Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissa tuijottaa minua jatkuvasti hereillään ollessa. Menee hermo.

Vierailija
21.12.2024 |

Minulla menee aika huonosti ja olen todella poikki. Tuo kissa on ihana mutta koko ajan haluaa olla lähelläni. Nukkuu lähelläni ja valveilla ollessaan jos ei leiki tai syö niin on lähelläni ja tuijottaa. Koko ajan on minussa kiinni. 

Tänään jouduin ensimmäistä kertaa ärähtämään tiukempaan sävyyn etten jaksa kun on koko ajan on kiehnäämässä ja tuijottamassa. Sen jälkeen meni muualle villapuseroni päälle nukkumaan. 

Miksi koko ajan?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä muutakaan aktiviteettiä

Vierailija
2/27 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et pääse biisin sanoiksi. Koirasta on jo tehty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan tarpeet ja velvollisuutesi kissaa kohtaan eivät poistu, vaikka sinulla menee huonosti. Anna kissa hoitoon, jos et kykene huolehtimaan siitä.

Vierailija
4/27 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä puhdasta vettä, ruokaa? Kaipaa leikkiseuraa?

Vierailija
5/27 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miettii, että miten voisi syödä sinut.

Vierailija
6/27 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on. Ruokaa, vettä ja puhdasta ympärillä. Saa paljon hellyyttä ja leikitään. 

En kuitenkaan jaksa enää ja olen jo itse todella huonossa kunnossa. Ajattelin antaa kissani pian pois vaikka sitä paljon rakastan. 

Ap

Vierailija
7/27 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat luonnostaan tykkäävät tarkkailla ympäristöään ja etenkin suosikki-ihmisensä touhuja. Lakkaa häiriintymästä toisen katseesta.

Vierailija
8/27 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso sitä kissaa silmiin ja sulje omat silmät kiinni hetkeksi, sekunniksi. Ja katso, kissa tekee saman ja rentoutuu. Voit myös nyökätä ylöspäin päällä kuin italialainen tervehdysnyökkäys. Kissa luultavasti tekee saman sinulle.

Ja rentoutuu.

Se kissa aistii että sulla on asiat huonosti ja siksi vahtii sinua. Kun kuittaat sille kissan omalla elekielellä moi, se rentoutuu.

Vierailija
9/27 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on. Ruokaa, vettä ja puhdasta ympärillä. Saa paljon hellyyttä ja leikitään. 

En kuitenkaan jaksa enää ja olen jo itse todella huonossa kunnossa. Ajattelin antaa kissani pian pois vaikka sitä paljon rakastan. 

Ap

Minäkin annoin omani pois, kun se kerran räppäisi minua ilman mitään syytä. Kissat on rasittavia.

Vierailija
10/27 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat tekee tuota aina, räpsytät vähän silmiä niin ne siitä kohta lopettaa.

Vierailija
11/27 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, et pääse biisin sanoiksi. Koirasta on jo tehty.

TÄMÄ

Vierailija
12/27 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on outo ja ehdottomasti kissa kotiin, jossa siitä välitetään.

Vierailija
13/27 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissasi rakastaa sinua, olet hänelle tärkeä. Kissa aistii myös oman ihmisensä mielentiloja.

Vierailija
14/27 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö houkutella Kalevauvan poikia paikalle? Ei tästä laulua saa :D

Vierailija
15/27 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi yhden avauksen perusteella väittää etten välitä kissastani. Rakastan kissaani ja pyysin sen viereeni ja pyysin anteeksi. Nyt kehrää kainalossani tyytyväisenä. Nukumme aina yhdessä ja olemme kaikki päivät yhdessä. Pidän siitä huolta ja se rakastaa minua. En kuitenkaan koe olevani nyt kuitenkaan tarpeeksi hyvä omistaja ja haluan sille paremman kodin. Siinä olet oikeassa että pitää tehdä ratkaisuja. 

Ap

Vierailija
16/27 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kokee sut emoksi. Jos on ollut pienestä pitäen. Ja kaipaa seuraa, turvaa, lämpöä, tekemistä, leikkiä, kommunikointia, telepatiaa ja seuraa katseella ilmeitä eleitä jos ei ole muuta tekemistä tai katsottavaa. Onko ikkunapaikkaa. Kissa katsoo liikkuvia kohteita. Onko sillä jotain kaveria tai puuhaa siellä. 

Vierailija
17/27 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi yhden avauksen perusteella väittää etten välitä kissastani. Rakastan kissaani ja pyysin sen viereeni ja pyysin anteeksi. Nyt kehrää kainalossani tyytyväisenä. Nukumme aina yhdessä ja olemme kaikki päivät yhdessä. Pidän siitä huolta ja se rakastaa minua. En kuitenkaan koe olevani nyt kuitenkaan tarpeeksi hyvä omistaja ja haluan sille paremman kodin. Siinä olet oikeassa että pitää tehdä ratkaisuja. 

Ap

Se on vain kissa ja varmaan kiintynyt suhun. Älä anna pois vaan pidä kissa ja tuuppaa pois välillä. Niinhän kissakin tekee, kun kyllästyy.

Vierailija
18/27 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se on vain kissa ja varmaan kiintynyt suhun. Älä anna pois vaan pidä kissa ja tuuppaa pois välillä. Niinhän kissakin tekee, kun kyllästyy.

Kissat on paljon enemmänkin. Etenkin tämä kissani. On rakastavin ja kiltein. Joku toinen saa siitä hyvän lemmikin. 

Minä teen kuolemaa, joten pitää löytää pian uusi koti. 

Ap

Vierailija
19/27 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kaveritreffit jonkun toisen kissan kanssa?

Vierailija
20/27 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaistoaa kurjan olotilasi ja yrittää omalla ainoalla keinollaan lohduttaa eli olemalla lähelläsi. Eläimet ovat viisaita ja kissasi selkeästi rakastaa sinua.

Salli sen tulla lähellesi, kissoilla on hyvin parantava vaikutus. Jonkun teorian mukaan lähellä/sylissä kehräämällä ne siirtävät omistajan raskasta energiaa pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä