuli paljon kuunneltua ja tykkään vieläkin.
Hilu
10v sitte oltii keikalla ja se oli ihan mieletön!!Nyt on pakko päästä,on kuiteski varmasti vika kerta ku suomee tulevat!!!
Soffa kutsuu....
jatu
Kiva kuulla joskus hyviäkin uutisia syövästä, tai siis ettei se ole uusinut :)
Hilu-joka nyt oikeesti menee rauhottumaan sinne sohvalle.
Ei punoita ei. Mieheltä kysyin, ruukaako sen värkki olla arka, jos on kuumetta:D Ei muista. No, voihan se olla pelkästään kuumeestakin johtuvaa. Sitä oksennusta en toivo tulevan, enkä nuhaakaan.
T-P