Miten olette saaneet elämänilon takaisin?
Elämä tuntuu väkinäiseltä suorittamiselta. On siinä hyviäkin hetkiä, mutta mun elämässä ne on hyvin hetkellisiä ja ehdollisia.
Kiinnostaisi tietää, miten muut ovat saaneet elämänilon takaisin?
Kommentit (31)
Ulkomailla ajan viettäminen, pitkä terapia, taiteellinen harrastus ja liikunta, varsinkin spinning. Ja rehellisesti sanoen myös vaikeiden elämänvaiheiden jääminen taakse.
Muita elämänilon takaisin saaneita?
Vahingossa löysin luontaistuotteen joka auttoi pois masennuksesta ja olen tyytyväinen että löysin. Olen taas oma itseni.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla ajan viettäminen, pitkä terapia, taiteellinen harrastus ja liikunta, varsinkin spinning. Ja rehellisesti sanoen myös vaikeiden elämänvaiheiden jääminen taakse.
Eli raha.
Painan duunia niskalimassa. Mukavat työkaverit tekee iloiseksi.
Kävin energiahoidossa ja koko maailmankatsomus muuttui. Nyt elän tyytyväisenä kotosalla mietiskellen ja alkon lopetin. Kaverit kommentoivat, kuinka olen niin tyyni ja iloinen. Pohjalla oli masennusta, ahdistusta ja romahtanut terveys.
kun ymmärtää, ettei muilla ole mitään merkitystä, paitsi miulla ja ukolla, niin alkaa elämä hymyilemään. te olette vain pieruja saharassa, eikä kukaan huomaa, jos katoaisitte.
Saam iloa kun kansanedustajat menevät töihin pelkällä työn ilolla!
Luulen hetkittäin löytäneeni sen, mutta sitten se onkin kadonnut.
Sitä samaa paskaa alusta loppuun.
En ole koskaan edes menettänyt elämäniloani, vaikka minulla on paljon rankkoja kokemuksia.
Perusluonteeni on positiivinen ja pystyn keskittymään hyviin asioihin, vaikka toki myös työstön ne vaikeat asiat. En silti jää niihin kiinni tai märehdi niitä.