Joudutko viettämään joulun epämiellyttävässä seurassa? Minä joudun lasten takia
Heidän omalaatuinen isänsä, eli exäni, tulee meille kahdeksi päiväksi perkele. Ihan ystävällinen ja hyväntahtoinen hän on, mutta en vaan jaksaisi ketään täällä nurkissa. Hän on vahvasti neurokirjolla, eikä ole pystynyt ottamaan vastuuta lapsista aikapäiviin.
Viime vuodet hän on käynyt katsomassa lapsia ehkä keran kuukaudessa. Oma kotinsa on sikolätti jonne ei voi lapsia viedä, joten tapaa täällä meillä. Lapset rakastavat isäänsä ja heillä on hauskaa aina kun tapaavat. Ainoa syy miksi siedän tämmöistä on lapset. Saan heidän kiukkunsa ja pettymyksensä päälleni jos kiellän isäänsä tulemasta.
Kommentit (39)
Olen onnellinen koska saan olla aivan yksin. Pari päivää lepoa. Ei paha.
Oho. Ikävää sinulle, mutta iso kunnioitus, että laitat lapsesi etusijalle tässä(kin) asiassa.
Kuule kun ap sinä olet se neurokirjoilla oleva. Terveisin. Konalan muija
Anopin kanssa. Lasten takia, tykkäävät mummistaan eivätkä vielä näe kuinka raskas persoona se on.
Mutta ilmeisesti eksä ei kuitenkaan ole väkivaltainen, aggressiivinen, uhkaava tai muodosta tällä tavalla uhkaa?
Päätit sitten kuitenkin tehdä tämän omalaatuisen neurologisesti hieman oudon miehen kanssa useamman lapsen?
Nämä neurologiset vauriot yleensä ovat hyvinkin periytyviä , niin olisit tyytyväinen,että edes joku mies viettää sinun ja heikkopäisten lastesi kanssa joulua.
En joudu. Pelkään, etä, ex tupsahtaa joku päivä ovelle, mutta tänne ei jää.
Ne lapset ovat ne epämiellyttävä seura. Estävät nussinnan puolison kanssa
Mepä se mennään lasten kanssa hotelliin. Neurokirjolla iskä se jää ihmettelemään.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ilmeisesti eksä ei kuitenkaan ole väkivaltainen, aggressiivinen, uhkaava tai muodosta tällä tavalla uhkaa?
Hän on hyvin rauhallinen kunhan on muistanut ottaa lääkkeensä.
Ap.
Yritä edes sinä lastesi kanssa käyttäytyä kunnolla ja asiallisesti.
Ei kai tässä vaan taas ole omasta äidistä tai anopista kyse.
Vierailija kirjoitti:
Päätit sitten kuitenkin tehdä tämän omalaatuisen neurologisesti hieman oudon miehen kanssa useamman lapsen?
Nämä neurologiset vauriot yleensä ovat hyvinkin periytyviä , niin olisit tyytyväinen,että edes joku mies viettää sinun ja heikkopäisten lastesi kanssa joulua.
Itse olet heikkopäinen, ja oikein iljettävä ihmiseksi.
Neurokirjolla oleva ap se vaan jaksaa kuvitella tilanteita omassa päässään.
Joudun itsekin viettämään joulun epämiellyttävässä seurassa, mutta ei tästä sen enempää. Toisaalta ei tämä nyt mitenkään tavallista enempää haittaa kun en nyt varsinaisesti erityisemmin halua edes joulua viettää, enkä ole jouluihminen tai joulusta perusta. Prismassa on tarjouksessa lohta ja K-kaupoissa Aino-jäätelöä. Noita olen jo ostanut ja ajattelin jouluna syödä.
Miten olet päätynyt tekemään hänelle lapsia, monikossa?
En. Blokkasin Alzheimeria sairastavan vanhuksen siippansa hoiviin. Rakkaus se kaiken kestää.
Miten ihmeessä teit lapsia vahvasti neurokirjolla olevan kanssa.
Etkö pelännyt, että se periytyy lapsiin. Helposti periytyy.
Ota se teille asumaan, kun kerran on muuten mukava. Onhan se lastesi isä ja sinä hänet valitsit.
AP, mä ihmettelen enemmän sinua. Miten olet tehnyt useamman lapsen ihmisen, jota et rakasta tai edes siedä, kanssa. Jos joku tässä on outo, niin sinä.
Juu ei me olla tulossa sun luokse ap. Ota veikkoset säännöllisesti sun lääkkeet.
Terveisin äippä ja iskä
En.